Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

349 berichten • Pagina 8 van 18

Gebruikersavatar
Marit.
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5356
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 19:26

Re: Life of a Berry Sweet ~ Rainbowcy ~ G2 ~ H3

Hoofdstuk 4 ~ StupidAfbeelding
Een maand was voorbij sinds ik Carrot voor de laatste keer zag, een maand waarin ik me niet lekker voelde. Ik had braakneigingen en soms moest ik echt braken, vreselijk, bah. Ik had wel een idee wat het kon zijn, maar ik wist het niet zeker.

Afbeelding
Na een zwangerschapstest gedaan te hebben wist ik het zeker, ik was zwanger. Ik belde Carrot op, na een hele lange tijd nam hij op. ‘Met Carrot.’ ‘Met Spa.’ ‘Wat is er schat?’ ‘Uhm, heb je tijd om langs te komen?’ ‘Nee, sorry. Ik heb geen tijd.’ ‘Wanneer heb je wel tijd?’ ‘Geen idee. Sorry babe.’ ‘Bel je me als je kan?’ ‘Carrot, schatje. Kom je? Ik lig klaar.’ Hoorde ik een vrouwenstem zeggen. Ik schrok. Ik had de woorden van Pink in mijn achterhoofd, hij is een player.’Wie was dat?’ Vroeg ik. ‘Uhh, mijn zusje. We spelen twister. Ik moet nu echt gaan. Doei schat.’ Voordat ik iets kon zeggen had hij al opgehangen. Ik schold tegen mezelf, waarom kon ik niet precies zeggen wat ik dacht.

Afbeelding
Een week later had ik niks meer van hem gehoord, ik besloot maar weer te bellen. ‘Met Carrot.’ ‘Hee, weer met Spa. Zou je me niet bellen?’ ‘Sorry, vergeten.’ ‘Maakt niet uit. Kun je nu komen alsjeblieft?’ ‘Hoezo?’ ‘Kom nou maar, het is belangrijk.’ ‘Oké, ik kom er al aan.’

Afbeelding
Een kwartier later stond hij voor mijn deur. Hij stapte naar binnen en sloeg zijn armen over elkaar. ‘Vertel.’ Zei hij ongeïntresseerd.

Afbeelding
‘Uhh, nou ja. Ik ben erachter gekomen, en dat weet ik heel zeker, dat ik zwanger ben. Van jou dus.’ Ik probeerde te lachen, maar volgens mij zag het er erg nep uit. Carrots ogen werden groter.

Afbeelding
‘Wat?!’ Schreeuwde hij. ‘Slik jij geen pil ofzo?!’ ‘Nee, wie droeg geen condoom. En heb je geen lievere reactie?’ ‘Nee! Verdorie. Ik wil geen kind! Ik wil geen kind met jou!’ De tranen kwamen in mijn ogen.

Afbeelding
‘Alsjeblieft! Ik kan dit niet alleen! Ik kan geen kind alleen opvoeden!’ Snikte ik. Een dikke traan rolde over mijn wang. Ik probeerde hem vast te pakken maar hij duwde me van zich af. ‘Dat doe je toch maar! Ik haat kinderen! Ze poepen alleen luiers vol! Ik ben weg hier!’

Afbeelding
Hij stormde mijn huis uit. De tranen stroomde over mijn wangen. Ik keek na hoe Carrot verdween in de verte, Pink had gelijk. Ik had hem moeten geloven. Hoe kon ik nou zo stom zijn!
Afbeelding
Gebruikersavatar
Liza
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5075
Lid geworden op:
zo 11 jul 2010, 17:58

Re: Life of a Berry Sweet ~ Rainbowcy ~ G2 ~ H4

^XD!!

Stomme Carrot! :o
Maar het is ook een beetje dom van Spa dat ze daar in trapte, maar oké, vrouwen kunnen niet tegen complimentjes. XD - Ik spreek uit ervaring, ik krijg altijd complimentjes en dan word ik boos. :S -
Prefer to get called Lisa. | I love Llama's. c:
Gebruikersavatar
Marit.
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5356
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 19:26

Re: Life of a Berry Sweet ~ Rainbowcy ~ G2 ~ H4

Hoofdstuk 5 ~ Blauwe plek Afbeelding
Mijn zwangerschap was zwaar, ik had veel buikkrampen. Ook zat ik ermee dat Carrot niet mee wou helpen met opvoeden en gewoon verdween. Niet meer eens een belletje of alles goed met me gaat. Zou wel aardig zijn, omdat hij zo mijn huis uitstormde. Gelukkig had ik mijn drie lieve zusjes. We deden veel dingen samen. Als zij op de slidderbaan gingen, zat ik lekker in mijn bikini van de zon te genieten.

Afbeelding
Ze hielpen me heel veel. Snow maakte onbijt, Air hielp met schoonmaken en Bess maakte het avondeten. Ik maakte het middageten en deed ook een stukje van de schoonmaak. Dat wel zo fijn met die kleine in mijn buik, die me best wel tot last was in vele dingen.

Afbeelding
Ik zou mijn zusjes echt niet kunnen missen. Ik ben blij dat ze hier zijn blijven wonen, eerst dacht ik dat ze me tot last zouden zijn, maar dat dus zeker niet. Ze waren net als vriendinnen voor me.

Afbeelding
Omdat ik het geslacht niet wist en niet echt aan een kamer kon werken met mijn dikke buik, kocht ik een wieg voor bij mij op de kamer. Daar zou hij of zij de eerste maanden slapen. Lekker dicht bij mij, zo sliep ik ook niet alleen en hoorde ik hem of haar altijd als die huilde.

Afbeelding
Toen mijn zusjes nog op school waren braken mijn vliezen. Ik begon steeds ergere weeën te krijgen. Snel schreef ik een briefje en belde een taxi. ‘Naar het Berry ziekenhuis!’ Zei ik. ‘Snel alsjeblieft. Ik krijg een baby.’ De taxichauffeur reed hard door. ‘Veel succes dame.’ Zei hij toen ik uitstapte.

Afbeelding
Ik kreeg direct een kamer en kon beginnen met bevallen. ‘Waar is de vader?’ Vroeg de vrouw die mij ging helpen met bevallen. ‘Die wou geen kind hebben…’ Zei ik en slikte. ‘Ach lieverd, hij verdient je niet. Duw al je woede er maar uit, schreeuw het eruit!’ Ik zag aan haar gezicht dat ze echt medelijden met me had. Zoals ze had gezegd duwde ik al mijn woede eruit, het leek te helpen.

Afbeelding
Na een geslaagde bevalling kwam ik thuis met mijn prachtige zoontje, Bruise. Ja, het betekent blauwe plek, maar die heeft Carrot mij ook bezorgt. En toch ben ik blij met mijn kleine Bruise.

Afbeelding
Dezelfde avond belde ik Carrot nog op. ‘Met Spa. Zeg, wil je je zoontje zien?’
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie