Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Gesloten

4993 berichten • Pagina 61 van 250

Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt-Topic

^
Jij bent niet de enige, maar bij komt het door de leraar.

Nog ff tv kijken en slapen, morgen tot 1 uur, daardoor stap ik telkens vrolijk mijn bed uit ;D
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
marlinde
Snode rechterhand Snode rechterhand

Er werd vandaag een oorlogsoffensief tegen mij geopend. Eerst toen ik het schoolplein opliep, kreeg ik keihard een fietsenband tegen me enkel aan. Daarna kreeg ik nog (bijna) een schop van een groep 5er en om
het compleet te maken liet mijn vriendin me expres struikelen ;3
Vanmiddag loop ik met een witte vlag het schoolplein op 8-)
het nummer 1 lid van sn is pas... 32.
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo

Ik krijg ook een Rivera Masion trek als me ma ...
Ik heb nu al zo'n fles water gekocht ect. Ons hele huis bestaat zo'n beetje uit dat spul :3
Maar het is zo leuk <3

Net een donkerblauwe eend gezien, bij de mac :3
En ook nog een rode kever, niet zo'n bloed rode.
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Simsfreak
Gekke geleerde Gekke geleerde

Bleegh, huiswerk.. Niet zo veel vandaag, maar moet ws ook al wat doen voor woensdag, omdat je voor woensdag elke keer hw krijgt voor 6 vakken .___.
Maarjaa, Engels is al af, techniek kan ik niet doen en van Nederlands snap ik geen ene flikker..
Dan maar aardrijkskunde en frans maken en daarna even simsen..
En moet btw ook nog leren voor 3 SO's en heb ook nog een proefwerk deze week..
Welcome to the inner workings of my mind, so dark and foul I can't disguise. Nights like this I become afraid of the darkness in my heart.
xRainbow
Genetisch manipulator Genetisch manipulator

OMG DIT VIND IK ZO NAAIERIG HE?

Vandaag zouden we om 5 over 12 uit zijn, maar een of andere idioot had bedacht dat we tot het 7e uur moesten en 2 uur uitval zouden hebben tot het 7e. Nou, (punt 1) had ik dus mijn Nederlands boek niet bij me omdat ik dacht dat we dat dus niet hadden en (punt 2) we hadden al 4x bij de receptie gevraagd of Nederlands echt niet uitviel. Dus wij met de hele klas door de school heen vervelen in die 2 uur (dat is trouwens ook een leuk verhaal :lol), komen we op tijd aan bij het lokaal waar we les zouden hebben; is na 10 minuten die leraar er dus nog steeds niet. Dus ging ik weer met een paar kinderen naar de receptie. Die mensen daar konden die leraar niet bereiken of whatever het ook was dus mochten we naar huis o____o
DIK 2 UUR VOOR NIETS ZITTEN WACHTEN @%#&@@ :angry
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Gesloten