Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

1771 berichten • Pagina 55 van 89

Mikese
Gentherapeut Gentherapeut

Re: De Gouden Kooi 2011

Aah Leonie! Er zijn wel meer ex-kandidaten die ook stemmen! Stemmen overigens niet op zichzelf, dat vind ik wel heel netjes! :)
Maar het hoeft natuurlijk niet!
Afbeelding
Mikese

Ok, dit is powerposten dat weet ik, maar dit is best belangrijk. Ik heb nu 9 stemmen, ik moet er minstens 20 hebben voordat ik echt verder ga! Natuurlijk ontmoeten jullie de nieuwe bewoonster nog wel heel binnenkort. (Ik hoop binnen een paar uur, maarja woensdag middag hè, broertje thuis, die wil graag tot euh.. 11 uur vannacht op de pc).

Maar het is dus heeeeeeeeeeeeeeel belangrijk dat je stemt! Kies gewoon je favoriete ex-bewoner en stuur zijn/haar naam in een PM naar mij! Ook de forumleden achter ex-bewoners mogen stemmen, hoor, maar niet op jezelf! ;)
Afbeelding
Mikese

24.1 Touwtrekken

Afbeelding
Het was een zonnige ochtend en Melanie en Joe besloten na het ontbijt naar buiten te gaan. Ze gingen zitten in het bos bij de vijver. 'Vanavond komt de nieuwe bewoner,' zei Joe, 'wat gaan we er mee doen?' 'Naar onze kant halen, denk ik?' 'Dat lijkt mij ook verstandig. Wie er ook nieuw is, hij of zij krijgt een grote invloed in het huis. Stel nou dat wij met z'n tweeën in de gevarenzone zitten, dan hebben we haar nodig..'

Afbeelding
'Ben je nog een keer klaar met dat gefriemel?' vroeg Jakosh ongeduldig. 'We hebben belangrijke dingen te bespreken en dat gaat niet als jij de hele tijd voor die spiegel gaat staan.' 'Doe nou niet zo chagerijnig, Jakosh! Het plan is al lang rond. Die nieuweling.. die is voor ons! Wij trekken hem of haar naar onze kant en dan zijn wij de drie finalisten. En dan win ik.' Jakosh keek haar boos aan. 'Jaja, of jij natuurlijk.'
Afbeelding
Mikese

24.2 De laatste vervangster

Afbeelding
De gouden poort opende zich en een paar hakjes tikten op de klinkers van het inrit van de villa.

Afbeelding
De nieuwe bewoonster droeg een knalblauw, lederen jurkje.

Afbeelding
Ze keek zenuwachtig voor zich uit naar de villa. De zenuwen verdwenen snel toen ze achter de fontein dan daadwerkelijk de villa zag. 'Eindelijk!' zei ze hardop. Hier had ze al naar uit gekeken vanaf het begin van de show.

Afbeelding
De nieuwe bewoonster opende voordeur van de villa en zag daarachter de andere bewoners al staan. Haar ogen begonnen te sprankelen en ze kreeg een glimlach op haar gezicht. 'Hallo,' zei ze. Melanie stapte op haar af, maar net toen ze haar hand uit wou steken drukte Sharon haar aan de kant en stelde zich voor. 'Sharon. Aangenaam. Leuke jurk, zeg!' 'Oeh, nou, dankjewel, zeg,' antwoordde het meisje. Ook stelde ze zich aan de andere bewoners voor als Ginger, want dat was haar naam. Ginger kwam wat bescheiden en verlegen over op de bewoners, dus ze wisten niet goed wat ze nu tegen haar moesten zeggen.

Afbeelding
'Nou, dan was dit het voorstelrondje?' vroeg ze toen zelf. 'Ja,' zei Joe en hij knikte. 'Mooi! Dan wil ik nu het huis verkennen!' riep ze enthousiast en ze rende langs haar nieuwe medebewoners. 'Ik begin bij de euh..' Ginger wist eigenlijk nog helemaal niet waar ze moest beginnen, dus rende ze maar naar beneden.

Afbeelding
Toen Ginger later weer een beetje gekalmeerd was en ze eindelijk in de rode stoel gezet was begon het verdelen van haar contactpunten.

'Ginger, je weet wat elke nieuwe bewoner moet doen als zij net de villa betreden heeft, dus..' 'Ja! Ja! Contactpunten verdelen!' riep ze vrolijk. 'Heel goed, dan beginnen we maar gelijk met de meeste contactpunten. Voor wie zijn ze?' 'Euh..' Ginger had er duidelijk nog niet heel erg over na gedacht. 'Sharon!' zei ze toen. Sharon lachte vriendelijk en knikte naar haar.

'Wie geef jij 60 contactpunten?' 'Jakosh.'

'Tot slot, wie krijgt er dan nog 30 contactpunten en wie helemaal geen?' 'Melanie krijgt er 30 en Joe dan geen. Sorry!' zei ze en ze begon een beetje te blozen. 'Geeft helemaal niets,' zeiden Melanie en Joe in koor.

Laatst gewijzigd door Mikese op wo 28 sep 2011, 17:00, 1 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
Robin.
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot

Mikese schreef:Robin! Jij ziet al-tijd rare lichaamsdelen haha. Ze heeft een hele mooi, gewone neus hoor. :p
Haha xD Het is ook vaak zo dat ik snel naar iemands neus kijk. Mijn klas vindt dat ik te veel naar neuzen kijk. (Is eigenlijk heel stom) Meestal als ik iemand voor het eerst zie dan kijk ik altijd naar de neus.
Mikese

haha gelukkig al best leuke reacties op Ginger! Ik hoef trouwens nog maar 8 stemmen in mijn PM-postvak te krijgen!

Laatst gewijzigd door Mikese op wo 28 sep 2011, 17:57, 1 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
Mikese

Oeh, nog maar 6 stemmen! :)

Stemmen kan nog steeds mensen dooor mij een PM te sturen met daarin je favoriete EX-bewoner! Je kunt ze vinden in de derde post van dit topic.
Wel leuk dat ik nu eens zie wie het allemaal wél lezen, maar niet reageren. (Dit is niet erg hoor, maar is leuk om het zo toch te zien! :) )
Afbeelding
Mikese

Beste lezers!
Hier volgt een belangrijke mededeling. Omdat hij zo belangrijk is wordt hij de komende dagen nog wel 2 of 3 keer in dit forum geplaatst.
Ik wil heel erg graag weten wie jullie favoriete ex-bewoner is! Een belangrijke vraag en ik ga hier ook iets mee doen voor in het spel!
Dus kies één van de ex-bewoners uit de onderstaande lijst: (je kunt ze in de derde post van dit topic zelfs mét foto vinden! De grijze portretten zijn van ex-bewoners, kies dus niet iemand waarvan het portret nog kleur heeft!)
Danique
Lee
Tammie
Darren
Femke
Jayden
Lilly
Scarlet
Lise
Cassidy
Brookelle
Lyle

Heb je je keuze gemaakt? Stuur dan een PM met als onderwerp: 'Mijn favoriete ex-bewoner' en vertel me wie je favoriet was!

Bedankt en succes met kiezen, want het zijn er maar liefst 12!

Nog maar een paar stemmen, dus twijfel niet en doe het nu! Des te eerder we verder kunnen! :D
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie