Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

2155 berichten • Pagina 70 van 108

Imme
Teamlid Teamlid

Re: Het Grote MeidenTopic (Verboden voor jongens!!)

@AnsjJ2: Die kun je volgens mij gewoon bij een drogist kopen. Mijn moeder had ze van de week volgens mij ook nog gewoon bij een drogist gekocht.

V Heb geen idee. Mijn moeder slaapt altijd al slecht. Ik heb af en toe ook dat ik ineens niet kan slapen.

Laatst gewijzigd door Imme op za 13 aug 2011, 19:29, 1 keer totaal gewijzigd.

Marit.
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot

@Ansj, ik heb ze gewoon gekocht bij Kruidvat :sweatdrop
Ik heb zo'n klein potje waar 500 pilletjes inzitten. (Die zijn heel klein)
Je kunt ze een uur of meer voor het slapen innemen met water, of onder je tong laten smelten. Het best kun je er 1 of 2 pakken. c:

vTuurlijk XD

Laatst gewijzigd door Marit. op zo 14 aug 2011, 13:31, 1 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
Evelieen
Genetisch manipulator Genetisch manipulator

Ixors schreef:Even weer over de nagellak :D!

Waar halen jullie China Glaze? Bestellen jullie die ofzo? Ik wil graag een crackle setje kopen, maar ik heb alleen maar een bruine crackle set gevonden en ik heb liever een iets jeugdigere kleur :P En ik woon in BE, nog extra moeilijk om te vinden... :S
nailsupplies.us :D Voor maar $2,99 bijna alle China Glaze die er zijn :D Wel $20 verzendkosten, maar er passen 9 flesjes in een doosje. Dus je kan het beste 9 flesjes in één keer bestellen, dat is het voordeligste :)
Of op nailpolishfashion.nl, die is wel iets duurder, namelijk €5,50, maar dat is wel een Nederlandse site, dus minder verzendkosten. :)

@ Angelica
Klinkt misschien gek, maar als ik niet kan slapen doordat ik de hele tijd aan iets denk of dingen me dwarszitten, stel ik me voor dat er een soort 'beschermlaag'/koepel om me heen zit waar de gedachtes op afketsen en oplossen. :sweatdrop Had ik een keer ergens gelezen en het klinkt heel vaag, maar het werkt best wel vind ik :sweatdrop
En verder: overdag naar buiten gaan zorgt ervoor dat je 's avonds beter kunt slapen, omdat je door fel licht slaaphormonen aanmaakt, maar door 's avonds in fel licht te zitten worden dat er juist weer minder. Dus je moet 's avonds niet op je computer gaan zitten of zo :) (ookal doen heel veel mensen dat denk ik wel, ik zelf ook... :sweatdrop)
Oké een beetje vage adviezen, sorry. :$ En verder zijn er idd nog slaappillen :P
AnsjJ2
Peuterdynamo Peuterdynamo

^Hihi ik heb ook veel aan mijn hoofd, te veel.

@Marit & de rest: Ik heb de pilletjes! Ze hebben alleen andere verpakking bij de kruidvat. Heet nu : Nachtrust (Zenuwen en slapen) Beïnvloed de nachtrust positief.

Of het positief is zal ik morgen wel bepalen!

Verder: Morgen wer maandelijkse ding, kan mijn vriend zich weer verbergen. Ik merkte het gister weer toen ik Teen Mom 2 finally keek op internet. Gosh wat was leah een mooie bruid.

volgen jullie 16&Pregnant & teenmom?
Simmielove

Het is de eerste keer dat ik van die series hoor.

Wat werkt ook voor goed slapen? Behalve die pilletjes? Ik heb er nu met die hitte last van, en mijn ventilator die draait al overuren ;x
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Liza
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot

Okée, ik kende mezelf op school niet meer..

Nu ben ik weer een 'normaal' schattig meisje..
Op school was ik een ware bitch, ik pestte iedereen, ik werd snel boos, en meer..
Het kwam niet door ongesteldheid, dat ben ik nog steeds niet. '-'
Maar eerst werd ik gepest, ik had medelijden met iedereen, en toen juaa.. in één klap..

kan het komen omdat mijn ouders in een scheiding liggen/lagen?
En omdat ik toe was aan rust?
Prefer to get called Lisa. | I love Llama's. c:
AnsjJ2

^Ik heb ze nog niet genomen :$ Ik ga er aankomende week mee beginnen , om een normaal school ritme te krijgen.

En t is normaal dat er snachts niks komt, tenminste bij mij, maar als ik sochtends wakker moet ik gelijk naar de wc.

V Komt ook niet door hitte dat ik niet slaap ;) want wanneer is het heet?
Evannahsue
Kantoorslaaf Kantoorslaaf

Die pilletjes helpen alleen als je melatonine gehalte niet goed is.. In die pillen zit dat extra stofje dat dan zorgt dat je wel goed slaapt.. Dus je hoef ze niet te gebruiken als je niet kan slapen door de hitte of iets dergelijks :)

Ik word gek van mijn depressie.
Monstermummie
Oplichter Oplichter

Een vriendin verteld me dat een andere 'vriendin' - die mij facking in de steek liet dit jaar, dus idk of het een vriendin is - het niet leuk vond dat ik dit jaar naar Madame Tussauds ging, want zij, nog een vriendin en ik zouden dat gaan doen. Maar we hadden dat nooit afgesproken dat het door ging dus ik vind het nu best wel bullshit dat zij zich daar druk over maakt. qq

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie