Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

1771 berichten • Pagina 42 van 89

Annemiek
Man met de buit Man met de buit

Re: De Gouden Kooi 2011

hmm, ziet er niet slecht uit.. (: Ik denk dat Brookelle hem versiert en dan word Brookelle zwanger, oooh, dat lijtk me gaaf. xD Gebeurt er eindelijk weer eens iets spannends. :D
Afbeelding
Klik HIER voor Annemieks screens en huizen! :D
Mikese
Gentherapeut Gentherapeut

Wow, leuke reacties allemaal!
Maar monstermummie was inderdaad Scarlet! Leuk, hè?
Ze was ook een erg leuke kandidaat, maar op het goede moment eruit gestemd, ze is namelijk net als Liza (wiens kandidaat Tammie vorige week de villa verliet) erg druk en had weinig tijd om te stemmen enzo. Wel een superleuke kandidaat natuurlijk, maarja dat zijn ze tot nu toe allemaal! :)
Afbeelding
Mikese

19.2 Lyle's contactpunten

Afbeelding
'Beste bewoners,' begon de Stem, 'jullie hebben net al even kennis kunnen maken met de nieuwe bewoner, Lyle. Lyle gaat nu ook een aantal contactpunten over jullie verdelen op basis van zijn eerste indruk van jullie en de indruk die hij wellicht heeft gekregen door het volgen van de show.

Lyle, ik geef jou graag vast het woord om te vertellen wie van jou 100 contactpunten krijgt. Kies één van de bewoners.' 'Die zijn voor Darren, omdat je me een leuke gast lijkt en ik denk dat wij wel vrienden kunnen worden in de villa.' Als bedankje knikte Darren vriendelijk naar de nieuwe bewoner.

'Wie schenk jij 75 contactpunten, Lyle?' ging de Stem verder. 'Die geef ik graag aan Brookelle, omdat ze mee een leuke meid lijkt en ze mag er natuurlijk ook best wezen.' Even was het stil. 'Maar niets in het nadeel van de andere dames hoor, jullie zien er ook prachtig uit.' Er verscheen een glimlach die er alle schijn van had niet lief bedoeld te zijn en de andere gezichten verzakten allemaal. Brookelle, dachten ze, kiest hij nu voor Brookelle op de tweede plaats? Leuke meid?

'Lyle, wie krijgt er van jou 50 contactpunten.' 'Joe.' 'Bedankt, kerel,' zei Joe.

'En de laatste die van jou contactpunten krijgt is..' 'Femke.' Femke bedankte Lyle niet. 25 contactpunten is niks vergeleken met wat ze al had en het feit dat de nieuwe bewoner haar en Melanie blijkbaar het minst mocht maakte haar ook niet erg enthousiast.

'En dat betekent dat Melanie geen contactpunten krijgt, niet waar?' 'Dat klopt,' bevestigde Lyle. 'Maar ik wil er even aan toevoegen dat ik jullie allemaal wel leuk en relaxt vind en ik per se moest kiezen, deze volgorde zegt niet zo heel veel, hoor, begrijp me niet verkeerd.' Maar of zijn medebewoners daar enthousiast van werden..?
Afbeelding
Mikese

Bedankt allebei! :)

Even aan de bewoners en voor de lezers is dit natuurlijk ook interessant: Er zijn nog 6 kandidaten over, als er nog 1 unaniem wordt weggestemd blijven er 5 over en gaan we de gesloten fase in, dit is de fase waarin het niet uit maakt hoe een kandidaat vertrekt (rode knop, unanieme stemming, gediskwalificeerd) hij/zij zal niet meer vervangen worden. Ook verdwijnen de 'tijd voor variatie' en 'tijd voor variatie +' uit de aankooplijst voor contactpunten (eerste post). Zodra er nog maar 3 bewoners over zijn gaat de laatste week in en wordt de finale gehouden. Over de finale ga ik nog niets zeggen. Dit wordt een verassing! :)

Een leuk gokspel? Als je het leuk vind mag je naar mij de 3 namen sturen van de kandidaten die jij denkt dat in de finale komen. Ik sla deze op in een apart mapje en dan maak ik na de finale nog even bekend of iemand gelijk had, er zit geen prijs aan vast of zo! Ik heb het zelf ook gedaan, omdat ik zelf ook wel een idee heb wie er in de finale gaan komen, ondanks dat iedereen die er nu in zit nog een zeer goede kans maakt! Het gaat nu om tactiek, wie laat je er in en wie niet, besteedt je contactpunten (en besteedt deze goed) en hou mensen zo veel mogelijk te vriend, want aan één vriend in de villa heb je niet meer genoeg (jammer dat de forumleden hier zelf weinig invloed op uit kunnen oefenen hehe).

Succes allemaal! En lezers: veel leesplezier! :)
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie