Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

1771 berichten • Pagina 39 van 89

Mikese
Gentherapeut Gentherapeut

Re: De Gouden Kooi 2011

Helaas is de update voor vanavond niet gelukt!
De bewoners hebben hun eliminatiemailtje ontvangen en ik moet nog 3/5 antwoorden ontvangen!
Spannend wordt het volgens mij zeker wel weer, maar of er iemand moet vertrekken.

Een tip van mij, voor de bewoners is weer: KIJK NAAR DE CONTACTPUNTEN EN DE PRIJSLIJST! Deze is ook weer geupdate en je kunt er zekers je voordeel mee doen. De contactpunten lijst is up to date en zal ook up to date blijven, dus daar kun je je aantal contactpunten vinden. Succes. :)
Afbeelding
Mikese

Jaja, spannend wie er weg gaat, hè? Ik was vergeten te vertellen dat er nog eerst 2 mensen moeten stemmen zodat ik eerst de eliminatie-up online kan zetten. De kandidaat gaat namelijk pas in de volgende 'week' weg! :)
Afbeelding
Mikese

17.2 De zeventiende eliminatieronde

Afbeelding
'Beste bewoners, welkom bij alweer de zeventiende eliminatieronde. Het publiek heeft zijn keuze weer gemaakt en daarom kan ik nu het aantal contactpunten bekend gaan maken.

Femke, het publiek blijft van je houden. Vorige week was je samen met Brookelle publieksfavoriet, maar deze week sta je weer in je eentje aan de top. Gefeliciteerd met 24 contactpunten.

Brookelle, jij hebt het niet veel minder gedaan deze week en krijgt 19 contactpunten, net als Joe.

Tammie en Darren, jullie krijgen beiden 14 contactpunten en zitten dus niet in de gevarenzone.

Darren, Melanie, jullie zitten wel in de gevarenzone en krijgen allebei 5 contactpunten. Het lot ligt in de handen van jullie medebewoners.

Afbeelding
'Scarlet, jij mag deze week beginnen. Wie zie jij liever op de rode stoel? Darren of Melanie?' 'Ik heb lang na moeten denken, omdat ik jullie allebei graag hier houdt. Darren, jij hebt mij al een aantal keer gered en daarom moet ik Melanie op de rode stoel zetten.'

'Brookelle. Wie zie jij liever op de rode stoel?' 'Ik kies Darren.'

'Dat maakt een gelijke stand. Tammie, wie zie jij liever op de rode stoel?' 'Melanie.'

'Melanie, dat zijn al twee stemmen tegen jou. Nog één er bij en jij zult plaats moeten nemen op de rode stoel. Joe, het is jouw beurt. Wie zie jij liever op de rode stoel? Darren of Melanie?' 'Melanie.' 'Melanie, jij mag plaats nemen op de rode stoel.' Melanie keek verbijsterd. 'Wat?!' zei ze hardop. 'Meen je dit serieus, Joe?' vroeg ze verbaasd aan de man waar ze slechts een paar dagen geleden het bed nog mee deelde. 'Melanie, neem plaats op de rode stoel en dan luisteren we ook nog even naar de stem van Femke.'

'Femke, wie had jij liever op de rode stoel gezien?' 'Dan had ik toch voor Darren gekozen.'

Afbeelding
Melanie ging met een chagerijnige blik op de rode stoel zitten. Hoe kon hij? Hoe kon Joe? vroeg ze zich af. 'We gaan nu luisteren naar jouw medebewoners. Sparen ze jou, of ga je vanavond naar huis?

Scarlet, ik begin wederom bij jou. Stuur je Melanie naar huis of mag ze blijven? 'Van mij mag je blijven.' 'Dankje, Scarlet,' zei Melanie die niet erg enthousiast leek.

'Gefeliciteerd, Melanie, jij mag gewoon in de villa blijven, toch luisteren we nog even naar de andere bewoners. Brookelle, had jij Melanie laten blijven of had je haar naar huis gestuurd?' 'Ik had haar liever de poort uit zien lopen.'

'Tammie, had Melanie van jou mogen blijven of zou ze moeten vertrekken als het aan jou lag?' 'Als het aan mij lag mocht ze ook vertrekken.'

'Joe, had Melanie van jou mogen blijven of had je haar laten vertrekken?' 'Je had gewoon mogen blijven, hoor, Mel. Ook als het aan mij lag.' 'Dat is je geraden ook..' mompelde Melanie terug.

'Femke, tot slot mag jij. Had jij Melanie naar huis gestuurd?' 'Nee, natuurlijk niet, ze is mijn vriendinnetje hier!'
Afbeelding
Mikese

18.1 Een regenboog verdwijnt

Afbeelding
'Waar gaan we naar toe?' vroeg Femke. Niemand antwoordde tot ze bij de poort kwamen. 'Hier,' zei Tammie. 'Ik ga weg.' 'Weg?!' vroeg Scarlet. 'Ja, ik ga de villa verlaten, jongens. Ik kan het niet meer. Ik ben al erg veranderd hier en het slechte in mij is een paar keer naar boven gekomen. Ik wil zo niet herkend worden straks, ik ben juist zacht en ik respecteer ieder ander, maar hier heb ik helaas ook andere dingen laten zien. Ik heb spijt, Femke, vooral naar jou toe. Ik ben meegegaan in Brookelle's haat tegen jou. En ik ga jou, Darren en Scarlet ook, heel erg missen.' 'En Brookelle dan?' 'Ik heb net beneden afscheid van haar genomen, ze komt zo nog afscheid van me nemen.' De drie bewoners wisten niet zeker of ze Tammie moesten geloven tot ze de limousine aan zagen komen. 'Je gaat echt, hè?' vroeg Darren en na een bevestigende knik van Tammie omhelsde hij haar. 'Ik ga je missen, Tam,' zei hij. Toen nam Tammie afscheid van Femke en Scarlet en toen stapte ze buiten de poort.

Afbeelding
Met deze stappen werd haar verblijf in de villa officieel beëindigd. Tammie draaide zich niet meer om, dat kon ze niet en wou ze ook zeker niet. 'Op naar een beter leven!' riep ze nog voordat ze de taxi in stapte en ze werd uitgezwaaid door haar favoriete medebewoners.
Afbeelding
Mikese

Ja het is Tammie! Verassend, hè? Niemand noemde haar inderdaad ook.
Het forumlid achter Tammie is erg druk en zit bovendien midden in een verhuizing en daarom heb ik haar voorgesteld of ze niet liever wou stoppen en iemand anders de kans wou geven en hier heeft ze mee ingestemd.

Binnenkort wordt ze vervangen, het vervangende forumlid heeft al een PM gekregen, iedereen die zich verder heeft ingeschreven maar niets terug heeft gekregen: heel erg bedankt voor het inschrijven maar je bent het helaas niet geworden. :)
Afbeelding
Hikari-desu
Meesterdief Meesterdief

Heb alles weer ns bijgelezen. Vind erg jammer dat tammie eruit gaat, echt niet verwacht. ;o Ben wel weer benieuwd naar diegene die haar plaats gaat innemen. ;)

Laatst gewijzigd door Hikari-desu op zo 11 sep 2011, 18:26, 1 keer totaal gewijzigd.

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie