Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

Ik vond dit verhaal...

Peiling eindigde op zo 28 aug 2011, 16:56

Erg mooi!
51
98%
Redelijk
1
2%
Saai
0
Geen stemmen
Totaal aantal stemmen: 52

280 berichten • Pagina 10 van 14

Gebruikersavatar
lam6
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1074
Lid geworden op:
za 17 okt 2009, 15:45

Re: Stories from hell: Gepest (waargebeurd verhaal)

Er volgen nog 3 updates, en dan is het verhaal afgelopen.
In de volgende update krijg ik inderdaad iets te horen dat mij zal verbazen, misschien komt die update nog vanavond online.
En daarna zijn er nog twee updates te gaan die dan morgen komen. ;)
Gebruikersavatar
Caitlin
Groentehakker Groentehakker
Berichten:
194
Lid geworden op:
ma 11 jul 2011, 10:41

Re: Stories from hell: Gepest (waargebeurd verhaal)

pff echt heftig dat ie schizofreen is, bij mij in huis (ik woon op kamers) heeft een paar maanden een man gewoond die dat ook is. ik draaide zelf helemaal door van die vent. gelukkig is ie eind juli er uit gegooid toen ie het huis met een honkbalknuppel bewerkt had..
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Stories from hell: Gepest (waargebeurd verhaal)

:scared
Dikke respect dat jij dit online zet zeg, serieus. Die gasten zijn echt ziek in hun hoofd, hún horen juist thuis in het ziekenhuis.
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
lam6
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1074
Lid geworden op:
za 17 okt 2009, 15:45

Re: Stories from hell: Gepest (waargebeurd verhaal)

Martijn krijgt een tweede en laatste kans.

Afbeelding
Na een tijdje kwam Martijn weer eens op school. Charel zag hem.
"Martijn! Wat ben ik blij dat ik je zie!" zei Charel.
"Ja, het is een tijdje geleden..." zei Martijn.
"Gaat het weer beter met je? We maakte ons zo zorgen!" Martijn ging een beetje glimlachen.
"Tuurlijk gaat het beter, mijn bloeddruk is weer lager gegaan en ik heb het gevoel dat alles voorbij is."
"Is het ook." zei Charel.
"Alleen het einde nadert op onze school, en misschien moet ik toch gaan werken. Het MBO kan ik wel vergeten..." zei Martijn.

Afbeelding
"Ik blijf nog een jaar zitten." vertelde Charel. Want ze had nog geen werk gevonden.
"Misschien ik ook wel, ik ben nog steeds werkloos. En of iemand mij wilt hebben door mijn tempo problemen is ook nog maar de vraag." Opeens kwam de docente eraan.
"Martijn! Goed dat ik je zie, kan ik je even voor tien minuten alleen spreken?" stelde ze voor.
"Charel, ga jij alvast naar de klas en zeg dat ik er zo kom met Martijn."

Afbeelding
Martijn en de docente gingen naar een privé kamer. Ze gingen plaats nemen bij het bureau.
"Martijn, je hebt geen makkelijke tijd gehad. Ik heb onlangs gehoord dat jij en Roy elkaar niet lekker lagen, en dat je laatst in ziekenhuis bent geweest."
"Ja, maarja wat heb ik eraan. Het leven gaat door..." zei Martijn.
"Maar niet zoals jij het wilde, want je wilde toch zo graag naar het MBO?" vroeg de docente.
Martijn vond het niet fijn om weer aan zijn mislukte droom te denken.
"Ik...Ik wil het gewoon liever achter mij laten allemaal. Ik moet het maar accepteren zoals het is." zei hij droevig.

