Hoofdstuk 15
'Villa Rooshaven'

'Beste fans, daar ben ik weer! Er is een hoop gebeurd de laatste tijd, zo heb ik er een zware verhuizing op zitten. Ja, vakantie vieren op een tropisch eiland terwijl je niet zeker weet of de verhuizers je bedje wel heel laten is vermoeiend. Helaas haalt dit huis, villa Rooshaven, het nog steeds niet bij mijn oude vertrouwde garage, maar het is een begin, toch?'

'En wat een beeldige auto, niet waar?'

'Daarom begrijp ik niet waarom ik in deze baksteen naar mijn werk vervoerd wordt.. Ja, ik heb werk. Ik besloot laatst het gemeentehuis eens binnen te stappen en te vertellen over mijn rechtenstudie en modestudie, jawel beiden afgerond! Ze dachten dat ze wel een geschikt baantje voor mij houden en nu poets ik dagelijks het podium van de burgemeester! Die burgemeester is nog niet eens geschikt om mijn schoenen te poetsen, waarom zou ik in hemelsnaam aan zijn podium beginnen? Maar goed, er is mij beloof dat ik vele doorgroeimogelijkheden heb dus ik doe het maar.'

'Sten kennen jullie vast nog wel. Mijn zoon die ik samen met Janco kreeg. Echt een talentje, hoor, hij weet wel een prachtig geluidje uit die pyjama, euh.. piano te krijgen!'

'En deze little, adorable boy is mijn zoon Déon, hem kreeg ik samen met Tomaz. En met z'n drieën bivakeren wij in deze villa.'

'En buiten mijn kinderen en werk om heb ik ook nog andere verantwoordelijkheden. De politie-agent die Evy en Sue ooit betrapte op het.. euh.. doen van iets wat niet mag, heb ik eens uitgenodigd om even wat euh... dingen te bespreken. Criminaliteit onder jongeren is natuurlijk rond uit verschrikkelijk!'

'En ik heb ook regelmatig werkoverleg met één van de gemeenteraadsleden, tevens mijn supervisor. Pfff, het leven is niet gemakkelijk, hoor, zeker niet met een baan en kinderen!'