Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

1771 berichten • Pagina 27 van 89

Mikese
Gentherapeut Gentherapeut

Re: De Gouden Kooi 2011

De poll is afgelopen!
Darren en Scarlet hadden allebei 1 stem, Jayden 0, dus er opent een nieuwe poll voor Darren en Scarlet!
Deze duurt ongeveer een uurtje vanaf wanneer hij online is.
Afbeelding
Mikese

12.1 Het spel gaat door

Afbeelding
Joe was de eerste die deze ochtend ging ontbijten. Lise en Tammie kwamen tegelijk met hem uit bed, maar hij had geen idee waar zij waren. Het interesseerde hem ook niet. Hij miste Lilly, de eerste nacht in bed zonder haar was zwaar. Hij had geen oog dicht gedaan. Kon hij maar bij haar zijn..

Afbeelding
Even later was iedereen wakker en dat was te merken. Wie dacht dat de grootste ruzies wel met Lilly de villa uit waren gegaan zat er goed naast. 'Ik ben het zat, Melanie! Ik stop met aardig tegen je doen, jij hebt je kans gehad! Ik heb honderden, nee duizenden keren mijn excuses aangeboden, maar je weigert ze aan te nemen! Het is genoeg nu!' 'Nee, mevrouw Egocentrica, ik neem je excuses nu niet aan en dat zal ik ook nooit doen!' 'Jongens, hou op, wat heeft deze discussie voor zin?' vroeg Femke geïrriteerd die kennelijk nog geen zin had in het gezeur van haar medebewoners. 'En weet iemand waar Jay is?'

Afbeelding
Jayden was naar het bankje in het bos gegaan om na te denken. Hij had al eerder gezegd te willen vertrekken, maar nu zou hij het ook echt doen. 'Waarom zou je weggaan, Jay?' vroeg Darren. 'De relatie van jou en Femke loopt toch goed hier?' 'Maar het hoort niet, Darren, ik wil mijn relatie niet in gevangenschap doorzetten.' 'Maar dan verlaat je de villa en dan ben je als nog zonder Femke! Ze is het meest geliefd onder het publiek, en als we in dit tempo door gaan zit ze hier nog maanden, hoor!' Jayden zuchtte. 'Ik weet het niet meer. Ik weet het echt niet meer, Darren.'

Afbeelding
Tammie en Lise zaten ondertussen te luisteren naar de ruzie tussen Scarlet en Melanie. 'Dit is toch perfect? Wij hoeven op deze manier alleen op de achtergrond te blijven en ze sturen zichzelf wel naar huis!' 'Ik wil niet langer op de achtergrond blijven, Tammie, ik wil ze leren kennen! Vrienden maken, het leuk hebben..' 'Wat denk jij nou, Lise? Dat dit een leuk spelletje is? We zitten geen monopoly of wat te doen, dit is de Gouden Kooi! Maar wat jij wil, zoek het maar uit! Zoek het maar uit zonder mij!' schreeuwde Tammie tegen Lise.

Afbeelding
Lise draaide zich om en begon te huilen. 'Wat heb ik gedaaaan?' jammerde ze. 'Ja, denk daar maar eens even goed over na!' snauwde Tammie naar haar.
Afbeelding
Ixors
Oplichter Oplichter

Gezelligheid zeg, hihi :P

Ik vraag me echt af wie achter Lilly zat. Eigenlijk lijkt ze me helemaal niet zo slecht (: Het moet wel grappig zijn als je kandidaat een setje is met iemand anders, want eigenlijk telt dat dan een beetje als een setje met de personen achter de kandidaten :P Ok, rare gedachten XD
Afbeelding
Mikese

De kandidaten hebben laatst een opdracht ontvangen die gisteravond om 18:00 binnen moest zijn.
Hier volgt hun opdracht (zodat jullie straks weten waar de punten in de volgende up op gebaseerd zijn):
Vul achter elke kandidaat in welk forumlid jij denkt dat het is.
Melanie -
Tammie -
Joe -
enz. enz. enz.

Als ze er 1 goed hebben ontvangen ze 3 punten, als er een forumlid tussen staat wat wél meedoet, maar niet achter de juiste kandidaat ontvangen ze 1 punt. Ze kunnen dus maximaal (7x3) 21 punten winnen en ontvangen voor elke punt 100 contactpunten!

Zometeen volgt een up waarin ik de contactpunten bekend maak! :)
Afbeelding
Mikese

12.2 Wie is het?

Afbeelding
'Beste bewoners, verzamel jullie zo snel mogelijk in de eliminatiekamer.' Zoals de Stem hen opdroeg verzamelden de bewoners zich in de eliminatiekamer en gingen op de bank zitten. 'Het is weer tijd voor een nieuwe opdracht. Hoe goed kennen jullie elkaar, dat is de vraag.' De bewoners keken elkaar aan. 'Zometeen verschijnen er op het televisiescherm 3 karaktereigenschappen die ik ook op zal lezen. Jullie vullen de naam van de kandidaat in die deze 3 karaktereigenschappen aan zichzelf heeft toegewezen. Als je het niet zeker weet mag je twee namen invullen, maar krijg je slechts één punt als de goede naam er tussen zit, je krijgt drie punten als je slechts één juiste naam invult. Succes.'

Afbeelding
De bewoners kregen een stemkastje en de Stem begon met het oplezen van de karaktereigenschappen. Allerlei eigenschappen kwamen voorbij. 'Nerd, spontaan, leergierig, ambitieus, sportief, vriendelijk, lief enz.' Niemand zei wat en iedereen concentreerde zich op het beeldscherm. 'Dat was de laatste,' zei de Stem, 'ik ga nu jullie antwoorden verwerken.'

Afbeelding
De bewoners praatten na over hun antwoorden. 'Lise, jij moet de nerd zijn geweest, toch?' vroeg Melanie. 'En jij had het rijtje met de sportieve, niet waar?' vroeg Darren aan Joe. Voor het eerst sinds tijden was het weer echt gezellig in de eliminatiekamer. 'Ik heb hier jullie uitslag en zal het voordragen,' zei de Stem toen. Wie zou er wel contactpunten krijgen en wie niet?

Afbeelding
'Darren, Jayden, Lise en Scarlet. Jullie vier kennen jullie medebewoners blijkbaar het slechtst, want jullie hebben allemaal 0 punten gescoord en ontvangen bij deze opdracht dan ook geen contactpunten. Tammie, jij had drie punten en ontvangt daarom 300 contactpunten. Femke en Melanie, jullie hadden er vier en ontvangen beiden 400 contactpunten. Joe, jij bent de enige echte winnaar van deze opdracht en kent jouw medebewoners blijkbaar het best. Je had zeven punten en ontvangt daarom 700 contactpunten. Gefeliciteerd.'
Afbeelding
Mikese

Dank jullie!
Ik had net alle foto's voor de ups, valt de pc uit en nu kan hij niet meer aan!
Wat erg dit.. Mijn vader gaat er morgenvroeg gelijk mee naar mijn oom, die is heel goed met computers, hopelijk kan hij er snel wat aan doen!
Afbeelding
Mikese

Ik weet het niet! Mijn vader denkt dat er niet zo veel aan de hand is, maar het is al best een oude computer! Ik kan ook niet zonder Kaviaar en Kinderen! En ook niet zonder DGK en de familie Rosenberg. Dan is mijn leven echt voorbij! :p
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie