"Wat de fock is Jade aan het doen," mompel ik terwijl ik half naar haar verhaal luister en haar dan zie weg lopen.
Dan zakt Zane ineens in elkaar. Er stroomt bloed uit zijn been. Snel ren ik er naar toe en kniel naast hem neer.
"Wat heb je gedaan?"
"Spijker," zucht hij. Er zit een flinke scheur in zijn been. Ik doe mijn blouse uit maar Zane onderbreekt me.
"Hoeft niet!"
Ik twijfel. Het is een hele dure blouse... Nee, ik kan Zane niet dood laten bloeden. Ik zucht en knoop mijn blouse om zijn wond. Al snel kleurt hij rood. Mijn mooie blouseje. Wat een rothuis is dit.
"Zo beter?"
Hij knikt. Ik sta op en besef dat mijn schoenen nog in de bieb liggen. Shoot. Ik loop naar Jason.
"Mijn schoenen liggen nog in de bieb!"
"Kneus! We kunnen ze niet ophalen dan raken we de groep kwijt."
"DIE SCHOENEN ZIJN VAN CHANEL VERDOMME IK GA ZE HALEN!" val ik uit. Ik wil niet dat een of andere geest met mijn schoenen vandoor gaat. Jason zucht.
"Robyn dat kan niet."
"Dat kan wel!"
"En dan? De groep kwijtraken en verdwalen en dood gaan voor een paar stomme schoenen?"
Het. Zijn. Geen. Stomme. Schoenen.
Maar ik hou me in en zucht.
"Ik kan toch moeilijk op mijn dunne sokjes blijven rondlopen?"
"Gewoon wachten tot er weer iemand dood gaat dan kan je die schoenen aan," grapt Chuck.
"Nou Chuck, val in een gat en sterf. Dan kan ik je schoenen hebben," brom ik. Hij lacht.
Er zit blijkbaar niets anders op dan op mijn sokken blijven lopen. Extra uitkijken dus.
~ Robyn
Laatst gewijzigd door maike0090 op ma 18 jul 2011, 14:34, 2 keer totaal gewijzigd.