Daar staan we dan voor ons nieuwe apartement!
Een nieuw leven met een liefde van me leven!
Maar zal het wel allemaal gaan meevallen in dit leven zonder mijn ouders?
Ik moet nu mijn eigen brood op de plank brengen.
En mijn eigen sap, Chips, cola Enzovoort!
Maar we zullen proberen om alles zo goed als mogelijk te laten lopen!
Als het gaat lukken dan...
'Mijn eerste apartement!' Dacht Miley. Een likje verf hier een nieuw behangetje daar! 'Schat, Pak jij de spullen alvast beneden ik kom er zo aan ik laat de deur open staan dat de spullen naar binnen kunnen' Romy loopt naar beneden naar de hal en pakt wat keukenspullen en gaat weer naar boven. Als ze boven komt ziet ze dat Johnny al voor de lift stond te wachten. Als Miley er uit gaat gaat Johnny er in.
Als Miley net de spullen had uitgepakt komt Johnny binnen met een boos gezicht. 'Wat is er?' Vroeg Miley. 'Alle spullen zijn gestolen, We hebben alleen nog de eettafel en de stoelen!' Miley pakte een doos, Doet een raam open en gooit hem met een rotvaart naar buiten! 'Zijn ze helemaal gestoord geworden, Dacht ik net dat we alles op orde hadden worden al onze spullen gestolen!' Schreeuwde Miley. Johnny lecht een hand op haar schouder en zecht laten we er maar niet te veel over na denken. We moeten gewoon nu werk zoeken en dan zullen we het allemaal wel uitvinden hoe het zit.
Miley en Johnny reden naar de Filmset. Ze wouden samen werken en dat is gelukt! Ze hebben allebij een baan in de filmindustrie. Ze lopen naar buiten en Miley gaat op de grond zitten. 'Ik wil er nu gewoon niet meer aan denken dat alles gewoon gepikt is!' Zecht Miley. 'We kunnen er nu zelf ook niks meer aan doen' Zecht Johnny. 'Ja maar...' Johnny lecht zijn hand over haar mond. 'Probeer er gewoon niet aan te denken, We zullen wel nieuwe dingen gaan kopen' Zecht Johnny. 'Komop! We gaan een ijsje kopen en dan naar de speeltuin' Zecht Johnny. Ze lopen naar hun auto's en rijden naar de speeltuin.
Als ze net waren aangekomen kochten ze een ijsje en gingen op een parkbankje zitten. 'Hmm, Wat een lekker ijsje' Zeggen ze samen. Johnny en Miley geven hun ijsjes aan elkaar en nemen er een likje van. 'Lekker hoor!' Zecht Johnny opgewonden. 'Die van jou ook hoor' Zecht Miley. Als hun ijsjes op zijn gaan ze naar de schommel. Johnny gaat gehaast zitten. 'Aww ik wou gaan schommelen' Zecht Miley. 'Als jij me op de schommel nou gaat duwen dan mag je er straks op!' Zecht Johnny.
Miley duwt Johnny zo hoog als ze kan. 'Hoger hoger!' Schreeuwt Johnny uit blijdschap. 'Oke oke, Ik duw al harder hihi' Zecht Miley. Als ze nog een tijdje blijven schommelen mag Miley er eindelijk op. Johnny duwt haar zo hard als hij kan. 'Jeeey! Ik voel me nu zo vrij als een vogel!' Screeuwt Miley! Ze vind het helemaal geweldig op de schommel. Maar het geschommel word ruw onderbroken door de telefoon van Johnny.
´Hallo?´ Zecht Johnny door zijn telefoon. 'Hijg Hijg, Ik weet wie jij bent' Was het antwoord.
Wie zou dat geweest zijn aan de telefoon!
Misschien zal je het vandaag nog horen...