Ik luisterde aandachtig naar het Gitaar spel, maar met mijn gedachten was ik er niet bij, ik dacht alleen maar aan Chiyo, hij was zo knap enzo, en zo leuk enzo.. Ik werd uit mijn gedachten gestoord, keek Chiyo nou naar me? Wacht, hij keek echt naar me, met een glimlach. GLIMLACH, diep van binnen ving ik zijn glimlach die nu uitermate bijzonder was, sinds het incident waar ik het niet over ging hebben. Na het gitaar spel kwam Chiyo naast me zitten. "Dankje Kimmiko." Fluisterde hij in mijn oor. Was dat alles, een dankjewel, achja, jongens hé, je kon er niet zoveel van verwachten, zoals je bent de beste, of dankje kimmiko het deed me fantastisch goed, maar een droog dankje Kimmiko was ook goed, hij kon net zo goed niets zeggen. Opeens was ik weer diep in gedachten ik bedacht me van alles, wat nou als Chiyo mij niet leuk zou vinden? Ik kon er niet meer over na denken ik moest eventjes alleen zijn. Ik wandelde naar buiten en ging op de schommel zitten, wat nou als Chiyo me echt niet leuk zou vinden?
- Kimmiko Chan