Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

2639 berichten • Pagina 115 van 132

Marii
Gentherapeut Gentherapeut

Re: Heb jij een lief?

FranSor schreef:Over 3 weken ben ik 3 en half jaar met mijn vriend! Ik wil trouwen en babies krijgen. Nu.
hahahaha leuk man :D:D

Ik weet niet of ik nou vrijgezel ben of bezig.. beetje weard maar na dit weekend weet ik wel dat ik eindelijk de gene heb gevonden waar ik me happy bij voel :D

nu nog hopen dat hij dat ook bij mij is natuurlijk ;)
FranSor
Beheerder Beheerder

Volgende week ben ik dan 3 en half jaar met mijn vriend. Maar what to dooo? Hij moet overdag werken en ik moet savonds werken. :(

@Marit. : Gaat niet, ik ben jongerencoach, één op één dus ik heb geen collega's. ;) Misschien tussendoor samen eten dan maar. :D
Afbeelding
Marit.
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot

^Roermond ook.

Ik dacht, nieuwe klas, leuke jongens. Nou, van de 22, 8 jongens, van de 8 jongens, alle 8 lelijk en 4 hebben een bril en zien er dus super nerdy uit. :l

En 1, is té nerdy, weet ik al na 3 kwartier, vooraan aan de kant van de docent is zijn plek. Zit die altijd, HOE NERDY.

Jup, overbodige info.
Afbeelding
maike0090

Ik vind twee jongens leuk
en twee vinden mij leuk waarvan ik het weet
maar
1 van die mij leuk vinden vind ik beetje leuk
en die andere vind ik niet leuk
en 1 die ik leuk vind weet ik niet of die mij leuk vind

goddamnit dit is zo ingewikkeld -__-

V niet grappig $

Laatst gewijzigd door maike0090 op di 30 aug 2011, 18:56, 1 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
freggel
Kantoorslaaf Kantoorslaaf

In lovvveeeeee :wub

Mooi meisje, blond lang haar, blauwe ogen,
op vakantie leren kennen en ze woont 20 minuten verder op en zon 20 km is dat :D
En simbot is op haar zus XD

Trouwens: 3 keer uit gewees met haar in een disco, EN ik heb haar gekust en we hebben nog niks :bored
Afbeelding
<3 verliefd <3
Marii
Gentherapeut Gentherapeut

freggel schreef:
Trouwens: 3 keer uit gewees met haar in een disco, EN ik heb haar gekust en we hebben nog niks :bored
Als je met iemand gezoend hebt hoef je er nog niet persee wat mee te hebben he ;)

Ik weet niet of ik nou vrijgezel ben of niet :P

Hij zegt tegen zijn vrienden dat ik zijn vriendin ben :P maar ik weet zelf van niks :P
als zou ik het niet erg vinden :P
Jozz

ik vind iemand al best wel heel lang leuk (vage zin xD)
maar t is allemaal beetje ingewikkeld enzo, voor mij niet zo, maar toch. Kan er ook niet heel veel aan doen verder duss jaa, k doe mijn best en veel meer kan k er niet aan doen ;P (denk ik)
Luc

Ik vind een meisje egt zo leuk , elke keer als ik haar zie voel ik me zo blij en krijg ik vlinders in mijn buik en dan lach ik en dan lacht ze heel leuk terug , maar toch ben ik bang dat het niet wederzijds is , en het is wat geclompiceerd omdat we ook vrienden zijn en ik wil niet onze vriendschap verpesten.
Marit.

Huil, ik wil best wel een vriendje T__T
Maar ik ben niet eens in love.
Op school lopen niet echt uber leuke boys rond. Een paar blijvenzitters zijn wel knap, oudere jongens zijn zowiezo leuker n_n Maar bij die blijvenzitters zit ik niet in de klas en dus ken ik ze niet. De 2 blijvenzitters in mijn klas zijn raar u_u En hun kluisjes zitten natuurlijk naast de mijne u_u

Volgens mij is ook niemand op mij :P Ik wacht wel af tot er een leuk iemand is die mij ook leuk vind. u_u
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie