Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

1771 berichten • Pagina 50 van 89

Mikese
Gentherapeut Gentherapeut

Re: De Gouden Kooi 2011

Ja op de foto ziet ze er inderdaad best krengerig uit zie ik nu, maar toen ik haar gemaakt had vond ik haar er juist wel lief uit zien haha.
Afbeelding
Annemiek
Man met de buit Man met de buit

Jokosh doet me een beetje denken aan een Poolse directeur van een groot bedrijf ofzo. En Sharon ziet er juist wel lief uit vind ik. :D
Afbeelding
Klik HIER voor Annemieks screens en huizen! :D
Simsfreak
Gekke geleerde Gekke geleerde

^^
Dat dacht ik dus ook :sweatdrop

Maarjaa, ik vind Sharon er best leuk uit zien^^
Achjaa, echt oordelen kan je nog niet
Welcome to the inner workings of my mind, so dark and foul I can't disguise. Nights like this I become afraid of the darkness in my heart.
little devil
Podium hulp Podium hulp

ik vind jakosh echt een gladjakker! :P
k weet nog niet helemaal wat we van sharon moeten denken, maar ik heb wel het idee dat we nog veel van haar zullen horen... 8-)
onderschrift verwijderd door hiki
Mikese

Veel reacties al en dat op 1 screen haha. Jullie gaan zeker veel van ze horen (als het aan mij ligt dan, het publiek en de bewoners beslissen natuurlijk hoe lang ze blijven, not me), dus dat wordt zeker leuk! Ik hoef deze week niet zo veel naar school dus de eerste updateS, ja meerdere, komen morgen al! :)
Afbeelding
Mikese

Bethanks allemaal! :)
De poll komt zo online! Als je nog wilt wachten met stemmen mag dat, want morgen krijgen jullie dus meer over Sharon & Jakosh te weten! :)
Afbeelding
Mikese

23.2 De contactpunten van Sharon en Jakosh

Afbeelding
De bewoners gingen snel in de eliminatiekamer zitten. Iedereen was nieuwsgierig naar de nieuwe bewoners en hun ideeën over hen. 'Als het goed is hebben jullie Sharon en Jakosh zojuist ontmoet,' zei de Stem. 'Wat jullie ook weten is dat nieuwe bewoners ook een aantal contactpunten mogen verdelen en dat is wat Sharon en Jakosh nu gaan doen. Sharon, wil jij als eerst hier komen zitten?' Sharon knikte en ging op de rode stoel zitten.

'Om te beginnen, wie wil jij de meeste contactpunten geven? Wie geef jij er 100?' 'Deze wil ik graag aan Femke geven,' zei ze vriendelijk. 'Dankjewel,' zei Femke en ze knikte naar Sharon.

'75 contactpunten. Voor wij zijn deze?' 'Voor Joe.'

'Wie schenk jij 50 contactpunten?' 'Deze wil ik dan graag aan Melanie geven.' 'Dankjewel, zeg,' zei Melanie enthousiast.

'Dan krijgt nog één iemand 25 contactpunten en iemand krijgt er geen. Je hebt nog de keuze uit Jakosh en Brookelle. Wie krijgt er 25?' 'Jakosh.' 'Dus Brookelle gun jij geen contactpunten?' 'Nou, niet gunnen is een groot woord, maar zij krijgt er op dit moment inderdaad geen.'

Afbeelding
'Jakosh. Dan is nu de beurt aan jou. Jij krijgt dezelfde opdracht als Sharon voorgelegd.' Jakosh nam plaats op de rode stoel en keek de groep even goed rond. Hij hield van dit gevoel. Het gevoel van macht.

'Jij mag ook 100 contactpunten schenken aan iemand van je nieuwe medebewoners. Heb je een keuze gemaakt?' 'Zeker. Ik wil deze contactpunten ook aan Femke geven.' Femke kreeg een grote glimlach op haar gezicht. Door de nieuwe bewoners was ze zo even 200 contactpunten rijker!

'Aan wie geef jij dan de 75 contactpunten?' 'Aan Joe.' 'Bedankt, kerel,' zei hij blij.

'50 contactpunten. Voor wij zijn ze?' 'Voor Sharon, ondanks dat ik haar nog niet zo goed ken.'

'Dan mag jij tot slot nog iemand 25 contactpunten geven. Wie?' 'Melanie.' 'En Brookelle krijgt wederom 0 contactpunten?' 'Ja.'

Afbeelding
Brookelle werd niet boos. Niet chagerijnig. Niet opvliegerig. Ze had immers genoeg contactpunten, die paar contactpuntjes deden haar niets. Zie hem daar nou zitten, dacht ze, zie die Jakosh daar nou zitten. Denkt hij nou echt dat hij door een donatie van 100 contactpunten niet naar huis gestuurd word door die andere drie? Had hij mijn kant maar gekozen, dan had hij tenminste nog een kans in de villa, maarja.. dat is niet mijn probleem. Net als Sharon, ook zo'n wannabe. Denken ze nou echt dat ze het gaan maken hier door een beetje te slijmen bij Femke? Bijna moest ze lachen, maar dat deed ze niet. Ze komen er nog wel achter, dat is één ding wat zeker is, dacht Brookelle.
Afbeelding
Mikese

23.3 Vergadering in de jacuzzi

Afbeelding
'Wat vinden jullie van Sharon en Jakosh?' vroeg Femke vrolijk. 'Ze lijken me aardig..' zei Melanie. 'Maar?' vroeg Femke? 'Hoezo maar?' 'Ik hoor het wel, je wilt nog iets zeggen.' 'Nouja, het zou slim zijn om nu met z'n drieën een soort bondgenootschap te beginnen. Zou het niet verschrikkelijk zijn als Sharon, Jakosh en Brookelle straks in de finale zitten en wij er dus al die weken vanaf het begin voor niks hebben gezeten?' 'Nouja, voor niks..,' zei Femke. 'Ja, voor niks,' zei Joe die zichzelf nu ook graag even wou laten horen. 'Als we niets afspreken blijft iedereen steeds maar in het spel. We moeten niet vergeten dat er nog maar één iemand uit hoeft voordat we in de eindfase van het spel komen!' 'Hij heeft gelijk, Fem,' zei Melanie. 'We moeten elkaar erin houden en de andere drie er uit proberen te stemmen.' Femke knikte. 'Ik snap het. Het is uiteindelijk toch een spel..' 'Juist,' zeiden Melanie en Joe tegelijk.

Afbeelding
'Zeggen we geen goedemorgen meer?' vroeg Sharon aan Jakosh die zonder wat te zeggen binnen kwam. 'Laat me toch,' zei Jakosh. 'Zozo, ochtendhumeur?' vroeg Sharon die niet uit haar boek op keek. Jakosh reageerde niet. 'Wat kom je hier eigenlijk doen?' 'Ik maak me zorgen. Femke, Melanie en Joe zitten samen in de jacuzzi. Wie weet wat ze bespreken?' 'Waarschijnlijk hebben ze het over ons, maar wat maakt het uit?' 'Ik kan er niet tegen als er achter mijn rug om over me wordt gepraat.' Sharon keek op uit haar boek. 'Welkom in de Gouden Kooi, jongen.'
Afbeelding
Mikese

23.4 Brookelle's vernietiging

Afbeelding
De Stem had een feestje georganiseerd voor de bewoners. Vooral met het oog op de nieuwe bewoners, Sharon en Jakosh natuurlijk. Het was erg gezellig tot de Stem omriep: 'Attentie, bewoners. Willen jullie je zo snel mogelijk verzamelen in de eliminatiekamer?' De bewoners keken elkaar aan. 'Nou, gaan dan maar!' zei Sharon enthousiast. Nog wat twijfelend liep de rest er achter aan. Misschien moesten ze weer een spel of opdracht voor contactpunten doen? Misschien wou er iemand op stappen of een andere mededeling doen?

Afbeelding
De bewoners die net allemaal uit hun feestsfeer gerukt waren gingen zitten. 'Beste bewoners. Vorige week hebben jullie door een aankoop van Joe en Femke afscheid moeten nemen van Lyle en Darren. Deze week heeft weer iemand die aankoop gedaan. Deze keer is het..

Afbeelding
Brookelle. Brookelle heeft extra contactpunten betaald om zelf veilig te zijn en ook Sharon en Jakosh zijn deze week nog veilig voor eliminatie. Dit betekent dat één van jullie vanavond moet vertrekken, Melanie, Joe en Femke. 'Wat? Nee, toch?' zei Femke. 'Dit kan niet.' 'Het kan zeker,' antwoordde Brookelle. 'Sterker nog, het gaat nu gebeuren.'

Afbeelding
De foto's van Femke, Melanie en Joe flitsten over het beeldscherm. Ze wisten alledrie dat één van hen moest vertrekken en dat dat degene was wiens foto in het scherm zou staan als de foto's niet meer door het beeld flitsten. Melanie ging naast Femke zitten en Femke pakte de hand van Joe en Melanie vast. Het flitsen van de foto's stopte.
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie