Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

824 berichten • Pagina 33 van 42

Snateraar
Aartsschurk Aartsschurk

Re: Het Jongens-topic XD ( GEEN MEISJUS !!!!!!!!)

simcooper schreef:@ansjj2 waarom is natte droom ongepast , tis heel natuurlijk xD net als ongesteld heid bij meiden je komt er niet onderuit :P

humm.. iemand hier fan van mooie auto's ? :D
Ik weet wel meer dingen die 'heel natuurlijk' zijn, het punt is dat er ook jongere leden op dit forum zitten. Dus heb het er aub niet meer over :fluit

Enne, voetbal vind ik niks, net als auto's. Behalve als het Top Gear is, natuurlijk xD
Niets zo charmant als een spreuk aan de wand.
Afbeelding
djon black
Snode rechterhand Snode rechterhand

inderdaad, voetbal vind ik niks. Ik deed wel vaak mee, op de basisschool in de pauzes. Puur voor de gezelligheid en leuk als groep 8 dan tegen groep 7 en dat wij (als groep 8 dus) vaak ruzie kregen met groep 7... groep 7 moest niet zo stoer doen. xD

En het is inderdaad een sport voor jongens en meisjes. Ik ken eigenlijk geen sport wat alleen voor jongens is of alleen voor meisjes. Het gaat er toch om of je het leuk vind? ;)
Afbeelding
Robin.
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot

Ik ben ook geen fan van voetbal en ik kan het ook niet goed. Auto's ben ik ook geen fan van ;) Ik vind ook dat voetbal meer een jongens sport is, maar vrouwenvoetbal is idd leuker om naar te kijken. xD

Een echte jongenssport vind ik Rugby, maar dat heb ik nog nooit gedaan en dat ga ik ook niet doen, want het levert je alleen maar blauwe plekken op.
freggel
Kantoorslaaf Kantoorslaaf

Enne, voetbal vind ik niks, net als auto's. Behalve als het Top Gear is, natuurlijk xD[/quote]

Jhaa topgear is leuk als ze in die 3 wiel auto`s zitten XD

Mogen we het wel over baard in je keel hebben??
EDIT: het leuke van rugby is trouwens dat iedereen op elkaar springt vanwegen een bal
Bij ons op school voor een voetbal :3
Afbeelding
<3 verliefd <3
Snateraar
Aartsschurk Aartsschurk

freggel schreef:Enne, voetbal vind ik niks, net als auto's. Behalve als het Top Gear is, natuurlijk xD
Jhaa topgear is leuk als ze in die 3 wiel auto`s zitten XD

Mogen we het wel over baard in je keel hebben??
EDIT: het leuke van rugby is trouwens dat iedereen op elkaar springt vanwegen een bal
Bij ons op school voor een voetbal :3[/quote]

Dat mag dan weer wel :P
Zelf heb ik dat ook heel erg, sommige mensen zeggen dat ze mij niet horen omdat ze de lage tonen niet meer horen. Dan praat je tegen iemand en is het net alsof hij doof is :|
Niets zo charmant als een spreuk aan de wand.
Afbeelding
djon black
Snode rechterhand Snode rechterhand

Ik ben 15... ;)
maar had het al op 14... en deels soms wel is op me 13e. Ik was vroeg, althans vind ik zelf... ken de gemiddelde leeftijd niet, of ik ook niet te kennen. xD
en trouwens, zo erg is het niet hoor... ik heb er echt geen last van, merk het niet eens...
;)

dit wil zeggen, als je je zorgen maakt. Doe dat dan niet, het komt echt wel goed. En elke jongen heeft het... sommige zijn vroeg sommigen zijn laat, maar dat is overal zo. ;)

V freggel, baard in de keel hebben is niet echt uitschieten met je stem... dat gaat over, echt.

Laatst gewijzigd door djon black op do 20 okt 2011, 19:22, 1 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
lukeca
Snackventer Snackventer

SNOEPxSTOK schreef:Mensen zeggen dat ik al erg de baard in me keel heb xD
Is wel gein als ik ineenkeer ga praten achter iemands oor.
DAN SCHRIKT HIJ-ZIJ ZIG TE PLETTER xD
Lol dat lijkt me echt grappig om te doen
Can you try to imagine a world without sims, I bet you can't

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie