Wat ik persoonlijk nog niet wist is dat je nieuwe muziek keuzes hebt waar je Sim van kan houden. Zo is R&B erbij gekomen, hiphop, soul en country muziek.
Ik ontdekte ik een nieuwe regel die je kan aanvinken onder opties en dan gameplay. Iets over autonomie? Alle Sims die niet geselecteerd zijn om mee te spelen (dus alle Sims behalve de actieve) gaan dan hun eigen weg wanneer die functie is ingeschakeld. Zodat je maar aan 1 Sim hoeft te denken, de rest gaat hun eigen weg.
Vind ik heel erg lijken op Vrije Wil maar dit gaat dan nog een stapje verder denk ik? Nouja, misschien is dit ook al oud, ik had het in ieder geval voor Beestenbende nog niet gezien.
Patricia schreef:Ik ontdekte ik een nieuwe regel die je kan aanvinken onder opties en dan gameplay. Iets over autonomie? Alle Sims die niet geselecteerd zijn om mee te spelen (dus alle Sims behalve de actieve) gaan dan hun eigen weg wanneer die functie is ingeschakeld. Zodat je maar aan 1 Sim hoeft te denken, de rest gaat hun eigen weg.
Vind ik heel erg lijken op Vrije Wil maar dit gaat dan nog een stapje verder denk ik? Nouja, misschien is dit ook al oud, ik had het in ieder geval voor Beestenbende nog niet gezien.
Deze is nieuw hoor, maar ik snap hem niet zo moet je m nou inschakelen(aanvinken) of niet.
En net wat je zegt lijkt toch op vrije wil en die zit er ook nog tussen. En wel handig je kan je dieren ook hun levensduur bepalen, ik heb de puppy's en kittens meteen ff op 15 dagen gezet anders blijven ze wel erg lang klein
Wilde paarden zijn eng... Ik had net een huishouden gemaakt en mn Sims een huis toegewezen, stond er ineens een wild paard op de stoep O.O Wees voorbereid...
Je kunt met je paard rijlessen nemen.
Fokken, je merrie laten dekken of een hengst aanbieden als dekhengst.
Puppies,kittens en oudere adopteren.
Je huisdier precies zo maken als je zelf wilt.