Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

2155 berichten • Pagina 76 van 108

Evelieen
Genetisch manipulator Genetisch manipulator

Re: Het Grote MeidenTopic (Verboden voor jongens!!)

@ Marit: probeer allebei :D Ik zou eerst krantennagels doen, want dat lijkt me iets makkelijker. En als dat goed gelukt is, doe je die stripnagels! :D

Ik ga vandaag ook weer nailarten. (: Nou alleen nog even bedenken wát...

\/ Ik wil zieeeen :D

Laatst gewijzigd door Evelieen op zo 11 sep 2011, 15:51, 1 keer totaal gewijzigd.

ixkilledxthexcookie

Thanks iedereen ~<3

Whoeesj ik had stiekem een nagellak verslaving, maar had zelf geen nagels meer over D: Dus toen moest mn zusje eraan geloven. Ze zijn nog niet helemaal af, want ze moest naar bed >.< Maar ik vind ze wel cuwll
Afbeelding
Waarom zijn die foto's zo groot :angry
Afbeelding
Call me Linss, or Linsey, whatever you like best :3
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo

Ik moet dit gewoon ff hier kwijt;

Nou, vandaag dus bij geschiedenis, de leraar is aan het uitleggen enzo. En hij tekende een persoontje op het bord, en dat persoontje was nogal dik, en dat k*thoer uit mijn klas roept zo; "Kijk! Hij tekent Sanne!"
Ik kan er echt niet meer tegen, en ik wil het tegenniemand op school ofzo zeggen, of tegen mijn ouders (die zijn heel snel bezorgd) want dan word het allemaal erger.
Ik heb net echt haast overgeven, alleen maar omdat ik niet meer die dikke wil zijn.
En het trieste is dat iemand uit mijn klas (ook een meisje) zo'n beetje even zwaar is als ik, maar die is super slank.
Ik zit hier echt gewoon om te janken ;x
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Hikari-desu
Meesterdief Meesterdief

^ Dat was ik :P Met alcohol kun je ook wonden schoonmaken he ;) Ik had het eerst met sterilon gedaan dat ik ergens in de badkamer had gevonden, dat werkte ook prima, maar daar zaten nog maar een paar druppeltjes in. Dus ik dacht dat ik het wel ergens bij de drogist ofzo kon vinden :sweatdrop

^^ Niet doen :O Als je echt wilt afvallen kun je beter naar een dietiste gaan. Gewoon overgeven is geen optie: Daar komt alleen maar ellende van. ;)
xDuvessa
Kantoorslaaf Kantoorslaaf

FranSor schreef:Kan dat nagellak gebeuren ook met wijn? Ik wil het zo graag proberen maar ik ga er geen dure fles alcohol voor kopen. xD
Ik zag dat iemand alcohol bij de drogist ging halen? ?(?)
lol ja alcohol is ook bijvoorbeeld de schoonmaak middel voor je oorbellen/piercings.. :P dus géén alcohol die je drinkt.
Mira17
Podium hulp Podium hulp

Dat is pure alcohol, in dranken zit meestal een percentage van 10 procent of zo. In bier veel minder, in sterke dranken veel meer.

Je kan alcohol ook gebruiken als waarheidsserum.
Afbeelding

Dwazen spreken om iets te zeggen te hebben
Wijzen spreken omdat ze iets te zeggen hebben
Plato
ixkilledxthexcookie

@Sanne
Neeh je moet niet gaan overgeven D: Dat is echt niet goed, het werkt alleen maar negatief. Je moet gewoon goed eten en veel sporten. Ik was in groep 8 ook best dik en toen ik naar de middelbare ging ben ik meer gaan letten op wat ik at en ben ik ook meer gaan sporten. Geloof me, fitness doet wonderen o: En ik zie er nu gewoon normaal uit. Dus hier is een virtuele knuffel ~<3 En voortaan moet je denken als iemand weer zo lullig doet: Ik ben gewoon awesome zoals ik ben en dat jij dat niet ziet is pech voor jou >;D

Ik heb ook een flesje alcohol gebruikt dat bij de etos ofzo vandaan kwam ofzo o:
Afbeelding
Call me Linss, or Linsey, whatever you like best :3

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie