Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

280 berichten • Pagina 12 van 14

Marit.
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot

Re: De Meadows Collab! - Hoofdstuk 6 - Gen 2

Hoofdstuk 7
Afbeelding
Afbeelding
Het was alweer een tijdje geleden, de bevalling van onze tweede engel en de tweede engel was een prachtig jongetje.

Afbeelding
We noemde hem James. James was een stille, maar blije baby. Hij sliep als die moest slapen en dronk als die moest drinken. Maar dat was al weer een hele tijd geleden.

Afbeelding
Afbeelding
James was namelijk alweer een peuter geworden. Een blije peuter, die veel speelde, vooral met de blokken.

Afbeelding
Zijn kamertje was bijna helemaal groen. Overal waar je keek zag je speelgoed, hij speelde even met een ding en liet het dan weer op de grond liggen.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Mercedes was ook alweer jarig geweest. Samen met Megan had ze de kaarsjes uitgeblazen en ik was de trots klappende vader.

Afbeelding
Ze was een prachtig klein meisje geworden, met korte golvende haren. Mercedes had een goed gevoel voor humor. Je kon altijd met haar lachen.

Afbeelding
Haar kamer hadden we natuurlijk ook een make-over gegeven. Het was nu een volwassenere kamer, maar toch nog een beetje speels.

Afbeelding
Afbeelding
Mercedes was nog steeds erg gesteld op d’r pop. Ze speelde er elke dag mee, zong liedjes voor hem en noemde het haar beste vriend.

Afbeelding
We waren ook al bezig met het leren praten en lopen van James. Het leren praten ging lastig, veel lastiger al bij Mercedes, maar toen het eenmaal lukte, ging het heel snel.

Afbeelding
Afbeelding
Het leren lopen ging veel sneller, hij kon goed zijn evenwicht houden en liep zo in mijn armen. Ik was dan zo trots.

Afbeelding
Die paar uurtjes dat ik thuis was probeerde ik zoveel mogelijk nog te besteden aan de kinderen, omdat ze nog zo jong zijn. Binnenkort ging Megan ook weer meer werken, ook omdat zij ook hogerop begon te komen, net zoals ik. Dan zouden ze weer meer alleen zijn. Maar dat is niet zo erg als ze er oud genoeg voor zijn. Daar zouden ze wel aan wennen.
Afbeelding
Marit.
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot

Re: De Meadows Collab! - Hoofdstuk 7 - Gen 2

Hoofdstuk 8
Afbeelding
Afbeelding
Mercedes zat was vaak alleen op d’r kamer. ’s Morgens voor school en ook vaker als ik terug kwam van mijn werk. Als ik thuis kwam zag ik d’r vaker knuffelen met de lucht. Ik maakte me er grote zorgen over. Mercedes zei dan altijd: ‘Pap, ik knuffel met Bobo. Ze is mijn beste vriendin!’, maar ik zag Bobo niet. Ik dacht ‘Dat zal wel voorbij gaan. Het is vast iets wat alle kinderen hebben’, dus ik wachtte het maar af.

Afbeelding
Na het eten ging ik meestal wat werken op mijn laptop, gaf Megan James de fles en maakte Mercedes d’r huiswerk. Mercedes vroeg vaak om hulp, maar dan zei ik ‘Nee Mercedes, ik ben aan het werk.’

Afbeelding
Meestal ging ze dan gewoon verder aan d’r werk en zei ze niets meer tegen me. Ik vond het niet erg, daar werd ze zelfstandig van. Later ga ik ook niet achter d’r aan lopen en d’r vragen beantwoorden.

Afbeelding
Ik vond werk belangrijker op het moment. Ik wou mijn levenswens in vervulling laten gaan.

Afbeelding
En James had het nog allemaal makkelijk. Hij hoefde alleen te spelen, meer taken had hij nog niet.

Afbeelding
Afbeelding
De jaren vlogen voorbij en Megan en ik werden er ook niet jonger op. De rimpels bleven maar komen en dat was goed te zien.

Afbeelding
Afbeelding
Onze kleine James veranderde in een stoere jongen. Maar hij bleef altijd mijn kleine jongen, zoals zijn shirt ook zegt.

Afbeelding
Afbeelding
Z’n kamer werd een soort jungle. Nepbladeren aan de muur naast zijn bed. Een dinosaurus kop boven de kast. Ik zou me elke morgen schrikken als ik naar dat ding keek.

Afbeelding
Afbeelding
En Mercedes, zij groeide op tot een prachtige jonge vrouw.

Afbeelding
Afbeelding
Maar het praten met ‘Bobo’ ging niet over. Ik maakte me echt grote zorgen en bedacht iets om het voorbij te laten zijn. Mercedes moest echte vrienden krijgen.
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie