Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

413 berichten • Pagina 6 van 21

Mikese
Gentherapeut Gentherapeut

Re: Kaviaar en Kinderen (100 baby challenge)

Hoofdstuk 14
'Als het niet goedschiks gaat, gaat het kwaadschiks'

Afbeelding
'Tomaz vertelde mij dat hij één van de beste honkbalteams ter wereld trainde, dus ik verzon een goede smoes om hem naar mijn huis te lokken. Ik zei dat mijn zoon ook heel erg goed en vroeg of hij daar niet even naar kon kijken! Slim, hè? Helaas was hij nog niet goed genoeg, maar Tomaz vond het leuk om nog even bij mij te blijven.'

Afbeelding
'Ik zie Tomaz elke dag. Maar ik blijf het rustig aan doen.'

Afbeelding
'Laatst hebben we besloten elkaar in ondergoed te ontmoeten. O nee wacht, hij had gewoon zijn ondergoed aan, maar het maakt hem wel extreem aantrekkelijk, niet?'

Afbeelding
'Ik ben voor deze man gevallen, hoor, reken maar. Niet letterlijk natuurlijk, dan zouden mijn fortuinlijke knietjes beschadigen!'

Afbeelding
'Laatst toen ik hem vroeg of het niet eens tijd was om tussen de lakens te kruipen met z'n tweetjes weigerde hij maar wat snel. Hij was bang dat ik dan wel eens zwanger kon worden. NATUURLIJK KAN IK DAN ZWANGER WORDEN, DAT IS TOCH OOK DE BEDOELING, SCHAVUIT?!'

Afbeelding
'Gelukkig had ik een plannetje. Ik ging rustig met hem op bed liggen en..'

Afbeelding
'wachtte tot hij rustig naar Dromenland vertrok. Op school lachten alle kinderen me vroeger uit, omdat ik tijdens het slaapuurtje altijd zei dat ik naar Dromenland ging. Toen ik papa vertelde dat ik ze me pestten bouwde papa een speelpark voor me en noemde het Dromenland.'

Afbeelding
'En toen ik zeker wist dat hij sliep dook ik bij hem in het bed en trok hem helemaal uit elkaar. Ik moet ook echt alles zelf doen, hè?'
Afbeelding
Mikese

Bedankt allemaal! Ik vind het heeeel erg leuk dat jullie allemaal zo enthousiast reageren! :D
freggel schreef:Dat mens is gek!

WHAHAH!

Echtjij bent het voorbeeld in:

comedy,verhalen,sims maken!

Jij moet later echt iets met schrijven gaan doen!

Dankje freggel! Ik zit er wel over te denken en probeer wel eens wat, maar mijn 3 dagboeken op S3N leiden me steeds af haha! :D
Afbeelding
Mikese

Hoofdstuk 15
'Villa Rooshaven'

Afbeelding
'Beste fans, daar ben ik weer! Er is een hoop gebeurd de laatste tijd, zo heb ik er een zware verhuizing op zitten. Ja, vakantie vieren op een tropisch eiland terwijl je niet zeker weet of de verhuizers je bedje wel heel laten is vermoeiend. Helaas haalt dit huis, villa Rooshaven, het nog steeds niet bij mijn oude vertrouwde garage, maar het is een begin, toch?'

Afbeelding
'En wat een beeldige auto, niet waar?'

Afbeelding
'Daarom begrijp ik niet waarom ik in deze baksteen naar mijn werk vervoerd wordt.. Ja, ik heb werk. Ik besloot laatst het gemeentehuis eens binnen te stappen en te vertellen over mijn rechtenstudie en modestudie, jawel beiden afgerond! Ze dachten dat ze wel een geschikt baantje voor mij houden en nu poets ik dagelijks het podium van de burgemeester! Die burgemeester is nog niet eens geschikt om mijn schoenen te poetsen, waarom zou ik in hemelsnaam aan zijn podium beginnen? Maar goed, er is mij beloof dat ik vele doorgroeimogelijkheden heb dus ik doe het maar.'

Afbeelding
'Sten kennen jullie vast nog wel. Mijn zoon die ik samen met Janco kreeg. Echt een talentje, hoor, hij weet wel een prachtig geluidje uit die pyjama, euh.. piano te krijgen!'

Afbeelding
'En deze little, adorable boy is mijn zoon Déon, hem kreeg ik samen met Tomaz. En met z'n drieën bivakeren wij in deze villa.'

Afbeelding
'En buiten mijn kinderen en werk om heb ik ook nog andere verantwoordelijkheden. De politie-agent die Evy en Sue ooit betrapte op het.. euh.. doen van iets wat niet mag, heb ik eens uitgenodigd om even wat euh... dingen te bespreken. Criminaliteit onder jongeren is natuurlijk rond uit verschrikkelijk!'

Afbeelding
'En ik heb ook regelmatig werkoverleg met één van de gemeenteraadsleden, tevens mijn supervisor. Pfff, het leven is niet gemakkelijk, hoor, zeker niet met een baan en kinderen!'
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie