Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

298 berichten • Pagina 15 van 15

Gebruikersavatar
wimhuiskamp
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2268
Lid geworden op:
za 24 okt 2009, 21:58

Re: Wim maakt een wereld ... dagboek (1e flyby filmpje 6-9)

Simmie,

Ik snap dat je zit te wachten op een update. Maar ik had al in mijn andere creatie topic verteld, dat ik gelukkig sinds 1 november weer aan het werk ben :applaus

En daar heb ik nogal lange werkdagen op het moment (vanwege mijn reistijden). Ik ga 's morgens rond half acht de deur uit en kom er 's avonds tussen half 9 en 9 weer in.

Je snapt, dat er dan weinig tijd voor het bouwen van de wereld overblijft. Maar die staat zeker niet in de ijskast, hoor. Waarschijnlijk, dat de werkdagen ergens in de tweede helft van januari weer korter gaan worden en dan wil ik ook zeker weer ernstig verder met mijn wereld. :D :D
Afbeelding
Gebruikersavatar
wimhuiskamp
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2268
Lid geworden op:
za 24 okt 2009, 21:58

Re: Wim maakt een wereld ... dagboek (1e flyby filmpje 6-9)

;) Ach, ik ben nog even met een speciaal project bezig ;) ;) Daarna krijg ik weer tijd voor het bouwen aan mijn wereld.

En ik heb CAW inmiddels op een laptop staan en ben van plan om de avonden in de week, die ik voor mijn werk in een hotel overnacht, meer aan de wereld te gaan bouwen.

Maar eerst heb voor mijn werk komende week ook nog een examen te doen.
Afbeelding
Gebruikersavatar
wimhuiskamp
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2268
Lid geworden op:
za 24 okt 2009, 21:58

Re: Wim maakt een wereld ... dagboek (1e flyby filmpje 6-9)

Jullie zullen het waarschijnlijk al wel begrepen hebben, maar vanaf nu volgen aankondigingen van updates over de bouw van mijn wereld niet meer in dit topic maar in de rubriek 'Jouw Sites' in mijn topic 'Wims Sims'.

En daar staat nu een klein beetje nieuws over de bouw van mijn wereld.

Natuurlijk hoop ik, dat jullie het ook daar in de gaten gaan houden.
Afbeelding
Gebruikersavatar
wimhuiskamp
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2268
Lid geworden op:
za 24 okt 2009, 21:58

Re: Wim maakt een wereld ... dagboek (1e flyby filmpje 6-9)

Nu er weer wat meer vrije tijd is, kom ik ook weer toe aan het werken aan Williamshire, de wereld die ik aan het bouwen ben. Zo'n 2 weken geleden heb ik al een filmpje online gezet met daarin de 'oude' screenshots van de afgelopen maanden. (Dit filmpje is niet in HD.)



De laatste weken heb ik ook weer veel aan Williamshire gewerkt. En daarbij heb ik de nodige nieuwe ideeën uitgewerkt. Dat heb ik samengebracht in het nieuwste filmpje. Ditmaal is het een combinatie van screenshots en flyby filmpjes (met wat easy listening muziek er onder).



Vorige aflevringen zijn terug te vinden op mijn site.
Afbeelding
Gebruikersavatar
wimhuiskamp
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2268
Lid geworden op:
za 24 okt 2009, 21:58

Re: Wim maakt een wereld ... dagboek (2 nieuwe filmpjes nov

Het heeft lang geduurd, maar hier weer een update van het bouwen aan mijn wereld, Williamshire.
De afgelopen twee jaar heb ik door mijn werk dan weer wel en dan weer niet deze wereld kunnen werken.

Ondertussen is er best wel het nodige aan gebeurd. Onderhand zitten nagenoeg alle dingen, zoals die in de Sims zitten, ook in mijn wereld. Het filmpje is niet overal helemaal op volgorde, maar uiteindelijk kunnen jullie goed zien hoe mijn wereld er nu uit ziet.



Ik ben toch wel weer benieuwd, wat jullie er van vinden.
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie