Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

1771 berichten • Pagina 22 van 89

Mikese
Gentherapeut Gentherapeut

Re: De Gouden Kooi 2011

Straks komt de poll (hopelijk) online en die duurt tot maandagmiddag 15:00! Had eigenlijk al eerder online gemoeten, sorry, mijn fout! In het weekend kan ik helaas niet uppen, dus dit wordt een saaie week in de villa, behalve dan dat we er achter komen of Jayden nu echt weg gaat of dat Femke misschien wel voor hem gaat vertrekken! Maar dat lezen jullie maandag!
Afbeelding
Mikese

9.2 Het nieuwe plan

Afbeelding
'Ik wil niet dat je zomaar weggaat, Jay,' zei Femke, 'het is echt onzin dat onze relatie hier niet kan groeien.' 'Ik wil niet dat het hier groeit, Femke, ik wil niet dat miljoenen mensen mee kunnen kijken hoe wij ons leven opbouwen, dat is onnatuurlijk en vooral tegen m'n principes.' Femke zuchtte. Ze voelde zich hopeloos, wat kon ze nog zeggen om Jayden te laten blijven. 'Mag ik deze situatie nog even vanuit een strategisch punt bekijken?' vroeg Lilly ineens. 'Stel dat jij nu weggaat, dan krijgen we weer een nieuwe bewoner in de villa. Stel dat deze zich ook aansluit bij Tammie, dan hebben we een probleem, want dan vertrekt roze smurf nooit.' 'Dus.. wat stel je voor?' vroeg Jayden. 'Nou, als jij echt weg wilt, zorg dan dat je wordt weggestemd bij de eliminatie,' antwoordde Lilly. 'Als iedereen er voor kiest om je te elimineren komt er niemand terug in jouw plaats, dat is toch goed? Anders duurt het spel alleen maar langer en duurt het ook langer voordat jullie elkaar weer zien.' Femke keek Jayden aan. 'Ik kan hem niet wegstemmen,' zei ze voorzichtig. 'Je moet wel, Fem, hij gaat sowieso weg, op welke manier is aan jou.'

Afbeelding
Darren en Melanie lagen samen op bed in de masterbedroom. Darren was erg blij met zijn plekje in de masterbedroom, hier kon hij altijd genieten van rust en had hij altijd privacy. Ook was het een perfecte plek om snode plannen te maken met Melanie, ookal hield hij niet zo van die valse plannetjes. Opeens kwam Scarlet binnen. Gelijk vertrok het hele gezicht van Melanie. 'Hee,' zei ze. 'Hee Scarlet,' antwoordde Darren en tegelijkertijd mompelde Melanie ook wat. 'Ik kom alleen maar zeggen dat ik net een gesprek opving tussen Jayden, Femke, Lilly en Joe. Jayden wil weg.' 'Jayden?!' vroeg Darren. 'Wat jammer, we moeten hem ompraten.' 'We moeten niemand ompraten, Darren,' zei Melanie, 'jij wilt iedereen hier houden, maar zo haal je de eindstreep niet, hoor.' 'Jayden vertrekt sowieso,' ging Scarlet verder, 'maar het plan is om hem unaniem te elimineren tijdens de eliminatieronde zodat we geen vervanger krijgen.' 'Waarom denk je dat we jou kunnen vertrouwen?' vroeg Melanie. 'Misschien is dit juist jouw plan wel.' 'Nee, ik zweer het. Vraag het hem zelf maar.' Darren en Melanie keken elkaar aan. 'Je moet hem wegstemmen, Darren,' zei Melanie.

Afbeelding
'Ik wil ook eigenlijk wel graag met andere mensen omgaan, Tammie,' zei Lise voorzichtig, 'ik heb het gevoel dat je me de hele dag in de gaten houdt. Ik ken ook nog niemand echt, behalve jou.' 'Is dit je dank?' vroeg Tammie verontwaardigd, 'ik heb iedereen opgegeven om jou hier maar een fijne tijd te bezorgen en zo bedank je me?' 'Nee.. nee, begrijp me niet verkeerd, Tammie, maar.. laat maar.'
Afbeelding
Simsfreak
Gekke geleerde Gekke geleerde

^
Idd

En volgensmij is Lise te aardig..
Welcome to the inner workings of my mind, so dark and foul I can't disguise. Nights like this I become afraid of the darkness in my heart.
Mikese

Nog maar 3 kwartier om te stemmen! Waarschijnlijk moet ik al een nieuwe poll openen voor een aantal kandidaten die allemaal het laagste scoren, maar jij kunt jouw favoriete bewoner dat nog besparen! Stem dus nu!
Afbeelding
Mikese

De poll blijft tot 8 uur open! We hebben namelijk nog steeds een gelijke stand! Als dit om 8 uur nog zo is hebben we 3 of 4 bewoners in de gevarenzone!
Afbeelding
Mikese

Hie is jullie favoriete powerposter weer!
De kandidaten hebben een PM ontvangen en ik hoef nog maar 1 (!) reactie te krijgen! Als ik die heb begin ik gelijk aan de eliminatie-up die morgen al online zal staan! Daarna nog maar een paar ups + een eliminatie-up en daarna hou ik een korte zomerpauze.

EDIT: Alle stemmen binnen.
Afbeelding
Mikese

Niet boos worden allemaal. Niet slaan. Niet schoppen.
Maar de computer is kapot! Gelukkig heb ik een back-up, ik weet niet helemaal of die van de laatste save is, maar dat zien we dan wel. Vanavond krijgen we ook gelijk een nieuwe computer, dus even alles opnieuw installeren, het spel er weer op gooien en dan staat morgenvroeg de up online! Ik hoop het zo! Ik hoop eindelijk een keer geen moeilijkheden, want ik zou het heeeeeeeeel jammer vinden als ik nu al moet stoppen met het spel! ;(
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie