Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

1771 berichten • Pagina 37 van 89

Leonie
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager

Re: De Gouden Kooi 2011

Ahaaaa, daar was dus nooit zelf opgekomen. Wel slim inderdaad, kun je ook gelijk zien welke kandidaat onder de kandidaat het meest geliefd is :P
Afbeelding
Mikese
Gentherapeut Gentherapeut

16.1 Scarlets thuisbasis

Afbeelding
De telefoon ging over. En nog een keer. Na drie keer nam iemand aan de andere kant van de lijn de telefoon op. Hij mompelde wat. 'Pap?' zei Scarlet voorzichtig. 'Scarlet? Scarlet, ben jij het?' vroeg hij enthousiast. 'Pap! Ja met mij, hoe is het met jullie?' 'Goed, meisje, met ons gaat het heel goed. We kijken elke avond om je te zien.' 'Maar.. maar jullie wouden toch niet dat ik ging? Ik voel me hier namelijk niet meer helemaal goed in mijn vel, ik zit er over te denken om naar huis te komen.' 'Ach, Scarlet. Soms, maar echt heel soms is het goed als je met het advies van je ouders omgaat zoals je doet met oud vuilnis. Ik ben trots dat je daar zit en hoe je je gedraagt, ik vind het geweldig dat je meedoet en je gaat zelfs winnen als je blijft. Heb vertrouwen in jezelf, meisje!' Even was het stil tot Scarlet begon te snikken. 'Ik mis jullie zo.' 'Niet huilen, Scarlet, je moet nu sterk blijven. En als je niet wilt blijven hoef je natuurlijk niet, het is jouw keuze.' 'Dankje, pap,' zei Scarlet dankbaar. Daarna sprak Scarlet nog even met haar moeder aan de telefoon tot haar tijd op was.

Afbeelding
Scarlet liep na he gesprek even naar buiten om te genieten van de mooie tuin die bij de villa hoorde. Gelijk toen ze buiten kwam zag ze Tammie op de stenen bij de fontein zitten. Ze genoot van de zon. 'Hee Tammie,' zei Scarlet die op haar afstapte. Tammie stond op. 'Oh, hallo, Scarlet,' zei ze onzeker. 'Ik.. ik wil je nog bedanken voor het niet naar huis sturen van mij. Ik waardeer het heel erg. Dankjewel,' zei Scarlet en voor ze het wist opende ze haar armen om Tammie te omhelzen. 'Je kunt altijd bij me terecht als je wat kwijt wilt,' zei Tammie voorzichtig. 'Dat is lief van je,' antwoordde Scarlet. 'Kijk,' begon Tammie zachtjes, 'misschien ben ik niet zo slecht als sommige mensen hier van me denken. Ik ben eigenlijk heel aardig en vriendelijk.' Scarlet glimlachte.
Afbeelding
Simsfreak
Gekke geleerde Gekke geleerde

Zeg, marlinde, jij bent toch niet toevallig iemand?..

Maarjaa, het is wel leuk als er iemand weg gaat^^
Welcome to the inner workings of my mind, so dark and foul I can't disguise. Nights like this I become afraid of the darkness in my heart.
Simsfreak
Gekke geleerde Gekke geleerde

^
Je weet het zelf toch ook als je mee doet? x3
Welcome to the inner workings of my mind, so dark and foul I can't disguise. Nights like this I become afraid of the darkness in my heart.
Mikese

16.2 De zestiende eliminatieronde

Afbeelding
'Welkom, bewoners, bij alweer een zestiende eliminatieronde. De meesten van jullie zitten hier al bijna 5 maanden en het verlangen naar huis neemt met de dag toe bij sommigen van jullie. Voor één van jullie kan dat vanavond werkelijkheid worden, want het publiek heeft weer gestemd! Aan de hand hiervan worden de contactpunten uitgedeeld en de twee kandidaten met de minste stemmen staan in de gevarenzone.

Femke, al weken lang sta jij bekend als favoriet bij het publiek en ook deze week ben jij dat weer, maar niet alleen.. Brookelle kreeg exact hetzelfde aantal stemmen als jou. Beiden ontvangen jullie 26 contactpunten.

Iemand die bijna evenveel stemmen als jullie haalde was Darren deze week. Darren, jij ontvangt 21 contactpunten.

De volgende twee kandidaten ontvangen 11 contactpunten en worden daardoor gered uit de eliminatieronde, wat betekent dat de overige twee kandidaten automatisch in de gevarenzone zitten.' Melanie, Joe, Scarlet en Tammie keken elkaar aan. Wie zou er in de gevarenzone komen? Wie zou die 11 contactpunten krijgen? 'Scarlet, Tammie.. jullie staan in de gevarenzone, Melanie en Joe ontvangen beiden 11 contactpunten. Tammie, jij krijgt er 5 en Scarlet, het publiek heeft geen contactpunten voor jou. Jullie lot ligt nu in de handen van jullie medebewoners.'

Afbeelding
'Bewoners, jullie mogen nu kiezen wie jullie liever op de rode stoel zien. Succes.

Darren, jij mag als eerst. Wie zie jij liever op de rode stoel?' 'Tammie.'

Joe, wie zie jij liever op de rode stoel?' 'Ook Tammie.'

'Nog één stem voor Tammie en ze zit in de gevarenzone. Die keuze ligt dus bij jou, Melanie. Wie zie jij liever op de rode stoel? Scarlet of Tammie?' 'Ik heb ook gekozen voor Tammie.'

'Dat betekent, Tammie, dat jij zo plaats moet nemen op de rode stoel. Eerst luisteren we nog naar de stemmen van Brookelle en Femke.'

'Brookelle. Wie had jij liever op de rode stoel gezien? Scarlet of Tammie?' 'Scarlet.'

'Femke. Wie had jij liever op de rode stoel gezien? Scarlet of Tammie?' 'Ik had dan gekozen voor Tammie.'

Afbeelding
Tammie nam plaats op de rode stoel, wetende dat dit misschien haar laatste avond zou zijn. Iedereen zou haar wegstemmen, Darren zou haar niet meer redden, Melanie, Femke en Joe moesten haar sowieso niet, Scarlet kon haar niet in het huis houden en dan bleef Brookelle over. Onvoorspelbare Brookelle.

'Darren, jij mag wederom beginnen. Stuur jij Tammie naar huis of mag ze in de villa blijven?' 'Ik zou haar toch naar huis sturen, sorry.'

'Joe, stuur jij Tammie naar huis of mag ze in de villa blijven?' 'Van mij mag je naar huis, Tammie. Ik heb de laatste tijd, of eigenlijk nog nooit, echt contact met je gehad en het zou mij veel beter uitkomen als er weer eens iemand naar huis zou gaan.'

'Melanie, stuur jij Tammie naar huis of mag ze in de villa blijven?' 'Ik wil hier niet teveel woorden aan vuil maken, wat mij betreft ga je gewoon naar huis.'

'Brookelle, stuur jij Tammie naar huis of mag ze in de villa blijven?' 'Ik heb er wel een tijdje over na moeten denken, Tammie. Ik kan het ook af zonder jou, het publiek houdt van mij en ik zal dus nooit en te nimmer op die stoel komen. Toch wil ik je graag in de villa houden, omdat je best een leuke meid bent. Gefeliciteerd en bedank me later maar.'

'Gefeliciteerd, Tammie, jij mag in de villa blijven. We luisteren nog wel even naar de stem van Femk..' De rest was niet meer te verstaan, want Tammie sprong op uit de rode stoel en begon te schreeuwen als een hooligan. 'Yeeaaaaaah!' 'Euh.. kijk, ik had haar dus naar huis gestemd,' zei Femke toen ze even de kans kreeg.
Afbeelding
Mikese

17.1 De nieuwe masterbedroomeigenaar

Afbeelding
Zo rond het middaguur werden alle bewoners naar de eliminatiekamer gestuurd. 'Beste Darren,' begon de Stem, 'jij slaapt nu al ruim 16 weken in de masterbedroom. Naar mijn mening wordt het tijd dat iemand anders deze krijgt. Jullie gaan daarom allemaal stemmen wie hem mag hebben, maar geven ook een stem aan iemand waarvan jullie vinden dat hij of zij hem absoluut niet mag krijgen. Vanaf vanavond slaapt er dus iemand anders in de masterbedroom en slaapt Darren beneden samen met de andere vijf die daar moeten overnachten. Een leuke bijkomstigheid voor de nieuwe eigenaar van de masterbedroom is dat daar ook nog eens 200 contactpunten op hem of haar liggen te wachten.'

Afbeelding
'Scarlet, ik wil bij jou beginnen. Wie mag van jou de masterbedroom hebben wie absoluut niet?' 'Van mij mag Joe de masterbedroom hebben en ik zie Brookelle liever niet in de masterbedroom.'

'Femke, hoe denk jij er over?' 'Van mij mag Melanie de masterbedroom hebben en Brookelle absoluut niet.'

'Joe, wie mag van jou de masterbedroom hebben en wie niet?' 'Melanie mag ook van mij de masterbedroom hebben en Brookelle absoluut niet. In dat geval zie ik liever Darren nog een paar weken in de masterbedroom.'

'Melanie, het is jouw beurt. Wie zie jij het liefst in de masterbedroom?' 'Femke.' 'En wie niet?' 'Brookelle.' Brookelle's ogen leken veel vlam te vatten nadat ook de vierde kandidaat haar de masterbedroom niet gunde. Ze zou onmogelijk nog kans maken om daar te komen.

'Brookelle, wie zie jij het liefst in de masterbedroom? En wie niet?' 'Het liefst zie ik mezelf natuurlijk in de masterbedroom, maar dat mag ik natuurlijk niet zeggen dus kies ik voor Tammie. Femke mag van mij absoluut die kamer niet hebben, daar is de kamer te mooi voor.'

'Darren, wie zie jij het liefst in de masterbedroom en wie absoluut niet?' 'Het liefst zie ik Joe in de masterbedroom en Tammie liever niet.'

'Tammie, tot slot mag jij je stem uitbrengen. Wie zie jij liever in de masterbedroom?' 'Brookelle.' 'En wie niet?' 'Dan liever Melanie niet.'

'Scarlet en Darren, jullie ontvingen geen voor- en geen tegenstemmen. Femke en Tammie, jullie kregen één stem voor en één tegen, dus jullie komt ook uit op 0 stemmen. Brookelle, jij kreeg één stem voor en vier tegen en komt daarom uit op -3 stemmen. Melanie, jij kreeg twee stemmen voor, evenals Joe, maar Joe kreeg geen stemmen tegen in tegenstelling tot jouw tegenstem die je van Tammie mocht ontvangen.

Afbeelding
Daarom, Joe, krijg jij de masterbedroom met maar liefst 200 contactpunten! Gefeliciteerd.'
Afbeelding
Leonie
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager

Ik had Tammie er graag uitgehad, gewoon omdat het verhaal een beetje in een sleur begint te raken en er dan misschien weer een nieuwe leuke bewoner zou zijn gekomen (:

Wel leuke ups, Mike!
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie