Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

393 berichten • Pagina 13 van 20

xRainbow
Genetisch manipulator Genetisch manipulator

Re: 10G Shine ~ G5 ~ Update! [> 06/08/11 <] TEASER PAG. 25!

Mededeling! (Wat een boel mededelingen xd Maar deze is wel leuk :'D)

Ik heb besloten dat ík met de Shines ga stoppen, nu zal je vast weer hartstikke verdrietig zijn en denken: 'Is dit nou goed nieuws?'. En ja, dat is goed nieuws. Want, het is niet zo dat 10G Shine stopt, maar het is dat ik er mee stop. Je zal er nu vast niets meer van snappen, maar daarom leg ik het even uit. Ik heb besloten dat ik met de Shines stop, maar iemand anders gaat er mee verder. Dn dat is Amber (Monstermummie). Ik heb zelf geen plezier meer in het schrijven van 10G Shine en dan word het ook minder leuk. Nu gaat Amber G5 t/m G10 schrijven. De website blijft gewoon hetzelfde, www.10gshine.weebly.com

Ik hoop dat jullie het een leuk idee vinden, want ik zelf vind het erg leuk dat Amber de Shines van mij over wil nemen :knuffel
Afbeelding
Luna
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager

Re: 10G Shine ~ G5 ~ Update! [> 06/08/11 <] MEDEDELING PAG.

Jammer dat je het niet meer doet. Ik hoop wel dat je ook andere verhalen gaat schrijven? *hoopvol*
Nou ja, ik ben wel benieuwd :)

v Dat begrijp ik wel hoor. Ik ben namelijk ook gestopt met de mijne, dus ja. Ik ben wel blij dat je andere verhalen gaat schrijven, je hebt een heel leuke schrijfstijl :laugh

Laatst gewijzigd door Luna op do 11 aug 2011, 12:19, 1 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
Monstermummie
Oplichter Oplichter

Ik snap ook wel dat jullie het niet leuk vinden, want ja, Roos heeft alles wel gestart enzo. Ik schrok me ook dood toen Roos vertelde dat ze wou stoppen. We hebben nu al zowat 5 generaties Shines meegemaakt met Roos en dan is het natuurlijk wel een schok als je dan te horen krijgt dat ze gaat stoppen. Ik wist al dat Roos het Shinen wat vervelender vond worden, omdat het als een verplichting voelde. Tja, dan is de lol eraf en dan stop je. Maar denk even na, wat hadden jullie erger gevonden? Dat ik het afmaak, of dat er stond dat Roos definitief stopte. Niet dat ik nu zeg dat ik zo goed ben ofzo, maar wat als de Shines helemaal weg waren? Natuurlijk had ik ook het liefste dat Roos 10 generaties had gehaald, maar als zij het als een verplichting voelt is er niks aan. Ik ga iig mijn best doen om het zo leuk mogelijk voor jullie te maken zodat jullie toch nog kunnen genieten van de overige generaties Shines. En niet omdat ik mezelf wil ophemelen, maar wees blij dat de Shines niet helemaal verdwenen zijn. ;)

Edit; Dat is ook waar, voor mij gaat het ook vreemd worden dat ik straks post: Update! En dat Roos niet meer dingen verteld over 10G Shine xD Dat ik dat nu aan haar ga vertellen, is wel vreemd. En vooral na 5 generaties is het ineens iemand anders die dan de updates maakt enzo. Maar goed nieuws: Roos doet nog een laatste update en tot volgende week maandag is het nog '10G Shine van Roos' en niet '10G Shine van Roos en Amber.'

Laatst gewijzigd door Monstermummie op do 11 aug 2011, 12:59, 1 keer totaal gewijzigd.

Snooki
Mest analist Mest analist

Ik ben ook blij dat de 10G Shine niet weg is, en ja je hebt gelijk maar het voelt gewoon.. ja, raarder aan dat jij binnenkort zegt van 'Jaaa er is een update!' en dat ik niet met Roos erover meer kan praten enzovoort.. want ik heb haar toch leren kennen doordat ik haar dagboek + die van Evelien op Google vond. Het voelt gewoon raar aan, en ik weet zeker dat jij het ook goed zult kunnen omdat ik ook giga fan was van 10G Snow. Dus hierbij: Veel succes Amber!!

XOXO Mara
''Forever and Always''
Afbeelding
Evelieen

Aah wat jammer Roos :( maar ik snap je wel, want als je er geenz in meer in hebt, ga je vanzelf minder vaak uppen en worden de updates ook minder. Maar ik vind het heel goed dat amber het overneemt, want volgens mij heeft ze heelveel ideeen en updatet ze vaak ^^
xRainbow

^ Amber updatet megavaak ;D

Er zal sowieso nog een laatste up van mij komen, of dat er dat nou 1 is of 2. ;D En als jullie de 10G nog steeds lezen tot G10 zal ik daar vast nog wel een x in terugkomen.. :fluit

EDIT': Sorry sorry sorry sorry mensen! :( Nadat ik het Shine .sims3pack naar Amber heb gestuurd wil hij het niet meer openen, er 'mist een bestand' :( Sorry mensen! Een kopie ervan maken werkt ook niet, dus ik hoop dat de Shines bij Amber goed terecht terecht komen! :knuffel
Btw; Binnenkort komt ook mijn nieuwe verhaal! :3

Laatst gewijzigd door xRainbow op vr 12 aug 2011, 14:44, 1 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie