Over 2 dagen ligt De Sims 3 Buurtleven Accessoires in de winkels, maar er zijn soms geluksvogels die het spel eerder kunnen kopen! Ben jij dat geweest? En waar heb je het kunnen kopen voor de release datum? Dan kunnen andere lezers misschien proberen het ook te kopen.
Liever geen reactie's plaatsen zoals 'Ik heb het nog niet' en 'Ik kreeg het niet mee'. Alleen graag melden als je De Sims 3 Buurtleven Accessoires LEGAAL heb gekocht!
Deze 'Ik heb het nog niet' en 'Ik kreeg het niet mee' berichten worden zonder commentaar dan ook verwijderd door de moderators, dit geldt ook voor vragen e.d.
Heb hem ook, moest toevallig in het winkelcentrum zijn vandaag dus heb maar even gekeken. En de game mania had hem al gewoon in de winkel staan. Dus hij wordt bij mij ook zo geïnstalleerd en in mn wereld verwerkt Net als bij kyta.
Jeeejj. Ik heb hem ook. Was net even naar het centrum en dacht laat ik is even bij free record shop naar binnen lopen. En ze hadden hem al. Er lagen er vet veel.
Ik vraag me af hoe het zit maar ik vind het laadscherm echt fascinerend voor ,ij.. Ik hou van architectuur en dat is zoon mooi plaatje wat met sims 3 en architectuur te maken heeft
Ik heb hem besteld, zoals altijd, bij Bol.com en dan zou je toch verwachten dat hij vandaag in de brievenbus zit, dus niet
Zijn er mensen die hem wel hebben ontvangen vandaag?
Hiki bijvoorbeeld, ik weet dat jij hem ook altijd bij bol.com besteld
Onlangs heeft u onder bestelnummer 000000000 de game ‘De Sims 3: Buurtleven Accessoires’ bij bol.com gereserveerd.
Tot onze spijt is de game niet tijdig aan ons geleverd. Hierdoor is bol.com niet in staat de game vandaag bij u te bezorgen. Wij begrijpen dat dit teleurstellend voor u is en bieden u onze oprechte excuses aan voor het ongemak.
Bol.com doet zijn uiterste best de game uiterlijk zaterdag 30 juli 2011 bij u te bezorgen. Om u te compenseren voor het ervaren ongemak bieden wij u een bol.com cadeaubon aan ter waarde van euro 5,00. U ontvangt de cadeaubon per e-mail zodra de bestelling is verzonden.
Wij hopen dat u hiermee voldoende informatie heeft. Nogmaals onze excuses voor de vertraging.
Met vriendelijke groet,
Bol.com Klantenservice
Ontvang net bovenstaande mail
Ben ik de enige , ik had me er voor vandaag zo op verheugd