Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

2155 berichten • Pagina 71 van 108

Evelieen
Genetisch manipulator Genetisch manipulator

Re: Het Grote MeidenTopic (Verboden voor jongens!!)

Heeft iemand ervaring met uitgaan? :sweatdrop Ik heb volgende week zaterdag namelijk de verjaardag van een hele goede vriendin/buurmeisje. Maar ze nodigt iets van 20 mensen uit en ik ken niemand.. :sweatdrop Maar iig, eerst hebben we dus dineetje en daarna gaan we uit. Maar het probleem is dat ik nog nooit ben uitgegaan (omdat mijn vriendinnen allemaal nog geen 16 zijn...) en nou gaan we dus uit. Maar hoe gaat dat precies? Ik bedoel: kan je beter contant geld of pinpas meenemen, doe je pumps + jurkje aan etc.? :sweatdrop
Wow, ik voel me nu echt autistisch oid en echt een noob. :sweatdrop

\/ Ja maar het probleem is dus dat we eerst een dineetje hebben, en dan 'moeten' we een jurkje en pumps aan... :sweatdrop maar dankjewel (:

Laatst gewijzigd door Evelieen op vr 19 aug 2011, 11:01, 2 keer totaal gewijzigd.

maike0090
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot

^ Bij ons doen de meesten altijd gewoon gympen, skinny jeans en een zwart shirtje aan ofzo we zijn echt heel feestelijk qq en je kan het beste gewoon contant geld meenemen in een klein schoudertasje, dan heb je er ook geen last van.

gister te veel gegeten (chips koekjes etc qq) dus vanmiddag hardlopen :sweatdrop
maar het is mooi weer dus dat komt goed uit ^^
Afbeelding
Rita
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager

^ veel succes ;) ik moet ook eens gaan sporten :O miss wat Joga
etc
Ik laat geen 1 schaartje bij me haar in de buurt zitten ! Het is niet dat ik bang ben voor scharen... Maar sinds ik iets van 6 was liet ik mijn haar heel kort knippen zelfs korter dan me schouders...

Edit ik wil Geurtje van Avril Lavigne zo graag hebben !!! maar ik krijg het toch niet :angry
Afbeelding
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo

Uitgaan en feesten, niks voor mij :sweatdrop
Ik zou gewoon aantrekken wat jij er het best bij vind passen.

Ik ben best wel blij, ik ben wat afgevallen ;x
Eindelijk :3
En ik maar denken dat het onmogelijk was voor me o:
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Ixors
Oplichter Oplichter

Wij hebben in het begin van het schooljaar en na de winter altijd looptesten enzo, ik haat 't zo diep dan moeten we zonder enige voorbereiding ofzo opeens 5 kilometer rennen. Aan 1 stuk door. Dus ik ga vanaf morgen denk ik beginnen rennen als oefening op het schooljaar! :D
Afbeelding
Simmielove

Ik heb meestal dan trap 3 ;x
Daarna ga ik zitten en kan ik niks meer, en dan gaat iedereen vragen of het wel goed gaat enzo.
Want mijn ademhaling gaat dan echt piepen, alsof ik geen lucht meer krijg. K*t astma, k*t ik ><
Afbeelding
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Liza

Simmielove schreef:Ik heb meestal dan trap 3 ;x
Daarna ga ik zitten en kan ik niks meer, en dan gaat iedereen vragen of het wel goed gaat enzo.
Want mijn ademhaling gaat dan echt piepen, alsof ik geen lucht meer krijg. K*t astma, k*t ik ><
me2..

Ik haal altijd trap 2 of 2,5 nog niet eens de 3. Slechte conditie+Astma. :(
Prefer to get called Lisa. | I love Llama's. c:
Marit.

IEW. Piepjestest. Ik haal wel meestal trap 7 (a)
Maar zo'n goede conditie heb ik ook weer niet, en toch ben ik altijd één van de laatste 10 ofzo, of zelfs 5.

En dan hebben we ook nog het zoveel minuten rondjes op het veld rennen. >.<
Dat is nog vreselijker.
Afbeelding
Simmielove

@Liza
Mijn conditie is wel goed, maar dan zit je met adrmhalibgs problemen. Theoretisch gezien zo ik het slechste van de klas moeten zijn, maar ik ben dat juist niet, er zijn er een paar veel slechter.
En slomer :sweatdrop
En dat verbaasd me, vooral met sprinten, ik ging dus samen met een snel iemand, scheelde 1 seconden o.o
Dus ik mag wel trots zijn, maar dat is dan ook het eninlge waar ik bij mezelf trots op ben ;x(dit is dus hoe ik denk, bedoel er echt niks anders mee(voor degene die dat denken))
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie