Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

1771 berichten • Pagina 19 van 89

Mikese
Gentherapeut Gentherapeut

Re: De Gouden Kooi 2011

7.2 Saved by Lee

Afbeelding
Lee stond voor de spiegel. Op de een of andere manier voelde ze zich heel vervelend. Ze durfde niet te klagen bij haar medebewoners, dat zou ook niet mogen. Ze was net goede vriendinnen geworden met Lilly en Femke en kon het met de meeste andere bewoners ook goed vinden. Het publiek liet haar ook nog eens elke week door naar de volgende week, dus alles liep op rolletjes.

Afbeelding
'Je bent een natuurtalent,' zei Joe tegen Lilly die hard haar best deed om wat vissen uit de vijver te vissen. 'Vroeger viste ik altijd met m'n vader,' zei Lilly. Joe wist niet zo goed wat hij moest zeggen, hij wist dat Lilly's vader overleed toen zij veertien jaar oud was. 'Ja!' riep Lilly ineens en ze trok de hengel uit het water. Ze keek zuur, het aas was van het haakje en de vis was er vandoor..

Afbeelding
Uit de kamer kwam een hard lachend geluid van Jayden en Femke. 'Doe normaal!' riep Femke. 'Dat heb je toch niet echt gedaan?' 'Ja, echt wel!' riep hij en hij gierde het uit net als Femke. 'Beste bewoners,' hoorden ze toen ineens de Stem zeggen, 'willen jullie nu naar de eliminatiekamer komen?'
Ze liepen naar de eliminatiekamer en zagen dat de rest er ook al aan kwam lopen.

'Gisteravond kreeg ik een bericht van Lee..'
Afbeelding
'Ik wil graag..'

'Ze gaat jullie nu zelf vertellen, wat ze mij gister vertelde,' zei de Stem.

Afbeelding
Lee ging voor de groep staan. 'Hallo lieve medebewoners,' begon ze zenuwachtig, 'ik zit hier de laatste tijd niet zo lekker in m'n vel. Begrijp me niet verkeerd, ik heb hier hele leuke mensen ontmoet en ook nieuwe vrienden gemaakt, maar voor mij voelt het niet goed om hier te zijn. Ik had eigenlijk besloten nog één eliminatieronde te wachten, maar op deze manier bespaar ik jullie de spanning voor de verassing van morgen en dat lijkt me beter voor iedereen.' Lee kreeg een traan in haar ooghoek. 'Ik verlaat vanavond de Gouden Kooi.'

Afbeelding
'Nee,' zeiden Lilly en Femke tegelijk. 'Ik wil helemaal niet dat je gaat,' zei Femke. 'Het is fijn dat je ons die verassing bespaart, maar ik heb liever duizend vervelende verassingen dan dat jij nu gaat, hoor, Lee!' zei Lilly. 'Ik ga echt,' zei Lee, 'ik mis thuis en ik doe er echt goed aan om te gaan.' Tevreden keek Lee haar medebewoners aan en knikte. 'Het is beter zo.'
Afbeelding
Mikese

Ik kon zelf wel huilen bij deze update. Wat sneu, al zeg ik het zelf.
Lee is nog niet helemaal weg, in de volgende update zie je het afscheid van Lee, maar dat wou ik nu nog niet doen. Dan heb je namelijk 3 ups achter elkaar, da's ook niet leuk haha.
Hoe we verder gaan:
De poll is gewoon morgen tot 15:00 geopend, maar wordt wel afgesloten met een eliminatieronde, helaas.
Er komt een vervanger voor Lee, omdat ze niet unaniem weggestemd is. Het forumlid achter Lee heeft helaas twee keer achter elkaar niet gestemd en moet daarom de villa verlaten. Ik vond hem/haar een superleuke kandidaat, hij/zij is nog best jong, maar ik vind het superleuk dat hij/zij meedeed en erg jammer dat dit forumlid niet meer meedoet.
Het forumlid mag zichzelf of haarzelf bekendmaken, maar dat moet het forumlid zelf weten! :)
Afbeelding
Simsfreak
Gekke geleerde Gekke geleerde

;o Ik ben benieuwd wat ervoor terug komt..
Welcome to the inner workings of my mind, so dark and foul I can't disguise. Nights like this I become afraid of the darkness in my heart.
Ixors
Oplichter Oplichter

Hey allemaal haha, ik was dus Lee! Het is gewoon mijn eigen domme schuld dat ik niet meer meedoe, want als ik nou op tijd had gestemd zat ik er waarschijnlijk nog in. Maaaar, ik vond het echt een superleuk spel om mee mee te doen en ik hoop dat Mikese er zeker nog eens een doet. (Ik ben huge fan!) Ik ga het ook zeker blijven volgen en blijven stemmen.. Ik ben superbenieuwd naar de volgende updates. Naja, echt jammer dat ik eruit lig! Ik wens iedereen ook nog heel veel succes :wub
Afbeelding
Leonie
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager

Ooooh ;o Nou, Emma, je hebt Lee heel leuk gemaakt ;'D jammer dat ze er nu uit is, maar het is ook wel spannend voor de verloop van het verhaal.

Nu vind ik je helemaal flauw Mike, dat we nog tot maandag moeten gaan wachten :'(
Afbeelding
Mikese

7.3 Afscheid

Afbeelding
Die avond was het zo ver. Iedereen had z'n avondkleding aangetrokken en liep mee met Lee naar de poort. 'Ik ga je missen,' fluisterde Lilly tegen Lee terwijl ze haar omhelste. 'Ik jou ook, jullie allemaal,' zei ze terug.

Afbeelding
'Ik wil helemaal niet dat je gaat!' huilde Femke. 'Nou, Femke,' zei Lee met tranen in haar ogen, 'hou op, anders krijg ik nog spijt.' Ze omhelsde Femke en de anderen ook. 'Tot ziens, ik ga jullie missen,' zei ze toen ze de limousine klaar zag staan.

Afbeelding
De sfeer was bedrukt toen de bewoners Lee nakeken die de limousine instapte. Niemand zei wat. 'Afscheid nemen bestaat niet,' fluisterde Femke zachtjes.

Afbeelding
In de limousine barstte Lee pas echt in tranen uit. Tranen van verdriet, omdat ze haar nieuwe vrienden moest missen en omdat ze een geweldige tijd in de villa had. En tranen van geluk, omdat ze haar vrijheid terug had en snel weer thuis zou zijn.
Afbeelding
Mikese

Ik kon het niet laten om de up al te plaatsen. Ik had ook echt een rotgevoel toen ik het schreef. Maar wellicht zien we Lee ooit nog terug!
Ergens na de volgende eliminatie zal de nieuwe bewoner/bewoonster zijn/haar intrede maken.

EDIT: en omdat ik het niet kon laten, hier nog een leuke foto van de 8 overgebleven kandidaten tot nu toe!
Afbeelding
Afbeelding
Mikese

7.4 Alle bommen op Scarlet

Afbeelding
'Op welke stand staat die van jou?' vraagt Lilly aan Melanie. 'Vier, ik hoop volgende week al naar vijf te kunnen!' 'Goed zo!' zegt Lilly, 'die van mij staat ook op vier.' Even was het stil en gingen de dames verder met hardlopen. 'Weet jec zei Melanie ineens. Lilly keek haar met grote ogen aan. 'We moeten van Scarlet af. Ik wil haar kwijt,' zei Melanie. Lilly kreeg een vals lachje op haar gezicht. 'Perfect,' zei ze, 'eindelijk kunnen we ons concentreren op één doel.' 'Ja, maar Joe gaat haar nooit wegstemmen!' zei Melanie. 'Maar Joe krijgt ook bijna geen stemmen van het publiek, dat is het probleem niet. Maar hoe krijgen we Scarlet op de stoel?' vroeg Lilly. 'Hmmmm,' zei Melanie, 'daar moeten we nog een plan voor verzinnen. Eerst moet jij Jayden en Femke ompraten, dan hoop ik dat Darren mij eindelijk eens gaat steunen in mijn strijd tegen Scarlet.' Ze keken elkaar aan met een glimlach op hun gezicht. 'Scarlet goes down,' zei Melanie zachtjes.

Afbeelding
'Ik wil ook dat het goedkomt tussen Melanie en mij, maar ze is zo koppig!' zei Scarlet, 'ze wil me gewoon weg hebben.' 'Niet waar,' zei Darren, 'ze vertrouwt je niet meer na de opdracht over de contactpunten.' 'Kom op, zeg,' antwoordde Scarlet, 'omdat ik jou, nota bene jou, geen contactpunten gaf. Je vindt het niet eens erg!' Darren keek zuur. Het leek wel of het haar niet kon schelen wat ze gedaan had. Ze wou hem gewoon geen contactpunten geven en ze zou precies hetzelfde weer doen, dacht Darren.

Afbeelding
'Oh wat leuk,' zei Femke, 'straks word je nog beroemd met je drumkunsten. Dan word ik je agent!' Tammie lachte. 'Nou, ik ga even naar Lil,' zei Femke. Tammie zuchtte. 'Wat?' vroeg Femke. 'Ik snap niet wat je moet met dat kind,' antwoordde ze, 'Lilly is een vals kreng en ze verdient het niet om hier te zijn.' 'Wat?' vroeg Femke weer. 'Hoe durf je! Lilly is mijn vriendin.' 'Maar ze blijft een kreng, een manipulatieve..' 'Sssssssht,' siste Femke, 'ik wil het niet horen.' Femke liep de kamer uit en sloeg de deur dicht. Hoe durft ze? dacht Femke bij haarzelf.
Afbeelding
Mikese

Zometeen kan opnieuw gestemd worden op Joe, Jayden of Scarlet. De verliezer hiervan zit met Lilly in de gevarenzone. De poll zal slechts 60 minuten online staan! (ongeveer dan!)
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie