Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Gesloten

309 berichten • Pagina 3 van 16

Bakie
Oplichter Oplichter

Re: Sim Dalley - mijn wereld.

Zo ff een weekendje weg en ik mis meteen een gigantisch mooie wereld in aanbouw!
Super goed zit het er uit! Ik denk dat ik mijn wereld laat voor wat het is en me ook op een eiland ga storten ofzo. Ik had ook het kleinste oppervlak gepakt dus na die ene berg van mij, was vrijwel alles al vol :P
Of misschien adt ik nog even doorbouw. Als test en me dan op iets nieuws stort.

Maar even over jouw wereld: Echt super mooi! Mooie landschappen ook.
Is het niet een gigantsche zooi nu thuis bij jou? Want zitten al heel wat werk uurtjes in volgens mij ;)
Kyta

Vandaag ff het gezin.. ben idd een heel eind met de wereld, maar de plannen met deze wereld zijn toch al verder in ontwikkeling... :fluit

Huizen ... komen eraan.. :D

:wachten maar dat duurt nog wel even voordat het klaar is allemaal.. Ik zal snel weer een paar foto's plaatsen. ;)
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo

Jeetje wat mooi!
Die moet ik gewoon hebben ;o
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Kyta

THX allemaal.. ;)

Ik heb een klein probleempje momenteel, kan er woensdag pas wat mee doen, ik zit nu op de camping nl.. :S En heb de wereld niet mee genomen.. lol.. dat klinkt grappig.. :lol alsof het in mijn broekzak past.. :lol
Kyta

jipie een up-date, tís niet veel maar beter dan helemaal nix, heb de wereld igg op mijn laptop staan dus kan er weer verder mee.. :D

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

De voor/achterstad..ligt eraan van welke richting je Sim afkomt.. nu ga ik aan de stad werken en alles een plekje geven.. inmiddels zijn er al 124 kavels beschikbaar openbaar en woonkavels.. ;)

Weergave- en sorteeropties

Gesloten