Ik snap ook wel dat jullie het niet leuk vinden, want ja, Roos heeft alles wel gestart enzo. Ik schrok me ook dood toen Roos vertelde dat ze wou stoppen. We hebben nu al zowat 5 generaties Shines meegemaakt met Roos en dan is het natuurlijk wel een schok als je dan te horen krijgt dat ze gaat stoppen. Ik wist al dat Roos het Shinen wat vervelender vond worden, omdat het als een verplichting voelde. Tja, dan is de lol eraf en dan stop je. Maar denk even na, wat hadden jullie erger gevonden? Dat ik het afmaak, of dat er stond dat Roos definitief stopte. Niet dat ik nu zeg dat ik zo goed ben ofzo, maar wat als de Shines helemaal weg waren? Natuurlijk had ik ook het liefste dat Roos 10 generaties had gehaald, maar als zij het als een verplichting voelt is er niks aan. Ik ga iig mijn best doen om het zo leuk mogelijk voor jullie te maken zodat jullie toch nog kunnen genieten van de overige generaties Shines. En niet omdat ik mezelf wil ophemelen, maar wees blij dat de Shines niet helemaal verdwenen zijn.
Edit; Dat is ook waar, voor mij gaat het ook vreemd worden dat ik straks post: Update! En dat Roos niet meer dingen verteld over 10G Shine

Dat ik dat nu aan haar ga vertellen, is wel vreemd. En vooral na 5 generaties is het ineens iemand anders die dan de updates maakt enzo. Maar goed nieuws: Roos doet nog een laatste update en tot volgende week maandag is het nog '10G Shine van Roos' en niet '10G Shine van Roos en Amber.'
Laatst gewijzigd door Monstermummie op do 11 aug 2011, 12:59, 1 keer totaal gewijzigd.