Heb net op school de piepjes test gehad oftewel shuttle run
voor de gene die niet weet wat dit is zeg ik het even. Dan moet je bij gym,de hele tijd heen en weer rennen als je dat 5 keer hebt gedaan ben je bij trap een half en dan weer 5 keer heb je trap 1
ben ik normaal slechtse van de klas met gym haal ik trap 8!! dat is dus 40 keer dat lopen
en bij trap 8 stopten we
Wel kon ik bijna bij lachen om home vidio's omdat bij trap 6,5 me veter los ging
als ik dus viel zal het wel grappig geweest zijn
Dat is echt vervelend
Maar ik kom ook nooit veder dan trap 6
-LotsOfNothing- schreef:Ik heb sims 3 luxe nog niet binnen
waar had je besteld?
Bij wehkamp.nl...
Ik koop geen games daar dus weet niet hoe zij zijn met verzenden: anders even de bestelling online bekijken of de klanten service bellen: eventueel cancellen en morgen gewoon in de winkel kopen?
iemand ooit gespeeld die oude Settlers? Was fun en een poos niet gevolgd: deze ziet er toch weer lekker uit
Ik heb de Beta op mijn PC staan, ik heb hem nog niet veel gespeeld maar de graphics zien er echt enorm goed uit (voor die style). En het spel lijkt me erg tof te worden. Heb Settlers 6 ook, maar 7 lijkt mij beter worden.
Dat ik helemaal GODS GLOEIEND GEK word van onze leraar Frans. Hij heeft ons leerwerk opgegeven (ook al erg maar goed ), maar dat was voor een toets, dan heb ik geleerd, snap alles. Komt alles van vorig jaar terug, en dat wist ik niet meer, en slecht EEN woordje van deze etape! IK BEDOEL, ÉÉN! :blink