Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

4 berichten • Pagina 1 van 1

Menno434
Snackventer Snackventer
Berichten:
60
Lid geworden op:
ma 28 jun 2010, 11:28

Sims loopt vast bij zwangerschap

Het spel loopt normaal qua snelheid, maar telkens na 23:59 duurt het vijf á tien minuten voordat het spel weer verder gaat. Als een sim vrouwtje zwanger wordt doet het spel het ook nog, maar wanneer de bevalling plaats zou moeten vinden gaat het mis en loopt het spel vast; soms duurt het wel vier uur voordat het spel verdergaat, of sluit het spel zichzelf af.

Dit is een heel vervelend probleem, en het verwijderen van alle buurten en opgeslagen spellen op één na kan dit niet voorkomen. Kent iemand dit probleem en zo ja, hoe kan ik het spel weer goed laten lopen? Is er een truukje voor, die ik misschien nog niet ken? ;)

Alvast bedankt! :thumbsup
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Sims loopt vast bij zwangerschap

Gebruik je downloads/mods?
& heb je de laatste patch?
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Menno434
Snackventer Snackventer
Berichten:
60
Lid geworden op:
ma 28 jun 2010, 11:28

Re: Sims loopt vast bij zwangerschap

Simmielove schreef:Gebruik je downloads/mods?
& heb je de laatste patch?
Ik ben echt héél slecht met dat soort dingen, helaas... Ik heb één mod, maar die heb ik al een halfjaar en die is door iemand anders geïnstalleerd. Daar kan het probleem niet aan liggen, want de mod werkt prima (was een mod waarmee je lichamen meer mee kon veranderen dan standaard in de game - bredere schouders, dikker of dunner). Ik heb geen patches verder - mijn versie van de Sims 3 is een gedownloade die met crack al drie jaar op mijn PC draait. Maar dit probleem is iets van de laatste weken. :?
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Sims loopt vast bij zwangerschap

Een gedownloade? Illegaal dus?
Dan mag ik je volgens mij niet verder helpen.
Iig, het kan wel dat de mod outdate is, dan moet je hem verwijderen of opnieuw downloaden.
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies

Weergave- en sorteeropties