Mensen proberen me via msn make-up te laten gebruiken >.<
Als ik dat niet wil doe ik dat ook neit >.<
zooo irritant ( HAAT AAN MAKE-UP!)

2155 berichten • Pagina 69 van 108
Libresse invisible met vleugels verschuift niet en voel je niet is aanrader ^^Marit. schreef:Ik ben ook niet echt een girly girl, ik draag mascara en als ik naar een feest ga lipgloss, meer niet. Dan draag ik ook oorbellen (2 gaatjes @ elk oor natuurlijk) en ik heb als ik zin heb nagellak op. Mijn kleding zijn, T-shirtjes, topjes, bolero's (ofhoeschrijfjedat), vestjes, harembroeken, skinny jeans, leggings. Rokjes draag ik nooit, jurkjes ook niet.
EDIT: O ja, meestal draag ik all-stars en dat heb ik nog mijn sleehakjes <3
Btw, ik heb mijn moeder verteld dat ik ongesteld ben en nu weet mijn vader het ook.Maandverband zit niet fijn >.<
....
Mijn vriendin zeurt elke week aan mijn hoofd at ik make-up moet dragen en nieuwe kleren moet kopen en volgens een jongen uit mijn paardrijles ben ik geen meisjepipapanda13 schreef:Mensen proberen me via msn make-up te laten gebruiken >.<
Als ik dat niet wil doe ik dat ook neit >.<
zooo irritant ( HAAT AAN MAKE-UP!)
Laatst gewijzigd door Simmielove op wo 10 aug 2011, 11:20, 1 keer totaal gewijzigd.
Ixors schreef:@Marit
Aww, haha, het is niet fijn om de eerste keer ongesteld te zijn, maar wees blij dat je het in de
zomervakantie hebt (: Ik had het tijdens de proefwerken van school ;S Het zit idd niet zo fijn voor de eerste keer, maar het went wel (: En toen ik vroeg aan mijn ouders om het niet tegen mijn broer te vertellen, deden ze dat toch en dat vond ik ook niet leuk, maarja
Laatst gewijzigd door pipapanda13 op vr 12 aug 2011, 12:04, 2 keer totaal gewijzigd.
Ixors schreef:Even weer over de nagellak!
Waar halen jullie China Glaze? Bestellen jullie die ofzo? Ik wil graag een crackle setje kopen, maar ik heb alleen maar een bruine crackle set gevonden en ik heb liever een iets jeugdigere kleurEn ik woon in BE, nog extra moeilijk om te vinden...