Zoals altijd rondom de release van een nieuwe uitbreiding of Accessoire Pakket hebben we nu ook weer het grote 'ja ik heb hem' topic.
Een aantal winkels zal altijd 1 of 2 dagen voor de release een spel gaan verkopen en hier kun je melden dat je De Sims 3 Beestenbende al hebt.
En zet er ook even bij in welke winkel in welke stad je De Sims 3 Beestenbende hebt gekocht. Altijd handig voor leden die nog op zoek zijn.
We zullen hier in dit topic streng modereren: offtopic opmerkingen als 'ik heb hem nog niet' enzovoorts worden zonder commentaar gedelete door onze moderators.
We wensen iedereen veel sterkte de komende dagen: iedereen wil De Sims 3 Beestenbende nu wel eens zelf kunnen spelen en ook het Sims Nieuws team is reuze zenuwachtig!
Fransor heeft vanmiddag van EA Benelux een recensie exemplaar ontvangen van De Sims 3 Beestenbende. Uiteraard is ze daar erg happy mee en ze heeft wat foto’s van het exemplaar gemaakt.
yay ik heb hem ^^ ik wou hem eerst downloaden.. :# maar mijn vader heeft er een gekregen uit duitsland, duits boekje maar kan hem wel op nederlands zetten ^^ echt super! hier heb ik maanden naar uitgekeken!