Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

21 berichten • Pagina 1 van 2

Gebruikersavatar
SunShineMimi
Mest analist Mest analist
Berichten:
719
Lid geworden op:
za 02 okt 2010, 16:34

I don't need you! UPDATE 1: 14-8

Hoi allemaal..
Welkom bij mijn nieuwe dagboek.
Eindelijk kan ik weer simse naar lange tijd.. en ik kreeg een supergoed idee om een dagboek te maken.. eentje die ik ook echt wil maken en afmaken:P
Met mijn andere dagboek: Een jongen zonder hart. Stop ik niet..heb momenteel alleen een erg lange pauze vanwege de downloads enz,, het is erg lastig om alles weer terug te moeten vinden.

Proloog:

Afbeelding

Hallo, en welkom.
Mijn naam is Jin-Lee
Dit pad achter mij moet ik gaan bewandelen om mijn droom waar te maken, naja niet letterlijk want dan zou ik er zo zijn.
Ik wil namelijk een model worden maar volgens mijn moeder ben ik niks waard en het enige wat ik kan is schrijven, ik 'moet' goede cijfers halen en ik 'moet' overal mijn best voor doen maar wat ik echt graag wil dat mag ik niet.
Ik wil haar bewijzen dat ik het wel kan, dat ik wel mooi ben en niet alleen een stel hersens heb.

'Jin!!, kom hier jij nietsnut' Schreeuwde haar moeder toen ze net op bed was geploft na een lange dag school.
'Ja moeder' vroeg ik met een klein stemmetje, 'je bent langszaam' gaf ze vol minachting als antwoord.
'wat kan ik voor u doen, moeder' antwoorde het kleine piepstemmetje.
Jin-Lee stond met haar handen op haar rug naast haar moeder en durfde haar niet aan te kijken.
'Ga wat eten voor me maken! maak jij maar eens een goede maaltijd voor mij klaar.'
Jin liep zo snel mogelijk richting de keuken en begon haar zelfbedachte recept te maken Shiu Shiu hete het. Het was een mix van verschillende dingen door elkaar, deegbolletjes met vlees erin, groente dat in een soort knapperig deeg was gewikkeld. En zo ging ze aan de slag.
'JIN!! Schiet op, straks horen de buren mijn maag nog knorren' schreeuwde ze naar me.
'ja moeder'


----------------------------------------------------------
Sorry voor mijn eventuele spelfouten, ik wou zo graag een proloog plaatsen dus heb hem niet eerst in word getypt.
Als jullie nog tips hebben dan hoor ik die graag.

Duss...?? wat vinden jullie van het beginnetje?
Liefs,
Mimi

Laatst gewijzigd door SunShineMimi op zo 14 aug 2011, 15:33, 1 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
Klik op de banner voor: I Don't Need You!
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: I don't need you!

Ik vind het tot nu toe erg leuk! <3
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
SunShineMimi
Mest analist Mest analist
Berichten:
719
Lid geworden op:
za 02 okt 2010, 16:34

Re: I don't need you!

dankjullie wel voor jullie reacties:D
ik ga vandaag weer een update plaatsen maar moet eerst een geschikt chinees huis vinden..niet te groot en niet te klein:P

Sorry voor de DP:(

Laatst gewijzigd door SunShineMimi op zo 14 aug 2011, 15:33, 1 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
Klik op de banner voor: I Don't Need You!
Gebruikersavatar
SunShineMimi
Mest analist Mest analist
Berichten:
719
Lid geworden op:
za 02 okt 2010, 16:34

Re: I don't need you!

Update 14-8

Afbeelding
Jin-Lee zat op het randje van haar bed, stond op en rekte zich uit, ‘ohahoh’ Geeuwde ze erbij, ze schoot in de lach van het geluid dat eruit kwam.
Jin liep naar haar badkamer toe die aan haar kamer grensde en keek in de spiegel, ‘waahhhh!!’ ze schrok van zichzelf, ze had gister haar make-up vergeten eraf te halen en nu was alles doorgelopen. Snel pakte ze een doekje een veegde de overtollige make-up onder haar ogen weg.
Daarna stapte ze onder de douche om wakker te worden.

Afbeelding
Jin liep de woonkamer in en keek op de klok, 8 uur was het en ze begon wafels voor zichzelf te maken. Haar moeder sliep rond deze tijd nog en dus had Jin even tijd voor haarzelf.
‘JIN!!!, Kom hier kreng!!’ Schreeuwde haar moeder met een schelle stem terwijl Jin net haar bord op tafel had neergezet liep ze zo snel mogelijk naar haar moeders kamer anders zou ze weer met de mattenklopper krijgen en geloof me dat is echt geen pretje.
Afbeelding
Jin klopte aan bij haar moeder “moeder?, kan ik binnenkomen?’ ‘Jaa! Anders roep ik je toch niet, domme koe!’ schreeuwde ze terwijl Jin langzaam binnen stapte.
‘Ik wil dat je terug gaat naar de keuken en een ontbijtje voor me gaat maken, als je daarmee klaar bent kun je de was gaan doen’ zei ze terwijl Jin alweer opweg was naar de keuken. ‘ Ja moeder’ antwoordde Jin zodat haar moeder het nog kon horen. Ze sloot de deur en ging het ontbijt klaarmaken. Het werden wafels want meer stond er niet in de koelkast, ‘Moet ik dan ook echt alles doen hier?!’ Vroeg Jin zichzelf zachtjes.
Afbeelding
Jin bracht de wafels op een dienblad naar haar moeder toe en zette het dienblad bij haar op schoot.
‘ Zo wat ruikt dat lekker, dat heb je allemaal heel goed gemaakt voor je moeder, wat een lief kind ben je ook’
Zo zei haar moeder dat altijd, op zo’n lieve schijnheilige toon. Jin keek haar moeder aan die een hap van haar wafel nam. ‘Ga jij nu maar de was doen, je hebt hier voorlopig niks meer te zoeken’ zei haar moeder Mia met een volle mond.

Afbeelding
Zo gezegd zo gedaan, Jin liep naar de volle wasmand en begon de vuilniszak te vullen, ze hadden zelf geen wasmachine in huis dus Jin ging 3 x per week om 9 uur naar de wasserette.

Afbeelding
Daar aangekomen was er ook niet veel te doen, er liep wel een leuke jongen rond waar ze eigenlijk wel meer van wou weten. Maar voordat ze in gesprek kon gaan met hem ging het piepgeluid van haar wasmachine, de kleding was klaar en kon in de droger.
Nu had ze even tijd om naar hem toe te gaan.

Afbeelding
'Hoi’ zei Jin verlegen. De jonge draaide zich om, ‘Hoi’ antwoordde hij terug, ‘Ik ben Kai en wie mag deze mooie jonge dame dan wel niet zijn?’ Vroeg hij, Jin werd er helemaal rood van. Nooit had iemand tegen haar gezegd dat ze mooi was. ‘Ik ben Jin’ ‘ Kom je hier vaker?’ vroeg ze er gelijk achteraan.
‘ Ik ben net nieuw in de stad, ik ben sinds een weekje hier komen wonen. Ik ben vanuit China verhuist omdat mijn ouders ander werk kregen aangeboden hier in Sunset Valley’ vertelde Kai.
‘Oh wat leuk! Ik woonde vroeger ook in China, maar woon hier eigenlijk al mijn hele leven. Ik heb tot mijn 4e jaar in China gewoond daarna ben ik hierheen gekomen samen met mijn moeder.’
‘En waar is je vader dan’ Vroeg Kai voorzichtig want hij wist natuurlijk niet wat hij kon verwachten.
‘Mijn vader? Uhm, eigenlijk heb ik geen idee waar hij is. Vast nog in China, mijn ouders kwamen in een grote ruzie terecht en toen heeft hij mij achter gelaten bij mijn moeder. Ik wil hem graag een keer opzoeken maar als ik ook maar 1 woord over me vader zeg gaat me moeder door het lint’ Vertelde Jin met een droevig gezicht.

Afbeelding
‘Maar… Hoe bedoel je… Ik bedoel… Het lijkt net alsof je je moeder helemaal niet zo aardig vindt?’
‘Nee dat klopt, ze is een heks en enorm lui. Ik moet altijd alles voor haar doen, Boodschappen, de was, het eten klaarmaken. Ik hoef haar nog net niet te helpen met douchen’ zei Jin en allebei schoten ze in de lach.
Afbeelding
'Dus.. Ik zie je morgen weer hier? zelfde tijd?' Vroeg kai nadat ze elkaar gedag zeiden.
'Jaa, morgen weer en zelfde tijd!!' riep Jin zwaaiend terwijl ze weer richting huis ging. Ze kwam thuis en keek op de klok, het was 12 uur. "oh nee' zei Jin zachtjes 'Nu ben ik de banaan' ze liep heel zachtjes door het huis heen en zette de schone was weer terug in de kasten.
"JIN!!!, Kom hier jij!! Nu meteen!!' Riep Mia's stem vanuit de slaapkamer. Jin was net op weg om naar haar slaapkamer toe te gaan en een goed boek te pakken maar dat moest ze allemaal maar even op zij zetten. Jin liep trillend naar haar moeders kamer, zonder te weten wat er ging gebeuren deed ze de deur langszaam open. 'Ja, Moeder?'

-----------------
Tips zijn welkom:D
Afbeelding
Klik op de banner voor: I Don't Need You!
Gebruikersavatar
SunShineMimi
Mest analist Mest analist
Berichten:
719
Lid geworden op:
za 02 okt 2010, 16:34

Re: I don't need you! UPDATE 1: 14-8

Van de 128 mensen die kijken.. reageerd er amper iemand.. leuke motivatie krijg ik zo.. kunnen juklie gewoon zeggen wat jullie vinden?? please..
ben bijna klaar met de update..
X mimi
Afbeelding
Klik op de banner voor: I Don't Need You!
Gebruikersavatar
Mikese
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1883
Lid geworden op:
za 16 okt 2010, 22:56

Re: I don't need you! UPDATE 1: 14-8

SunShineMimi schreef:Van de 128 mensen die kijken.. reageerd er amper iemand.. leuke motivatie krijg ik zo.. kunnen juklie gewoon zeggen wat jullie vinden?? please..
ben bijna klaar met de update..
X mimi
Hou even op, er reageren op zoveel dagboeken weinig mensen en die mensen gaan ook gewoon door zonder te zeuren. Had je 128 reacties verwacht ofzo?
Afbeelding
Gebruikersavatar
SunShineMimi
Mest analist Mest analist
Berichten:
719
Lid geworden op:
za 02 okt 2010, 16:34

Re: I don't need you! UPDATE 1: 14-8

Mikese schreef:
SunShineMimi schreef:Van de 128 mensen die kijken.. reageerd er amper iemand.. leuke motivatie krijg ik zo.. kunnen juklie gewoon zeggen wat jullie vinden?? please..
ben bijna klaar met de update..
X mimi
Hou even op, er reageren op zoveel dagboeken weinig mensen en die mensen gaan ook gewoon door zonder te zeuren. Had je 128 reacties verwacht ofzo?

Neej!! Zeg ik toch niet.. maar weetje wat het is.. elke keer als ik een dagboek maak krijg ik never reacties.. en mijn motivatie gaat dan minder snapje.. dat jij nou zulke leuke dagboeke maakt tja... je had binnen 1 dag al veel reacties... ik vind het gewoon jammeer... ik wil ook een keer een leuk dagboek maken waarvan mensen bij de eerste update al zeggen,.. :o wat leuukk heel cool.. enz enz..maar zal wel aan mij liggen.. mijn verhalen zijn nooit goed genoeg..;) thats all..
Afbeelding
Klik op de banner voor: I Don't Need You!
Gebruikersavatar
kiwifan
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
451
Lid geworden op:
zo 20 feb 2011, 16:19

Re: I don't need you! UPDATE 1: 14-8

SunShineMimi schreef:
Mikese schreef:
SunShineMimi schreef:Van de 128 mensen die kijken.. reageerd er amper iemand.. leuke motivatie krijg ik zo.. kunnen juklie gewoon zeggen wat jullie vinden?? please..
ben bijna klaar met de update..
X mimi
Hou even op, er reageren op zoveel dagboeken weinig mensen en die mensen gaan ook gewoon door zonder te zeuren. Had je 128 reacties verwacht ofzo?

Neej!! Zeg ik toch niet.. maar weetje wat het is.. elke keer als ik een dagboek maak krijg ik never reacties.. en mijn motivatie gaat dan minder snapje.. dat jij nou zulke leuke dagboeke maakt tja... je had binnen 1 dag al veel reacties... ik vind het gewoon jammeer... ik wil ook een keer een leuk dagboek maken waarvan mensen bij de eerste update al zeggen,.. :o wat leuukk heel cool.. enz enz..maar zal wel aan mij liggen.. mijn verhalen zijn nooit goed genoeg..;) thats all..
ik begrijp het wel, maar mikese kan inderdaad goed schrijven maar hoe vaker je update hoe meer mensen zullen reageren. kijk bijv eens bij dagboeken die een beetje hot zijn dan zie je over wat voor soort onderwerpen dat gaat. ik denk dat je dan al een heel eind komt als je weet wat een beetje populair is onder de lezers ;)
Afbeelding
Dave.
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5666
Lid geworden op:
za 13 aug 2011, 16:14

Re: I don't need you! UPDATE 1: 14-8

leuk verhaal, jammer van die muren.

maar even serieus. ik heb een 5G en ik heb nu acht updates geloof ik, en er reageert echt niemand hoor, kijk maar. dus niet zeuren hé? ik snap wel hoor dat je denkt dat niemand het leuk vind, maar al schrijft iemand dat het verhaal leuk of grappig is moet je daar blij mee zijn en moet dat je stimulans zijn om door te gaan. dat heb ik namelijk ook.
Gebruikersavatar
franniewee
Mest analist Mest analist
Berichten:
535
Lid geworden op:
wo 30 sep 2009, 22:32

Re: I don't need you! UPDATE 1: 14-8

Je wil een reactie? Tips en zo? Oké, komt-ie:
Je simmetje ziet er leuk uit.
Karakter van moeder is een beetje 'afgezaagd'. Weer een 'heks' van een moeder....tja. Het wordt leuker als je dat wat subtieler brengt. Dat je eerst denkt, oke en dan in 2e instantie in de gaten krijgt dat die moeder niet zo aardig is.
Schrijf een verhaallijn van te voren, nog voordat je gaat spelen. Dan is het ook makkelijker om je inspiratie vast te houden.
Voor wie schrijf je eigenlijk? Er is niemand die je dwingt om een verhaal te schrijven. Dat moet je niet af laten hangen of je wel of geen reacties krijgt. Misschien weten je lezers niet zo goed wat ze als reactie moeten geven, temeer omdat je verhaal nog niet echt op gang is.
Hier laat ik het even bij. Hopelijk is de moed je niet totaal in de schoenen gezonken en ga je gewoon lekker door.
Afbeelding
Tutorials in Dutch vind je hier en voor The Long Road klik op de banner

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie