Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

2155 berichten • Pagina 75 van 108

pipapanda13
Aartsschurk Aartsschurk

Re: Het Grote MeidenTopic (Verboden voor jongens!!)

Ik HAD een broek van Lady Sting ofzo, maar die ging na een maand kapot --''
toen ingeruild(hoera voor bonnetjes) en de 2e ging na 4 maanden kapot :3
Mijn benen zijn te gespierd voor die dunne broekjes xd

Over het algemeen haal ik broeken bij Outfitters Nation en shirts daar of Large.nl OF trendsetter :3
Ik hou nie van winkelen :3
Imme
Teamlid Teamlid

^ Ik hou ook niet van winkelen. Duurt me altijd te lang xD . Ik ga alleen maar als het echt moet. Maar ik moet binnenkort ook weer nieuwe broeken / broek. Maar ik ga altijd zowat alle winkels langs tot ik gewoon iets vind wat lekker zit.

Laatst gewijzigd door Imme op wo 07 sep 2011, 17:51, 1 keer totaal gewijzigd.

Ixors
Oplichter Oplichter

Jippie, winkelen! :D Ik ga vrijdag na school met mijn bff Merel (ze zit nu helaas op een andere school :() shoppen in Wijnegem! :D Dan gaan we met de bus en oh, ik hoop dat er érgens op een bus een knappe jongen is :$ En dan gaan we lekker winkelen hé :D

Maar weer even over nailart, hebben jullie wel eens krantennagels uitgeprobeerd? Hier is de link waar het word uitgelegd: KLIK! en zo ja, was het snel klaar of was het moeilijk, is het mislukt ofzo.. Nou ja, als je het nog niet hebt gedaan, wat dénk je er dan van? Want ik ben van plan ze vrijdagavond tussen 16 en 17 uur te doen, want om 17 uur ga ik dus shoppen. XD

Wauw, lang bericht XD
Afbeelding
Hikari-desu
Meesterdief Meesterdief

Ik vind shoppen ook leuk, zolang het op een klein budget blijft. Spulletjes kopen is leuk, maar ik ga dan vaak naar goedkope winkeltjes (vaak ook slechte kwalteit maar dat kan me nooit wat schelen ;D Ik koop meestal shirtjes of accessoires.

@ Ixors: Wat toevallig dat je erover begon, ik heb het gisteren uitgeprobeerd (of was het nou eergisteren?). Eerst mislukt, toen opnieuw gedaan en tyoen was het wel goed gelukt. Maar dat was maar bij 1 nagel en toen was de alcohol op (het was maar een miniflesje) dus toen heb ik het alsnog maar weggehaald. ;O
Evelieen
Genetisch manipulator Genetisch manipulator

Nee ik heb het nog niet geprobeerd, maar had het wel al gezien en ik ga het zeker een keer proberen! :D

Oké ik had dus blijkbaar ruzie met een vriendin. Nouja, zij was boos op mij om helemaal niks, ik had namelijk niks gedaan, maar ze ging dus allemaal dingen over me zeggen die echt nergens op sloegen. Maar vandaag was de hele school om 1 uur uit, dus gingen we in de stad even wat drinken en het uitpraten en nu is het weer goed. Maar ik heb mooi wel gezegd wat ik ervan dacht en dat geeft echt een goed gevoel. :)

Sorryyyyyvoordeppikziehetnupas;$

Laatst gewijzigd door AnsjJ2 op do 08 sep 2011, 17:36, 1 keer totaal gewijzigd.

Reden: Voortaan edit doen aub :)

Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo

Winkelen is mijn grootste nachtmerrie, ik heb nu ook alleen maar shirtjes van de Hema, die zitten wijd, ik haat echt alles wat strak zit, vooral omdat ik heel onzeker ben enzo ;x
En Miss Etam broeken, heb vooral 1 favo.
Maargoed, help T.T
We gaan dus op de eerste dag van de werkweek naar een surfcentrum, maar met surfenmoet je dus iets straks aan, en dat wil ik niet :'(

Dat weet ik, maar ik ben gewoon bang dat ze er opmerkingen over gaan maken enzo :x
Ik vind het niet echt heel belangrijk, maar het is wel k*t
V

Laatst gewijzigd door Simmielove op vr 09 sep 2011, 20:37, 1 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
xDuvessa
Kantoorslaaf Kantoorslaaf

Meis, Onzeker zijn is niet nodig.. Je bent wie je bent, maar ik begrijp je anders moet je met een leraar praten en zeggen dat je het echt niet wilt/durft en of je dan een vervangende opdracht mag. Ik heb in je zelfde situatie gezeten.. sterkte *knuf

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie