hey mensen!
ik kan sims 3 wel gewoon opstarten maar als ik het dorp/stad binnenkom crasht sims 3 en zegt ie:''sims.exe werkt niet meer'' ofzo
wie kan mij helpen?
-Floris
sims 3 crash
7 berichten • Pagina 1 van 1

Re: sims 3 crash
heb je al geprobeerd de boel opnieuw te installeren?

ja haha... alle uitbreidingspakketten opnieuw installen NEE
dan wacht ik liever op een andere reactie!
dan wacht ik liever op een andere reactie!

Nou nou, het was maar een tip hoor! En eentje die vaak erg goed werkt. Maarja, wat je verder nog kunt proberen:
Computer opnieuw opstarten en het nog eens proberen
Mods verwijderen (als je die gebruikt)
Downloads uitschakelen/verwijderen (als je die gebruikt)
Controleren of je spel up to date is
Controleren of je een legale versie hebt
Als dat allemaal niet werkt, ben ik bang dat je toch alles opnieuw moet gaan installeren... En dat valt ook wel mee met hoe lang dat duurt hoor
Computer opnieuw opstarten en het nog eens proberen
Mods verwijderen (als je die gebruikt)
Downloads uitschakelen/verwijderen (als je die gebruikt)
Controleren of je spel up to date is
Controleren of je een legale versie hebt
Als dat allemaal niet werkt, ben ik bang dat je toch alles opnieuw moet gaan installeren... En dat valt ook wel mee met hoe lang dat duurt hoor

ik verwijder meestal gewoon die buurt en begin dan aan een nieuwe.. tuurlijk backup ik elke keer als ik met mijn favo familie heb gespeeld.. misschien een tip?

Kan je computer de sims wel aan? Dat kan het ook zijn.
Ik zou ook opnieuw installeren zeggen ;x
Ik zou ook opnieuw installeren zeggen ;x
Kyta
Het kan veel simpeler..
als je Sims het niet doet kun je De cache bestanden eerst weghalen, dan kijken of hij het doet.. als dat niet werkt geef je de Sims 3 map in mijn documenten een andere naam, Dan maakt het spel een nieuwe aan, die nieuwe map is gewoon een het spel wat er opnieuw opstaat, omdat alle gegevens opnieuw worden neergezet, dit scheelt erg veel werk en meestal werkt het. Je hebt dus alles nog in je oude map staan, zeg maar als back-up, dat kun je voorzichtig terug zetten. Je kunt nu ook gewoon opnieuw beginnen.
Als dit niet werkt kun idd alles beter verwijderen en er opnieuw opzetten. Ik hoop dat je het begrijpt.

als je Sims het niet doet kun je De cache bestanden eerst weghalen, dan kijken of hij het doet.. als dat niet werkt geef je de Sims 3 map in mijn documenten een andere naam, Dan maakt het spel een nieuwe aan, die nieuwe map is gewoon een het spel wat er opnieuw opstaat, omdat alle gegevens opnieuw worden neergezet, dit scheelt erg veel werk en meestal werkt het. Je hebt dus alles nog in je oude map staan, zeg maar als back-up, dat kun je voorzichtig terug zetten. Je kunt nu ook gewoon opnieuw beginnen.
Als dit niet werkt kun idd alles beter verwijderen en er opnieuw opzetten. Ik hoop dat je het begrijpt.