^Dat zien we nog wel, het staat alleszins vast dat Jr. nog een lastige puber wordt...
Binnenkort ga ik weer een update plaatsen, maar op dit moment heb ik m'n handen vol aan uitdagingen en schoolwerk en uiteraard DE Sims Middeleeuwen: Piraten en Adel!
Dankjullie wel allemaal! Echt fantastisch die reacties! Ik ben op dit moment WA nog helemaal aan het verkennen, maar binnenkort zul je hele reisverhalen hier kunnen lezen!
pipapanda13 schreef:ga je eigenlijk nog verder met King Size? :l
En wanneer komen er weer plaatjes van Alan?
Tja, die King Size... Die 2de aflevering zit nog in mijn hoofd, maar het is zo'n werk... Ik heb de foto's nog, de studio nog, de inspiratie nog... Maar de moed niet meer. Zie, ik mag geen account aanmaken op zo'n fotosite, ik moet al mijn foto's één voor één uploaden, en altijd die vervelende code's die je moet intikken... Maar plaatjes van Alan komen er uiteraard binnenkort nog, ik ben van plan een grotere update te maken. Inhoud? Top secret, maar het heeft met WA te maken...
Alan Stanley's reisdagboek deel 1: gestrand in de woestijn.15-10
Gegroet, beste fans en ander gepeupel!
Ah, de woestijn van Al-Simhara in Egypte... Een prachtige natuur, fauna en cultuur, mits je in een uitstekend hotel met zwembad, airconditioning en een goedgevulde bar zit...
...En dat is nu net waar ik niet zit! Door een fout die voor 110% bij de touroperator lig ik nu niet in het Uba Simpelmans 5-sterren hotel, maar in een lowbudget openbaar basiskamp. Emmy en Junior konden nog mee op het Rain Air-vliegtuig terug, maar aangezien ik van luxe en niet van lagekostenmaatschappijen hou, wachtte ik op het Sjeik El Lux-or privévliegtuig naar Bridgeport. Maar ik werd van mijn geld en mijn paspoort bestolen in de luchthaven, en onbegrijpelijk maar waar, hier in Egypte blijken ze mijn knappe kop niet te kennen! Ook zit ik hier zonder internet of telefoon, en dus nam ik mijn intrek hier. Ieuw, de wc's ruik je van hier!
Maar, als je bij de pakken blijft zitten gebeurt er ook niets, dus ik neem eens een kijkje op de markt.
"Chala chala - Alah Stanlah - chala cha!"
Ahah! daar blijkt iemand mij te kennen! Ze vraagt een foto van mij! Smile!
Na de waarschijnlijk onwaarschijnlijk prachtige foto probeer ik wat hulp te vragen in het Arabisch:
Chala-cha help! Chala-cha iek ben Alah Stanlah - iek wil naar huis chala cha!
Maar de vrouw keek nog eens raar naar mij en liep toen weg. Het is hier nog niet gedaan!