Afbeelding
"En wat als we nou eens gek gaan doen?" stelde docente opeens voor.
"Hoe bedoel je gek doen?" vroeg Martijn verbaasd.
"Ik weet dat je de testen niet hebt gehaald, maar ik denk dat het onder invloed was van Roy, of niet?" vroeg de docente.
Martijn ging zwijgen, hij praatte er nog steeds niet graag over.
"Het is een zeer kleine kans, maar ik geef je nu gelegenheid om de komende week naar het MBO school te gaan, en je aan te melden." zei de docente.
Martijn wist niet wat die hoorde.
"Wat? Maar dat is toch onmogelijk, ik heb de test niet gehaald!" zei Martijn.
"Daarom zeg ik dat dit gekkenwerk is, maar ik weet dat dit je droom is. Maar de kans is echt heel erg klein dat je wordt aangenomen. Ik heb opgezocht hoe jij je kan aanmelden, en dat is met je portfolio map komen, alle bewijzen van jou erin. En het belangrijkste, de docent daar overtuigen waarom jij zo graag wilt. Je krijgt nu één week de tijd om je map klaar te maken." vertelde de docente.
Martijn wist niet wat hij hoorde...Zijn tweede kans!
"Maar, als je niet wordt aangenomen, en de kans is groot dat dat gebeurd, moet je helaas werk zoeken."

-------------------
In de volgende update krijgt Martijn een gesprek op het MBO.
Gebruikersavatar
DesiGuusje
Snackventer Snackventer
Berichten:
55
Lid geworden op:
wo 28 okt 2009, 13:32

Re: Stories from hell: Gepest (waargebeurd verhaal)

Ik ben ook gepest geweest, heb ook op het punt gestaan om zelfmoord te plegen en bij mij is het in groep 6 op de basisschool begonnen en na mijn eindexamenjaar eindelijk opgehouden, ik ging naar een andere school dan de rest en heb hier leuke vrienden gemaakt. Ik trek graag met ze op en heb liever niet meet dat ik de anderen tegen kom. Als ik de grootste pestkop uit die tijd nog een keer tegenkom en ik rijd auto en zij loopt (natuurlijk niet onder een rijles of rijexamen) zou ik niet stoppen.. Wil je ook mijn details weten? stuur dan een persoonlijk bericht, omdat ik mijn verhaal niet zomaar in de wereld wil slingeren, nu het nog zo vers is.
Verder heb ik respect voor de reacties die hier gegeven worden, respect voor de schrijver en ben ik zelf wel blij hoe ik geworden ben.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Jozz
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5308
Lid geworden op:
wo 18 aug 2010, 00:00

Re: Stories from hell: Gepest (waargebeurd verhaal)

Ja je zou hier idd heel goed een boek van kunnen maken. Ligt er maar net aan of je het wilt, want het lijkt me namelijk ook echt niet makkelijk, maar wie weet, je vertelde me dat je mss iets van schrijver wilde worden en hoe je dit zo naar voren brengt is erg goed.

maar aan de andere kant, t is natuurlijk niet niks en om er dan een boek van te maken tja.. misschien houd je het liever op deze manier.
maar je kunt best schrijven iig

oh en btw nog een vraagje (kan zijn dat ik het over het hoofd heb gezien hoor, in dat geval sorry ;p) maar zijn je ouders gescheiden? :S

\/ ooh okee. Ik dacht meer iets in de richting van dat je vader er niks mee te maken had en er dus niet in voorkwam, maar dat is dan ook niet fijn geweest voor jou ;o

Laatst gewijzigd door Jozz op za 27 aug 2011, 00:59, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
lam6
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1074
Lid geworden op:
za 17 okt 2009, 15:45

Re: Stories from hell: Gepest (waargebeurd verhaal)

@ callieballie400, haha bedankt. Ik weet niet of mijn verhaal wel daarvoor waard is. Het kost ook bergen energie voordat het wordt gedaan zeg maar, meestal gaan ze bijvoorbeeld alle mensen die erbij betrokken waren bij elkaar roepen, en dan is het nog maar de vraag of hun het ook willen. En ik denk dat zeker Roy hier niet blij mee zal zijn, om zijn eigen afgang te zien in een film ook al was het zijn eigen schuld.

@ Simsbear, omdat het waargebeurd is heb ik geen inspiratie nodig, daarom gaan de updates best snel. ;)

@ Jozz, ja mijn ouders zijn gescheiden. Ik woon nog ook met een stiefvader en een broer thuis, maar hun hadden geen enkele rol erin, dus daarom zie ze niet voorkomen. Mijn moeder wel want die ging in begin naar school bellen bijvoorbeeld.

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie