Pffff.. gisteren van 8 uur 's morgens tot half 9 's avonds aan een stuk buiten gewerkt.
Wou vandaag met vrienden naar Bobbejaanland gaan, maar vanwege slecht weer besloten gisteravond om toch niet te gaan. Beter ook van niet, veel te warm, problemen op de Belgische spoorwegen en onweer.
Zat gisteren toch beetje te balen omdat ik vandaag vrij had gepakt om naar het pretpark te gaan. Maar eigenlijk wel goed, want nu is het ook te warm om te werken.
Foto's posten met tinypic is zo vermoeiend! En dan met dit weer... Ik kan geen Johanna King of Alan Stanley meer zien! (Voor mijn King Size kijk op http://forum.simsnieuws.nl/viewtopic.php?f=31&t=6394)Pfff...
En na die onweersbuien vanochtend is de temperatuur hier ook weer omhoog geschoten. Beneden, waar de rolluiken potdicht zitten is het nog wel te doen, maar boven in de badkamer is het verschrikkelijk warm. En straks moet ik gaan oppassen
Nu ff niet:
Jongens ( en meiden natuurlijk) ik heb voor mijn voorlopige advies..
VWO
En je krijgt dan ook nog zo'n iets van percentage ofzo, geen idee, iedts met
per en daar had ik het hoogste van mijn klas:
98 % Goed
V heel erg bedankt
Laatst gewijzigd door marlinde op di 28 jun 2011, 18:00, 1 keer totaal gewijzigd.
pff zo proper snaatje die van mij is veel properder *Kuch Kuch*
nee het is hier niet te doen en ik ben mijn vliegertje kwijt die ik gister hier had weggelegt