Ik ga deze muziek video na proberen te maken door middel van foto's :3
Ik denk niet dat de komende dagen foto's komen ('k ga weg) maar dan weten jullie ook wat me bezig houd ;D
Ik wens je veel succes, want het lijkt me moeilijk
Nog een vraagje, in de twee fotoshoots hiervoor had je payhaar van Cazy, waar heb je die gedownload?
Ik neem aan dat je het gratis hebt gedownload of niet?
Dit heb ik dus gelezen in mijn engelse boek, en ik wilde het graag in de sims maken met een klein verhaaltje
En het gaat trouwens eerder om de foto's. Hoop dat jullie 't leuk vinden
~~~~~~
"Maar papa", zei Arabella. ''Ik zei nee, je zult nooit met hem te trouwen, de vieze mijnwerker!", schreeuwde haar vader. Tranen welden op in Arabella's ogen. "Papa .." begon ze. "Nee! Wegwezen, ik niet wil zien", schreeuwde hij. Arabella keek naar haar moeder, maar die staarde droevig voor zich uit. "Fijn",huilend rende ze naar haar kamer.
Arabella viel snikkend op haar bed, "Waarom? Waarom kan ik niet niet trouwen met je mijn liefde. Jij bent alles, alles wat ik wil ..."
Beneden hoorde ze haar vaders woedende stem die schreeuwde tegen hun helpers. Langzaam liet ze haar hand over haar buik glijden, "Papa, je maakt me moeilijker. Ik wil niet dat de rijke buurman te trouwen, wil ik hem te trouwen, niet met zo'n engerd!", fluisterde ze.
Langzaam rolde ze op haar zij en maakte zich klein, de tranen stroomden over haar wangen. Waarom was ze gedwongen om iemand die ze niet willen trouwen? "Ik wil dat je, Steve, niemand anders", zei ze zacht
Langzaam legde ze haar hand op haar voorhoofd, die voelde klam aan.
Ze hoorde haar maag knorren, en legde haar andere hand op haar buik. "Het leven is hard", zei ze zachtjes.
@Pipa
Nee niet echt, maar ik had eerst al alles in het engels getypt en had geen zin om daar weer een nederlandse verraling van te geven :3
Dus deed ik 't met Google Translate