Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

2155 berichten • Pagina 69 van 108

maike0090
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot

Re: Het Grote MeidenTopic (Verboden voor jongens!!)

Marit. schreef:Ik ben ook niet echt een girly girl, ik draag mascara en als ik naar een feest ga lipgloss, meer niet. Dan draag ik ook oorbellen (2 gaatjes @ elk oor natuurlijk) en ik heb als ik zin heb nagellak op. Mijn kleding zijn, T-shirtjes, topjes, bolero's (ofhoeschrijfjedat), vestjes, harembroeken, skinny jeans, leggings. Rokjes draag ik nooit, jurkjes ook niet. :sweatdrop

EDIT: O ja, meestal draag ik all-stars en dat heb ik nog mijn sleehakjes <3

Btw, ik heb mijn moeder verteld dat ik ongesteld ben en nu weet mijn vader het ook. :P Maandverband zit niet fijn >.<

....
Libresse invisible met vleugels verschuift niet en voel je niet is aanrader ^^
Afbeelding
AnsjJ2
Peuterdynamo Peuterdynamo

Ik gebruik al sinds het begin van mijn ongesteld heid, nacht maand verband van always(?). Omg ik zat zo te rekenen, ik ben al 7 jaar ongesteld.

Kleine berekening: 1 jaar heeft 12 maanden , 7 jaar dus 84 (zegt mijn rekenmachine, lijkt me sterk.. Maar goed) 84 x 3,95 = 331,80 <- oke wtf. Dat is dus alleen maand verband XD Hoe ziek is dat :|!
Simmielove

pipapanda13 schreef:Mensen proberen me via msn make-up te laten gebruiken >.<
Als ik dat niet wil doe ik dat ook neit >.<
zooo irritant ( HAAT AAN MAKE-UP!)
Mijn vriendin zeurt elke week aan mijn hoofd at ik make-up moet dragen en nieuwe kleren moet kopen en volgens een jongen uit mijn paardrijles ben ik geen meisje :lol

Laatst gewijzigd door Simmielove op wo 10 aug 2011, 11:20, 1 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Ixors
Oplichter Oplichter

@Marit

Aww, haha, het is niet fijn om de eerste keer ongesteld te zijn, maar wees blij dat je het in de
zomervakantie hebt (: Ik had het tijdens de proefwerken van school ;S Het zit idd niet zo fijn voor de eerste keer, maar het went wel (: En toen ik vroeg aan mijn ouders om het niet tegen mijn broer te vertellen, deden ze dat toch en dat vond ik ook niet leuk, maarja XD
Afbeelding
SIMSLOVER
Mest analist Mest analist

Ik ben jaloers op één van mijn vriendinnen.
Zij heeft alles.Ze is mager,blond ,knap en is ook nog eens superslim!!
Ze krijgt ook veel aandacht van andere jongens.

Ik heb make-up ,maar draag het niet zo veel omdat ik het niet zo mooi vind bij my.
En mijn maandstonden komen der ook aan,dus dat ga leuk worden xp
AnsjJ2

^Je moet jezelf mooier vinden dan je vriendinnen! Kom op jij bent ook mooi!

Over make up: Je hoeft geen make up te dragen als je het niet fijn vind. Ik draag meestal ook alleen maar eyeliner en mascara. En alleen als ik tijd heb en ergens heen ga : Concealer , foundation , eyeliner onder mn ogen, eyeliner wings boven mijn ogen en een klein beetje oogschaduw.

--

Woeisj ik ga binnenkort weer een keer uit ^^! Echt zin in! Ben al zolang niet uit geweest! Al 2 jaa rniet ofzo. o.0
Monstermummie
Oplichter Oplichter

^ & ^^ Gelijk, AnsjJ2. Je bent wie je bent en dat moet je accepteren. Ik vond mezelf altijd 'lelijker' dan mijn vriendin en ik keek altijd tegen haar op. Ze heeft het perfecte plaatje en iedere jongen valt op haar, maar ik weet dat ik diezelfde schoonheid vanbinnen heb. Ik hoef niet alle jongens op me te laten vallen en heb m;n eigen stijl en dingen. Dit gaat vast cliche klinken, maar echte schoonheid zit vanbinnen. Trouwens, wie valt er op een knap mens die eigenlijk totaal geen schoonheid vanbinnen heeft? Iedereen is mooi op zijn/haar eigen manier. En weet je, dat meisje is toch je vriendin? Dat betekent dat ze jou mooi vindt, vanbinnen en vanbuiten. Dat betekent dat ze je vertrouwt, je aardig vindt en met je lol kan maken. Dat is toch veel bijzonderder?
Liza
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot

Ik was ook altijd jaloers op één van mijn vriendinnen, ze kreeg altijd aandacht van de jongens en elke jongen vind haar aardig. Mij vinden ze dom.. :S Maar nu ben ik er achter gekomen dat ze een beetje anorexia type wordt.. Dus ben ik niet zo jaloers meer, niet gemeen ofzo, ik vind het heel erg, en wil haar daarom helpen, maar het heeft geen nut om dat jaloers te zijn..
Prefer to get called Lisa. | I love Llama's. c:
Luna
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager

Ixors schreef:@Marit

Aww, haha, het is niet fijn om de eerste keer ongesteld te zijn, maar wees blij dat je het in de
zomervakantie hebt (: Ik had het tijdens de proefwerken van school ;S Het zit idd niet zo fijn voor de eerste keer, maar het went wel (: En toen ik vroeg aan mijn ouders om het niet tegen mijn broer te vertellen, deden ze dat toch en dat vond ik ook niet leuk, maarja XD

Ik werd het net voor de eerste keer toen ik een weekend logeerde bij een gezin in de ardennen. Niet leuk. :thumbdn
Afbeelding
pipapanda13
Aartsschurk Aartsschurk

@ Sanne: Wij delen de haat voor Make-up :)
Al denk ik wel om een keer goedkope mascara te kopen voor op feestjes, aangezien ik alleen maar mensen ken die make-up dragen --'' EDIT: en in de 3e klas zonder make-up... daar ga ik maar niet over beginnen :sweatdrop

Laatst gewijzigd door pipapanda13 op vr 12 aug 2011, 12:04, 2 keer totaal gewijzigd.

Ixors
Oplichter Oplichter

Even weer over de nagellak :D!

Waar halen jullie China Glaze? Bestellen jullie die ofzo? Ik wil graag een crackle setje kopen, maar ik heb alleen maar een bruine crackle set gevonden en ik heb liever een iets jeugdigere kleur :P En ik woon in BE, nog extra moeilijk om te vinden... :S
Afbeelding
Simmielove

^^
Haha idd, ik ben volgens mij ook het enige meisje van mijn school dat geen make-up draagt O.O (iig, daar lijkt het wel op..)
Ik ben natuurlijk soms wel slachtoffer van vriendinnen x3
Die vinden dat het me super leuk staat, maar dan moet ik 's ochtends weer zo lang voor de spiegel staan, en ik stress ookal elke morgen :sweatdrop

Ik word echt gek van telkens een andere pil (die tegen ongesteldheid hé :sweatdrop) eerst had ik een witte, nu heb ik een roze waar je ook iets op moet plakken op welke dag je er 1 neemt ><
En nu heb ik wéér de witte. Dat is toch raar?
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
AnsjJ2

Ixors schreef:Even weer over de nagellak :D!

Waar halen jullie China Glaze? Bestellen jullie die ofzo? Ik wil graag een crackle setje kopen, maar ik heb alleen maar een bruine crackle set gevonden en ik heb liever een iets jeugdigere kleur :P En ik woon in BE, nog extra moeilijk om te vinden... :S

Ik heb gewoon een crack nagellakje via eBay besteld. Kwam gewoon netjes aan en werkt net zo goed als die van China Glaze.
Tezz92
Groentehakker Groentehakker

http://4.bp.blogspot.com/-zRb_aJk0Yrg/T ... Fringe.jpg

http://3.bp.blogspot.com/_bEJSibMSSCo/T ... 5252B2.jpg

http://fashstyles.com/wp-content/upload ... ir-cut.jpg

http://2.bp.blogspot.com/-zJMShohTz8Y/T ... omen-5.jpg

http://hairpictures6.com/pics/Long-Hair ... -women.jpg

http://www.hairstylesdesign.com/gallery ... 0_5822.jpg

http://www.hairstylesdesign.com/gallery ... 3_5517.jpg

misschien heb je hier wat aan?

gewoon bij google long haircut zoeken
Afbeelding
It's me! Tessa (A)
Snooki
Mest analist Mest analist

@Angelica, ga een boek lezen of koop een luchtverfrisser/kaars met de geur lavendel, doe/steek die aan en daar komt dan de geur van lavendel vanaf. (ofc uuh dat wisten we nog niet o.O) maar daar word je ook heel slaperig van.

@Marit: Ik ben momenteel helemaal crazy van dit soort haarstijlen, misschien lijkt dat jou wat? Of als je het laat aangroeien en het is nog kort kun je scheve pony proberen, bij mij ging dat nogal moeilijk maar als je er een soort klipje in doet groeit het vanzelf die kant op. D:
''Forever and Always''
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie