Was net super duizelig ;s
He daardoor overgegeven ;s
Naja, volgens mij kwam het doordat ik het benauwd had. Heb nu me joggingsbroek uitgedaan, & me raam wagenwijd open gezet. Gelukkig waait het hier hard & is het lekker koud.
Bleeegh, Sanne, das minder.
Ik moet zometeen m'n kamer maar eens opruimen, ik moet serieus dingen onder m'n bed schoppen om door m'n kamer te kunnen. :C
Gisteravond Mamma Mia gezien, voor de tweede keer, maar hij blijft echt heel leuk Al die liedjes, zo vrolijk!
Vandaag is het buurtfeest hier, vanmiddag maar eens gaan kijken wat er allemaal is. Het is net 3 minuten 'open'. Samen met mijn zusje heb ik daarvoor gefolderd dus het is wel leuk om even te kijken
Wij hebben allang kermis gehad, wij hebben kermis als Koninginnedag er is.. en daarna blijft de kermis 2 weken staan, hahaha. Maar dan zijn er ook vette attracties, dan ben ik meteen mijn zakgeld voor een maand kwijt
v Ja daar kwam ik ook achter, ik wou hem gister in tussenuur aan een vriendin laten zien, kom ik alleen maar parody's tegen.. ik dacht echt van: WTF? LOL
Laatst gewijzigd door Snooki op za 18 jun 2011, 12:53, 1 keer totaal gewijzigd.
ik vind het grappig dat de officiele clip van Rebecca Black Friday niet meer op youtube staat :'3
het was dan ook wel te slecht voor woorden maar nouen :'3
en ik ben een paar foto's aan het maken en dan moet ik iets maken voor school :3
Ik heb vannacht maar 5 uur geslapen. Die nacht daarvoor ook zoiets dus ik loop er nu als een zombie bij
En ik begin me nu te irriteren aan het weer. Het lijkt wel herfst met die harde wind
Ben aan 't leren voor pww ;o
Naja, alleen voor maandag dan =3
omg, wij hadden dus net boodschappen gedaan bij de AH. Komen we aan bij de auto horen we onweer (donder enzo) wij snel me moeder in de auto gezet ( we waren ook nog tassen vergeten mee te nemen naar de AH). En me pa zei dat ik ook moest zitten, hij zetten crackers & eieren in de auto, en reed toen snel weg, want het werd noodweer
Echt in die storm, roept me ma opeens, "de rolstoelrijdt weg! De rolstoel rijdt weg!"
Ik uit de auto, was in minder dan 1 seconden klets nat, om te kijken of die rolstoel wel op de rem stond, naja, stond-ie gelukkig, ik weer zeiknat die auto in.
Me pa was nog natter als ik
Boodschappen ook enzo
Maja, net heeft me moeder iets van een kwartier langer in de auto gezeten, want die zit natuurlijk met dat gips, en dat mag niet nat worden ;o
Maja, me moeder is het er het droogst vanaf gekomen ='3