Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

128 berichten • Pagina 2 van 7

Gebruikersavatar
tessiegril
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker
Berichten:
2934
Lid geworden op:
vr 04 dec 2009, 16:52

Re: Het grote 'Ja ik heb hem' topic (met screens)

hiki schreef:Is die ook nieuw dat grote schilderij?

Afbeelding
ja van Psimcasso
het panoramische circuits
ahum :
Versier je muren met een klassiek verfijn schilderij. De panoramische Circuits van Psimcasso zijn zo mooi, dat zelfs de meest kritische kunstliefhebber groen zal zien van jaloezie!

Laatst gewijzigd door tessiegril op wo 03 feb 2010, 19:20, 1 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding

Ik lieg nooit, of dit moet de eerste keer zijn.
Gebruikersavatar
cindy_ve
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
106
Lid geworden op:
wo 08 jul 2009, 16:31

Re: Het grote 'Ja ik heb hem' topic (met screens)

hiki schreef:Hoe hoog heb je je opties staan? Misschien wat lager zetten dat het dan wel werkt?

alles staat gewoon op standaartinstellingen

maar bij andere baden krijg ik wel die schuim met flesje maar bij die hoekbad niet

ook geen vissen in de aquarium
en wel een vis in de viskom
erg vreemd en vervelend allemaal weer
Gebruikersavatar
redhead0966
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
163
Lid geworden op:
di 22 dec 2009, 17:21

Re: Het grote 'Ja ik heb hem' topic (met screens)

:woot Ik heb m ook en wat ik ff snel heb bekeken ziet er goed uit. Vind wel dat 2 nieuwe vrouwen kapsels erg weinig is, mannen kapsels ok en kleding tja zie me zelf er niet in rond lopen maar mischien toch wel mn sims :lol En de meubels zien er gaaf uit. Ga vanavond waarschijnlijk simmen dus kijk ik meteen ff of ik wel vissen zie in het aquarium(als ik ze er zelf ingedaan heb natuurlijk) en of mn sims heerlijk kan bubbellen in het hoek bad.

Oja heb ook de simpoints gehad dus denk dat EA het maar zo laat als verjaarskadootje :thumbsup

Laatst gewijzigd door redhead0966 op do 04 feb 2010, 12:36, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Duressa
Mest analist Mest analist
Berichten:
558
Lid geworden op:
ma 19 okt 2009, 13:45

Re: Het grote 'Ja ik heb hem' topic (met screens)

cindy_ve schreef:
hiki schreef:Hoe hoog heb je je opties staan? Misschien wat lager zetten dat het dan wel werkt?

alles staat gewoon op standaartinstellingen

maar bij andere baden krijg ik wel die schuim met flesje maar bij die hoekbad niet

ook geen vissen in de aquarium
en wel een vis in de viskom
erg vreemd en vervelend allemaal weer
Hier precies hetzelfde, zelfs geen planten in het aquarium :sad , ik had me juist zo verheugd op het aquarium :sad :sad .
Voor de rest geen problemen met instaleren, alles ging snel en draait soepel :thumbup

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie