^^
Nah, als je ergens buiten gaat zwemmen, zou ik helemaal niet meezwemmen..
Met kamp gingen we ook zwemmen, maar toen heb ik het gewoon tegen mijn lerares gezegd en hoefde ik niet mee te doen duss.. Ik zou het idd gewoon met je moeder overleggen ofzo
Moet nog steeds ongesteld worden
Naja, ik vind het niet erg ;d
@Ixors
Hetzelfde als Mara zegt.
Een tampon gebruiken is een optie, had een vriendin van mij ook, op het kamp. Zij heeft het gezegt tegen onze lerares, en die kkwam dus met dat idee. Maja, het is maar wat je zelf wilt
Nou ik heb niet meegezwommen, iedereen zwom. Echt spijtig, ik kon als enige niet meedoen. Ik heb nog nooit een tampon ingedaan, en ik ging echt stikkapot
Haha, leuk al deze meidenpraat. Ga ik ook even aan meedoen
@Ixors: Tampons zijn echt super handig. Gebruikte eerst heel lang maandverband, maar vond dat niet lekker zitten en onhandig met zwemmen e.d. Je hebt ook tamposn met inbrenghuls, die zijn heel makkelijk in te brengen. Zou ik echt eens proberen ...
Even dit topic heel erg bumpen.
Ik had het zo praktisch getimed deze maand, werd ik het de laatste dagen van onze vakantie, toen we snorkeltocht gingen doen en aan het strand zaten etc. en ongeveer 15 uur moesten vliegen. Fijnnn.
Barry!!! Ans het is scary maar je klinkt als mij en je reageert ook zoals ik zou reageren.
Tip: Er is een goedkope whitetip-pen, van een goedkoop merk (Bij de DA hangt er heel veel, vooral nepnagels etc) en die pen is heel goed en je hebt geen gedoe meer met plakkertjes!
@Ans Echt! Gister nog een filmpje van mezelf gehoord/gezien dus ik weet het zeker. Je hebt alleen heel af en toe een 'bekakt' accent maar voor de rest, spot on!