Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

2155 berichten • Pagina 72 van 108

Evelieen
Genetisch manipulator Genetisch manipulator

Re: Het Grote MeidenTopic (Verboden voor jongens!!)

De laatste keer met piepjestest had ik 9,5 of 10 volgens mij, en ik was er nog snel uit ook :O Volgens mij had ik echt een übersportieve klas dan, een jongen had geloof ik trap 15 of 16 ;o
Piepjestest doen we altijd in de winter, als we binnengym hebben. In de zomer moesten we eerst altijd de 'grote ronde' rennen, die is 1,5 km. Maar nu gymmen we ergens anders, dus doen we in plaats daarvan de coopertest, wat nog veel erger is --'
Ik heb trouwens helemaal niet zo'n goede conditie, ik zit op ballet en daar krijg je nou niet echt een conditie van. Ik word er alleen lenig van :) Maar ik fiets elke dag wel een half uur heen en een half uur terug naar school, dus dat werkt wel weer conditie-bevorderend. :)

\/ Haha :P Maar ga er dan op! Het is leuk :D Ik doe het echt al 10 jaar of zo :sweatdrop
\/ Jaaa ik dans op spitzen <3 Maar ooh, dat is kut. :(

Laatst gewijzigd door Evelieen op di 23 aug 2011, 21:33, 2 keer totaal gewijzigd.

Liza
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot

^ WHAAAA BALLEETT. ^2e; Whaaaaa dan dans je zeker op spitzen <33 Maar ik kan er niet op want er is te weinig geld..

Ik vind jou awesome <3

ik luv ballet, ik heb er zes weken op gezeten en toen was de workshop klaar. :S

Laatst gewijzigd door Liza op di 23 aug 2011, 21:28, 1 keer totaal gewijzigd.

Prefer to get called Lisa. | I love Llama's. c:
Evelieen
Genetisch manipulator Genetisch manipulator

Oké, even weer het onderwerp nagellak aansnijden. C:
Ik heb vandaag namelijk weer een pakketje van NailSupplies binnen gekregen :D Met weer een paar China Glaze'jes :D Namelijk Flip Flop Fantasy, Coconut Kiss, Fairy Dust, en twee crackles: Lightning Bolt (wit) en Cracked Concrete (brons) :D

Zo, dat wilde ik even kwijt :3
Hikari-desu
Meesterdief Meesterdief

^ Vet leuk :D

Ik begin eindelijk een beetje lange nagels te krijgen. :) Eerst zat ik er altijd aan te frunniken waardoor ze superkort bleven, maar nu kan ik er op de een of andere manier vanafblijven. :)
Zometeen nieuwe nagellakjes uittesten. Heb een paar supergave van mijn tante gekregen: Die deed altijd aan nailart maar die heeft nu geen tijd en zin meer. ;)
maike0090
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot

Ik heb de eiffeltoren op mijn duim genagellakt ;D
ik post zo wel een foto denk ikk

EDIT:

Afbeelding

beetje vaag qq
maar je kan het iig zien haha
de rest van mijn nagels zijn rood met alleen dat kleine witte hartje links boven in
zo veel eiffeltorens maken was te veel werk :sweatdrop
Afbeelding
Imme
Teamlid Teamlid

^ Nee hoor. Ik draag ook geen nagellak. (niet op mijn vingers, mijn moeder wou mijn teen nagels lakken voordat we op vakantie gingen dus dat heb ik maar toegestaan XD). Maar ik heb het sowieso niet zo op make-up.

Laatst gewijzigd door Imme op wo 31 aug 2011, 17:01, 1 keer totaal gewijzigd.

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie