Phoee, gelukkig bijna geen huiswerk..
Alleen maar Engels en Levensbeschouwing, en Engels heb ik al af..
En van levensbeschouwing snap ik geen ene zak, maar jaa..
Vandaag was weer een vermoeiende dag 6 lesuren op school, maar het leek 10 keer langer te duren. Morgen moeten we een tekencollage inleveren, veel werk, en heel veel uit mijn klas moeten er nog aan beginnen. Ik ben gelukkig al klaar, lekker in het weekend gedaan, dan is het niet zo erg.
Ben al ongeveer twee uur thuis
Heb al huiswerk gemaakt voor tekenen, dadelijk nog Frans leren en dan zie ik wel of ik nog meer doe
& gecondoleerd Marit!
Oh en mijn broer probeert de hele tijd mijn ik-phone te stelen (iPhone dus )
Wat een rotdag tot 17.00 op school, kijk ik in me agenda heb ik vet veel huiswerk voor morgen.
en dat terwijl SIFF morgen al is >.< Het zou verboden moeten worden. >.<
Had vandaag op school een opdract voor engels, omdat er nog geen boeken waren. Kreeg drie cijfers, een 10 en twee x 9.7, en ik maar denken dat dat niet mee zou tellen op het rapport... Nou, dus wel
pfft. ik heb een 'Grote bosatals' nodig voor school, nou rondneuzen op marktplaats. Vinden we er een, goedkoop, 35 euro, nou , alles was bijna in order, totdat hij zich nogal raar ging gedragen enzo, via mail, papa wilde graag zijn telefoon nummer, maar uiteindelijk kreeg hij die niet, googlede papa zijn naam, blijkt het een oplichter te zijn, die al meer dan 1000 euro had opgelicht
sims doet vervelend, dan krijg ik een schermpje datik update kan doen, maarik kan nergens op klikken o;
en das irritant :3 niet dat ik nou echt iets te doen had in sims ofzo maartoch