Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

1771 berichten • Pagina 20 van 89

Mikese
Gentherapeut Gentherapeut

Re: De Gouden Kooi 2011

Poll gesloten!
De bewoners mogen morgen tot uiterlijk 13:30 stemmen!
Lilly en Scarlet zitten in de gevarenzone, dus de eliminatieronde wordt enorm spannend, want..
Wie kiest Joe?
Afbeelding
Mikese

Ok megapowerpost dit, maar de kandidaten krijgen nog een uurtje extra om te stemmen. Tot half 3! Ik mis namelijk nog 2 stemmen, daarna komt de eliminatie-up! Nummer 7 alweer.. :o
Afbeelding
Mikese

7.5 De zevende eliminatieronde

Afbeelding
De bewoners zaten al gezellig te kletsen in de eliminatiekamer. De stem had ze nog niet eens gevraagd om naar de eliminatiekamer te gaan, maar de bewoners wisten nu wel dat ze daar rond deze tijd moesten zijn. 'Beste bewoners,' begon de Stem, 'zes eliminatieronden en jullie zijn er slechts één keer in geslaagd om iemand unaniem weg te sturen. Gaat daar vandaag verandering in komen? Ik vertel jullie nu de resultaten van de eliminatiepoll en dus ook welke twee kandidaten zich deze week in de gevarenzone begeven.'

Afbeelding
Het gezellige was wel voorbij na deze woorden van de Stem. 'We hebben meerdere winnaars van de publiekspoll deze week, maar liefst vier bewoners kregen evenveel stemmen. Wat ook opvallend is is dat het aantal contactpunten wat iedere speler ontvangt erg dicht bij elkaar ligt, nog nooit was er zo weinig verschil in de stempercentages. De vier winnaars van deze week, die tevens 15 contactpunten per persoon ontvangen, zijn: Femke, Darren, Melanie en Tammie. Gefeliciteerd.' Alle vier keken ze erg opgelucht. Maar veel contactpunten waren het niet, vooral Tammie en Femke waren gewend om wekelijks meer dan 20 contactpunten in de wacht te slepen. ' Ook heb ik extra contacpunten voor Femke, jij ontvangt namelijk de contactpunten van Lee. Dat waren er 89 en daar krijg je de 5 contactpunten die ze deze week verdiend had nog bij.
De volgende drie die ik noem ontvingen alledrie 10 contactpunten, toch zal één van hun alsnog in de gevarenzone zitten. 'Joe, Scarlet en Jayden, jullie ontvangen alledrie 10 contactpunten en Lilly, jij ontvangt er 5. We hebben een nieuwe stemming geopend voor Joe, Scarlet en Jayden om te kijken wie er met Lilly in de gevarenzone zitten en hier kwam uit dat jij, Scarlet, in de gevarenzone zit. Scarlet kee geschokt. Dit had ze niet aan zien komen. Joe schrok nog meer. Vroegen ze hem nou echt te kiezen tussen Scarlet en Lilly?

Afbeelding
'Ik begin bij Joe. Wie zie jij het liefst op de rode stoel, Lilly of Scarlet?' 'Ja, natuurlijk geen van beiden. Scarlet jij bent mijn maatje,vanaf het begin al en ik had nooit verwacht iemand hier te vinden zo leuk als Lilly. Het spijt me, maar Scarlet ik kies er dan toch voor om jou op de rode stoel te zien.'
'Tammie. Wie jij het liefst op de rode stoel ziet, maakt mij deze week niets uit. Jij mag namelijk niet stemmen.' Tammie kijkt verschrikt op. 'Niet stemmen?'
'Melanie. Wie zie jij het liefst op de rode stoel?' 'Scarlet, we vormen al lange tijd een team samen met Darren en Joe, maar toch vertrouw ik je voor geen rode cent. Daarom wil ik dat jij deze week op de rode stoel komt.'
'Dat zijn twee stemmen voor Scarlet. Als nog één kandidaat Scarlets naam noemt zal ze op de rode stoel plaats moeten nemen.
Jayden. Wie zie jij het liefst op de rode stoel, Lilly of Scarlet?' 'Ik kies voor Scarlet.'
'Scarlet, jij mag zo plaats nemen op de rode stoel. Toch luisteren we nog even naar Femke en Darren.
'Femke. Wie had jij het liefst op de rode stoel gezien, Lilly of Scarlet?' 'Ik ben het met de anderen eens, Scarlet hoort op die rode stoel.'
'Darren. Wie had jij het liefst op de rode stoel gezien, Lilly of Scarlet?' 'Lilly, want Scarlet hoort bij ons.'

Afbeelding
'Beste bewoners, jullie mogen nu kiezen of jullie Scarlet naar huis stemmen of haar laten blijven. Tammie mag nog steeds niet stemmen.
Joe. Mag Scarlet van jou blijven of moet ze vertrekken?' 'Natuurlijk mag ze blijven, ik wil m'n maatje nog niet kwijt.'
'Gefeliciteerd, Scarlet, jij mag dus sowieso blijven. Toch geef ik het woord ook nog even aan de andere kandidaten die mochten stemmen.'

Afbeelding
'Doe dat maar lekker zonder mij,' zei Scarlet chagerijnig en ze liep boos de kamer uit.

'Melanie,' ging de Stem verder, 'had Scarlet van jou mogen blijven of had ze moeten vertrekken?' 'Vertrekken natuurlijk. Kijk hoe ze zich nu gedraagt, je had haar weg moeten stemmen, Joe, dit is een grote fout.'

'Jayden. Had Scarlet van jou mogen blijven of had ze moeten vertrekken?' 'Ze had van mij mogen vertrekken. Ik heb niet zo veel met haar en ik bedoel het absoluut niet persoonlijk, maar elke speler minder is een stapje dichter bij de prijs.'

'Femke. Had Scarlet van jou mogen blijven of had ze moeten vertrekken?' 'Vertrekken, heel graag zelfs.'

'Darren, tot slot. Had Scarlet van jou mogen blijven of had ze moeten vertrekken?' 'Blijven.'

'Bedankt bewoners, volgende week zie ik jullie voor de achtste eliminatieronde. Een fijne avond verder.'
Afbeelding
Mikese

8.1 Dilemma

Afbeelding
'Ze móet weg, Dar,' zei Melanie tegen haar beste vriend in de villa, 'we kunnen wel poeslief tegen iedereen blijven doen, maar zo gaat er nooit iemand naar huis! We zitten hier alweer bijna twee maanden en er is nog maar één iemand weg.' Darren zuchtte. 'We hadden het Scarlet op z'n minst kunnen vertellen.. Ik zou me slecht voelen als ik haar zo weggestemd had.' 'Dat is het nou juist, Darren! Je bent zo eerlijk, zo vriendelijk en dat is juist zo mooi aan jou, maar vergeet niet dat dit de Gouden Kooi is, dat zijn geen goede eigenschappen voor dit spel.' Opeens hoorden ze keihard iemand van de trap afkomen lopen. Scarlet. 'Wat denk jij, Melanie? Dat het je gaat lukken mij hier weg te krijgen? Denk na! Ik heb mijn best gedaan hier voor je en dat is nu afgelopen. Jij zult ervoor boeten dat je op mij hebt gestemd en zult hopen dat je hier nooit binnen was gekomen!'

Afbeelding
Iets verderop was Tammie bezig met het opmaken van haar bed, de butler hoefde dat niet te doen, want vandaag moest het er perfect uitzien volgens Tammie. 'Hier mag jij slapen en hier roddelen we de hele nacht over iedereen, vooral over Lilly,' zei Tammie tegen haarzelf. 'Ik kan niet meer wachten op je, dus kom maar gauw, nieuw bewonertje, kom maar bij Tammie.'

Afbeelding
Buiten hadden Jayden en Femke de grootste lol. Ze hadden de sproeier aangezet en het water wat er uitkwam was ijskoud. Allebei gilden ze het uit, vooral Jayden die zich eigenlijk groot wou houden voor Femke. 'Jayden, doe rustig, het is water!' riep Femke die niet meer kon stoppen met lachen.

Afbeelding
Scarlet was al onderweg naar haar tweede doelwit van de dag, Joe. Joe was net lekker aan het sporten toen ineens Scarlet voor hem stond. 'Hee Scar..,' begon hij, maar hij werd onderbroken daar z'n maatje. 'Luister goed, Joe. Wat jij mij gister geflikt hebt is het ergste wat je me aan hebt kunnen doen hier.' 'Maar..,' begon Joe weer. 'Mond dicht,' zei Scarlet boos, 'jij gaat een keuze maken. Kies voor mij of voor die blonde snol.'
Afbeelding
Mikese

8.2 De limousine

Afbeelding
De butler had een overheerlijke pasta gemaakt voor de bewoners, maar tijdens het diner werd niet heel veel gezegd. Tammie was zenuwachtig voor de nieuwe bewoner, net als Jayden die ook wel een maatje kon gebruiken. Joe zat in zijn maag met het dilemma wat Scarlet hem voorgelegd had, net als Scarlet die bang was dat Joe niet voor haar zou kiezen.

Afbeelding
Opeens hoorden ze dat er een auto aan kwam rijden. 'De limousine!' zei Femke. Gelijk verscheen er een glimlach op Tammies gezicht.

Laatst gewijzigd door Mikese op di 12 jul 2011, 15:55, 1 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
Mikese

Ik heb die up zelfs ook al klaar, maar dan wordt het wel een uberuberuberpowerpost en dat mag natuurlijk niet! (ok, ik powerpost dit hele topic al vol maar ok.)
Voor jullie denk ik ook leuk om de spanning er nog even in te houden?
Dan komt de up vanavond ergens online! ;)
Afbeelding
Monstermummie
Oplichter Oplichter

:O Ik ben benieuwd. Hopelijk iemand die een groep maakt van Scarlet, Tammie en Jayden, want het ziet er naar uit dat Scarlet vrienden gaat verliezen.

@Liza: Hoezo? Ik geef alleen maar mijn mening. ;) Plus dat ik fan ben van Scarlet, dus daarom nogal fanatiek over haar praat, ghehe.

Laatst gewijzigd door Monstermummie op di 12 jul 2011, 16:38, 3 keer totaal gewijzigd.

Mikese

8.3 Een nieuwe bewoner

Afbeelding
De bewoners gingen bij de voordeur staan en zagen iemand uit de limousine stappen. Wat voor iemand zou het zijn? Een man? Een vrouw? Een vrouw, dat waren de bewoners snel eens. Ze stapte uit en liep naar de poort, haar prachtige crèmekleurige, lange haar volgde haar. De poort opende en elegant stapte ze naar binnen. En toen..

Afbeelding
Haar hak kwam tussen twee klinkers in het oprit, gelijk trok ze hem los, maar verloor haar evenwicht en viel op haar achterste. Een raar gilletje klonk vanachter de fontein en de bewoners vroegen zich af wat er gebeurd was. 'Auuu..' zei ze en stond weer op. Lekkere binnenkomer, dacht ze bij haarzelf.

Afbeelding
Ze stapte voorzichtig op de bewoners af. O wat erg, dacht ze bij haarzelf, waarom doe ik dit? Ze haalde diep adem. Dit is goed voor me, dacht ze bij haarzelf en ze schudde de hand van Tammie. 'Lise,' zei ze voorzichtig. 'Ik ben Tammie,' antwoordde Tammie. 'Ik weet het,' giechelde Lise, 'ik ken jullie natuurlijk allemaal al een beetje van tv.' Ze stelde zich voor aan iedereen en ging toen naar de eliminatiekamer met de anderen, zoals de Stem haar had opgedragen.

Afbeelding
Ze ging op de rode stoel zitten en de andere bewoners namen plaats op de bank. 'Beste bewoners,' begon de Stem, 'jullie hebben al kennis gemaakt met Lise, de nieuwe bewoonster van de Gouden Kooi. Ik heb haar gevraagd een aantal contactpunten te verdelen en dat gaat ze nu doen.'
'Ja, dat klopt,' zei Lise zenuwachtig, 'sorry hoor, ik vind het allemaal nog een beetje spannend. Ik ga dus contactpunten uitgeven, maar neem het niet té persoonlijk, ik bedoel er echt niets gemeens mee als ik je weinig contactpunten geef, hoor, echt niet.'

'Lise, jij mag één van de bewoners 100 contactpunten schenken. Wie heb jij gekozen?' 'Nou, ik heb zeg maar gekozen voor Lilly,' zei ze en vriendelijk knikte ze naar Lilly. 'Dankjewel,' antwoordde Lilly.

'Wie schenk jij 80 contactpunten, Lise?' 'Ik heb 80 contactpunten gegeven aan Tammie.'

'Lise, welke bewoner krijgt van jou 50 contactpunten?' 'Die zijn voor Femke.'

'Voor wie zijn de 35 contactpunten, Lise?' 'Die wil ik graag geven aan jou, Joe, alle 35 voor jou,' giechelde ze zenuwachtig. 'Dankje, Lise,' zei hij vriendelijk terug.

'Lise, jij mag ook iemand 20 contactpunten geven. Wie krijgt ze?' 'Melanie, voor jou.' 'Dankje, lieverd,' antwoordde ze.

'Lise, wie geef jij 10 contactpunten?' 'Die zijn voor Darren. Sorry dat het er niet zo veel zijn, maar ik moest een keuze maken en ik wist niet hoe ik het anders moest doen.' 'Geeft niet, ik ben er blij mee,' antwoordde Darren.

'Voor wie zijn de 5 contactpunten, Lise?' 'Voor Scarlet, sorry dat het er niet meer zijn.'

'Dat betekent dat Jayden 0 contactpunten krijgt,' zei de Stem. 'Sorry,' zei Lise met angst in haar ogen.
Afbeelding
Leonie
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager

Oeh, nieuwe bewoonster, benieuwd of ze de harten van de mannen harder gaat laten kloppen, ze lijkt me erg zachtaardig ^^

MEEER, ik eis, MEEEER :'$
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie