Ixors schreef:Even weer over de nagellak

!
Waar halen jullie China Glaze? Bestellen jullie die ofzo? Ik wil graag een crackle setje kopen, maar ik heb alleen maar een bruine crackle set gevonden en ik heb liever een iets jeugdigere kleur

En ik woon in BE, nog extra moeilijk om te vinden...

nailsupplies.us

Voor maar $2,99 bijna alle China Glaze die er zijn

Wel $20 verzendkosten, maar er passen 9 flesjes in een doosje. Dus je kan het beste 9 flesjes in één keer bestellen, dat is het voordeligste

Of op nailpolishfashion.nl, die is wel iets duurder, namelijk €5,50, maar dat is wel een Nederlandse site, dus minder verzendkosten.
@ Angelica
Klinkt misschien gek, maar als ik niet kan slapen doordat ik de hele tijd aan iets denk of dingen me dwarszitten, stel ik me voor dat er een soort 'beschermlaag'/koepel om me heen zit waar de gedachtes op afketsen en oplossen.

Had ik een keer ergens gelezen en het klinkt heel vaag, maar het werkt best wel vind ik

En verder: overdag naar buiten gaan zorgt ervoor dat je 's avonds beter kunt slapen, omdat je door fel licht slaaphormonen aanmaakt, maar door 's avonds in fel licht te zitten worden dat er juist weer minder. Dus je moet 's avonds niet op je computer gaan zitten of zo

(ookal doen heel veel mensen dat denk ik wel, ik zelf ook...

)
Oké een beetje vage adviezen, sorry.

En verder zijn er idd nog slaappillen