Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

14 berichten • Pagina 1 van 1

Gebruikersavatar
hiki
Grafschrift schrijver Grafschrift schrijver
Berichten:
23090
Lid geworden op:
wo 24 jun 2009, 19:11

Hidden Springs zal 2500 Simpoints gaan kosten?

Er is lange tijd onduidelijkheid geweest over de prijs van Hidden Springs, die morgen op de Sims 3 Store te koop zal zijn, maar op de officiële Poolse Sims 3 Facebook staat nu dat deze nieuwe officiële buurt 2500 Simpoints gaat kosten.

Riverview, de eerste officiële buurt, is gratis als je het basis spel registreert . Barnacle Bay, de tweede officiële buurt, kost op Origin € 14,99 en dat is omgerekend ongeveer 1500 Simpoints. Hidden Springs zal dus omgerekend € 24,99 kosten: 5 euro duurder dan het gemiddelde accessoires pakket voor De Sims 3.

Tot nu toe was ik erg enthousiast over Hidden Springs maar 25 euro voor een buurt is wel erg veel geld!
Afbeelding
Gebruikersavatar
Hikari-desu
Meesterdief Meesterdief
Berichten:
9562
Lid geworden op:
wo 14 jul 2010, 22:21

Re: Hidden Springs zal 2500 Simpoints gaan kosten?

4 Poolse Zloty is 1 Euro waard, maar simpoints blijven simpoints. Ik denk dat het gewoon meer Zloty kost om simpoints te kopen. ;)

Maarja, ik vind het nogal dom van EA :roll Ik was sowieso niet van plan geld aan een buurt uit te geven want, zoals Mikese al zei, je kunt veel mooiere buurten voor gratis krijgen. :sleep
Thimo6
Orgaandonor Orgaandonor
Berichten:
6
Lid geworden op:
vr 02 sep 2011, 21:04

Re: Hidden Springs zal 2500 Simpoints gaan kosten?

Volgens mij kan je SimPoints wel met een andere valuta kopen. Ik weet het, bij sommige valuta's is het echt goedkoop. Maar volgens mij brengt de bank dan wel onkosten in rekening voor het betalen in andere valuta, dus is het alsnog duurder :P Maar weet ik niet zeker hoor
Emzz
Orgaandonor Orgaandonor
Berichten:
5
Lid geworden op:
za 02 jul 2011, 17:41

Re: Hidden Springs zal 2500 Simpoints gaan kosten?

25 euro voor een stad? oke hij is mooi maar dan nog vind ik het dat geld niet waard. ze zeggen ook dat er groene sims zijn, maar die kan je toch ook zelf maken? en als je je sims constant wilt verjongen kun je ook gewoon het verouderen uitzetten, helemaal gratis :)
http://www.modthesims.info/browse.php?t ... &f=38&gs=2
dit vind ik een mooie stad, ik heb hem zelf ook.
(en nee hij is niet van mij om downloads te krijgen, zo mooi kan ik dat niet)

Weergave- en sorteeropties