Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

1771 berichten • Pagina 44 van 89

Leonie
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager

Re: De Gouden Kooi 2011

Ik vind dat Lyle eruit ziet of dat hij er helemaal geen plezier in heeft, hahaha. We'll see.

En wat lief Melanie en Darren samen :O
Afbeelding
Mikese
Gentherapeut Gentherapeut

19.5 De negentiende eliminatieronde

Afbeelding
'Beste bewoners, welkom in de eliminatiekamer. Voor vier van jullie is dit al de negentiende keer, voor Lyle nog maar de eerste, daarom is hij deze week veilig en kan niet geëlimineerd worden. Wel mag hij mee stemmen. Het publiek heeft ook deze week weer zijn favoriet gesteund en daarom kan ik jullie nu de contactpunten bekend maken en zoals jullie weten zitten de twee bewoners met de minste contactpunten in de gevarenzone. Mocht het zo zijn dat jullie vanavond iemand unaniem weg weten te stemmen, dan komen jullie in de gesloten fase van het spel waar de regels iets aangepast worden. Hier horen jullie later meer over.

Darren, jij lijkt Femke van de troon gestoten te hebben en ontvangt dan ook 23 contactpunten van het publiek.

Femke, toch blijf jij erg populair bij het publiek en mag jij 20 contactpunten in ontvangst nemen.

Brookelle, ook jij bent veilig en krijgt 17 contactpunten van het publiek.

Melanie, Joe en Lyle, jullie ontvangen alle drie 13 contactpunten van het publiek en omdat Lyle veilig is zitten Melanie en Joe in de gevarenzone.

Afbeelding
De andere bewoners, uitgezonderd van Darren die deze eliminatieronde niet mag stemmen, mogen nu beslissen wie zij liever op de rode stoel zien. In dit geval geldt dat het oordeel van de meerderheid geldt.

'Femke, jij mag beginnen. Wie zie jij het liefst op de rode stoel? Melanie of Joe?' 'Joe.'

'Brookelle, wie zie jij liever op de rode stoel? Melanie of Joe?' 'Mijn keuze is ook geworden.. Joe.'

'Joe, dan mag jij zo plaats nemen op de rode stoel. Toch willen we nog even naar het oordeel van Lyle luisteren. Wie had jij liever op de rode stoel gezien, Lyle?' 'Ik vind het een erg moeilijke beslissing, omdat jullie mij beide wel leuke mensen lijken en ik zou het jammer vinden als één van jullie moest vertrekken, maar omdat ik Joe iets beter ken zou ik liever Melanie op de rode stoel zien.'

Afbeelding
Joe nam plaats op de rode stoel. Het was zijn eerste keer op deze stoel en het zat hem helemaal niet lekker. Hoe relaxt hij normaal was in elke situatie, zo angstig was hij nu. Joe's hart klopte in zijn keel. Brookelle liet hem vast niet blijven, Femke zal er ook wel geen voordeel in zien en dan Lyle.. de nieuwe bewoner waar Joe nog niet echt hoogte van had gekregen..

'Femke, jij mag wederom beginnen. Stuur jij Joe naar huis of mag hij blijven?' 'Joe, wij zitten hier al samen vanaf het begin en ik vind je ook echt een leuke vent, maar ik zie niet in waarom ik je zou moeten laten blijven. Ik stuur je dus naar huis. Het spijt me.'

'Brookelle. Stuur jij Joe naar huis of mag hij blijven van jou?' 'Ik zie hem liever vertrekken dan dat we hier nog zo lang met z'n zessen blijven zitten.'

'Dan ligt het lot van Joe in de handen van Lyle. Wat doe jij Lyle, laat jij Joe blijven of gaat hij vanavond de villa verlaten na negentien weken?' 'Ik heb met jullie allemaal al een paar gesprekken gehad in de villa en ik vind jullie allemaal erg leuke mensen, ook jou, Joe. Maar ik begrijp ook dat er een spel gespeeld moet worden en dat er mensen naar huis gestemd moeten worden.' Joe's hart ging sneller kloppen, net als dat van de andere bewoners. 'Toch laat ik jou vanavond blijven, omdat ik denk dat wij een leuke tijd tegemoet gaan hier.'

'Dan mag ik jou feliciteren, Joe. Jij blijft vanavond in de villa en maakt nog steeds kans op de hoofdprijs!'
Afbeelding
little devil
Podium hulp Podium hulp

^idd!

maar ik ben wel egt heel benieuwd naar Lyle. D8 echt dat hij hem eruit zou stemmen... :$

je kan echt goed schrijven! dit is zooo verslavend!! :woot
onderschrift verwijderd door hiki
Mikese

Slechte mensen zijn jullie dat jullie er elke keer maar iemand uit willen hebben haha.

Bedankt dat jullie het leuk vinden en little devil bedankt je mijn schrijfstijl leuk vind en het verslavend vind, dat is fijn om te horen! :)
Afbeelding
Mikese

Geef Lyle maar de schuld haha. De poll komt straks weer online tot zondagavond 18.00! Ben erg benieuwd wie er dan in de gevarenzone komen en of er weer zoveel gestemd word! :)
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie