Ik heb al een paar keer een paard en een hert door mij tuin zien stormen . Ik heb ook bijna iedere avond dat er opeens in een wolkje een soort kauwspeeltje, genaamd Clovis naast mijn bed verschijnt. Ik kan het verkopen maar waar komt het vandaan?? Heel raar .
Nog een vraagje, weet iemand hoe huisdieren dood kunnen gaan? Gewoon van ouderdom, of ook door brand, verdrinken e.d. Of gaan ze niet dood?
Ja er bestaan valken. ! Hij zat bij mij bij de visvijver waar een heleboel wilde paarden zijn. Zat 'ie op de grond. En ik kon hem vangen Alleen toen liep mijn spel vast
Dat er nu bij elk dingetje die je gedownload hebt van de Store of met behulp van het Startprogramma dat het nu geen rondje met een diamantje meer is maar een tasje met een diamantje is.
ik ben erachter gekomen hoe je waarschijnlijk de Eenhoorn kan vinden. Ik ben niet zo goed in uitleggen dus hier komt tie:
Als eerste moet je sim een dierenvriend zijn als karaktereigenschap. Dan moet je naar het stukje gaan waarbij je alle eigenschappen kunt zien van je sim en waar je ook kunt zien wanneer je ouder wordt enz..
Dan klik je op het icoontje dierenvriend en dan zie je dit (Zie plaatje hieronder) En dan moet je die lichtstraal volgen en dan zie je de eenhoorn
Het kan ook heel toevallig zijn dat ik op het icoontje klikte en er een lichtstraal kwam dus ik weet niet of het werkt.