Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

349 berichten • Pagina 10 van 18

Gebruikersavatar
Marit.
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5356
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 19:26

Re: Life of a Berry Sweet ~ Rainbowcy ~ G2 ~ H6

Hoofdstuk 7 ~ Papa en Mama Afbeelding
Sinds ik George kende voelde ik me geweldig. De hele dag dacht ik aan hem, als ik kookte, schoonmaakte, met Bruise speelde, echt met alles wat ik deed.

Afbeelding
We hadden vele dates. Hij nam altijd wel bloemen voor mij mee, en waren het geen bloemen dan was het wel chocolade ofzoiets. Hij was dus echt super attent en lief. Hij had gewoon dat wat me liet smelten elke keer als ik in zijn ogen keek.

Afbeelding
Na meer als tien dates belandde we pas samen op bed, iets wat ik met Carrot al bij de eerste date deed. Of nou ja, met Carrot belandde ik op de bank.

Afbeelding
Toen we een jaar een relatie hadden trok George bij me in. Op een dag lagen we op bed. ‘Uhm… George. Ik heb een hele serieuze vraag aan jou.’ ‘Zeg het eens meis.’ ‘Ik heb lang zitten denken over Bruise en dus ook over Carrot, of ik Bruise moet vertellen dat Carrot zijn vader is en dat hij hem niet wou zien, maar ik wil wel dat Bruise een vader heeft… En dus mijn vraag, zou jij willen doen alsof je Bruise vader bent?’ ‘Graag, hij is een geweldig ventje!’ ‘Je moet het echt willen, het moet ook voelen alsof je daadwerkelijk zijn vader bent.’ ‘Ja, dat wil ik echt. Ik ga mijn best doen, voor jou, voor Bruise, voor ons.’ ‘En… Ik zat te denken. Ik zou het ook heel leuk vinden… Maar jij moet het ook willen…’ ‘Ja, Spa.’ ‘Om een kind met jou te krijgen. Dan zijn we een écht gezin, nog echter als nu.’ ‘Geweldig. Dus ja, ik wil een kind met jou Spa.’

Afbeelding
‘Wanneer proberen we het?’ Vroeg ik. ‘Wat denk je van nu?’ Zei George die over me heen buigde. ‘Goed.’ Zei ik en legde mijn handen op zijn rug. En zo waagde we een poging om zwanger te worden.

Afbeelding
Ondertussen was mijn kleine Bruise natuurlijk ook alweer een peuter, dus vandaar dat hij nu echt een vader nodig had. Bruise was zo’n heerlijk ventje. Op het begin dat George deed alsof hij Bruise zijn vader was keek hij echt op zo’n ‘wie ben jij’ manier. Maar na een week was het al helemaal weg en na een maand noemde Bruise George al ‘Dada’. ‘Dada en nana’ De enige woordjes die Bruise kende.

Afbeelding
Na vele pogingen en adviezen van doktoren wanneer we het het beste konden proberen was het eindelijk gelukt, ik was zwanger van de geweldigste man die ik kende, ik was zwanger van George.

__________

Ik denk niet dat ik deze generatie ga redden met 10 hoofdstukken, het worden er dus waarschijnlijk meer :P

Hope U Like It :D
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie