EINDELIJK WEEKEND!
Basisschool zit er bij mij al bijna op, lang leve regio midden!
Alhoewel, anderen hebben al vakantie. GEMEEN.
Nou ja, nog 3 dagen school en dan VAKANTIEE!
Thanks Marlinde. Maar 't is echt erg met hem. Hij wil misschien een einde aan z'n leven maken en hij wil andere mensen geen pijn doen of kwetsen en daarom wil hij liever weg zijn, zodat z'n ouders van 'm af zijn.
Op school moet hij ook vaak met mensen praten om kalm te blijven want hij is zichzelf helemaal niet meer.
Ik vind 't zo erg, ik kan wel janken. Maar ik wil hem helpen, dat is zo lastig.
Edit
Hij woont ook nog eens een half uur fietsen van me vandaan en ik ben niet echt goed met hem bevriend.. Maar t is gewoon zo erg.
Er staat nog steeds een afdruk van een voetbal in me been
Ik hield 'm tegen, maar diegene schoot nogal hard
Ik moest van onze keeper ook de hele tijd in de verdediging staan, ze was als de dood dat de bal bij haar kwam
Maar het deed wel pijn ;o
Anna schreef:Thanks Marlinde. Maar 't is echt erg met hem. Hij wil misschien een einde aan z'n leven maken en hij wil andere mensen geen pijn doen of kwetsen en daarom wil hij liever weg zijn, zodat z'n ouders van 'm af zijn.
Op school moet hij ook vaak met mensen praten om kalm te blijven want hij is zichzelf helemaal niet meer.
Ik vind 't zo erg, ik kan wel janken. Maar ik wil hem helpen, dat is zo lastig.
Edit
Hij woont ook nog eens een half uur fietsen van me vandaan en ik ben niet echt goed met hem bevriend.. Maar t is gewoon zo erg.
Hihi, ik ben nu op m'n ipod, dat is echt leuk En ik heb echt supersnel internet moet alleen nog even wennen aan het toetsenbord, dat is zo anders dan op m'n Blackberry.
Vanacht was leuk. Alle mensjes hadden konijnisme, het was heel gezellig, heb Go back to the zoo nog gezien.. En had een vietnameese loempia gegeten om half 12 ofzo? En ik had ook konijnisme. (had konijnenoortjes gekocht, er zaten lampjes in. :3) En nou is het leukste van het hele jaar alweer afgelopen, achja, vandaag de TT races, ga er niet heen, misschien op tv even kijken maarjaa.. :3
@ Anna: Dat is inderdaad heel erg..
Maar dat niemand dan geen actie onderneemt ;o Gek.
-
Ben nu al op, en wil níks meer doen. Alleen verhaal over tikken, en jullie
vervelen.
Ik ga waarschijnlijk bij de AH werken Maandag sollicitatiegesprek, en dan denk ik werken tot ik op vakantie ga. Hopelijk kan ik achter de kassa, vakken vullen lijkt me echt zo saai
Maarja, wel lekker om dan wat geld erbij te hebben!
NOOOOOOOO Ik heb een verticale breuk in mn kies... en het is zaterdag dus ik kan de tandarts pas maandag bellen... En dan moet ik zeker nog eeuwen wachten voordat ik heen kan en straks gaat het allemaal ontsteken en dan moet er weer een zenuw verwijderd worden Ik heb trauma's aan tandzenuwontstekingen
^ Hmm ja zou kunnen Ik ging even op internet lezen wat je eraan moest doen en iedereen zegt steeds dat je zo snel mogelijk naar de tandarts moet gaan en dat kan dus niet...