Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

2155 berichten • Pagina 65 van 108

Leonie
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager

Re: Het Grote MeidenTopic (Verboden voor jongens!!)

Zo kinderachtig, zulke mensen! Heel vervelend, maar ik denk dat je je er het beste maar niet teveel van aan ka trekken want dat vinden zulke zielig mensen alleen maar leuk. Is mijn

Ik heb dat drie jaar lang gehad, hij is nu een vriend van mij maar toen gingen niet zoveel met elkaar om en als we nu een keer zitten te praten dan is het weer gelijk van 'oeeeh'. Echt, like, people, grow up.

Okáy, whut. Mijn vriendin belt me net op dat ze heeft ontdekt dat dr boyfriend haar bedriegd. Boh:(
Afbeelding
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo

^^
Nee, hij is gewoon een hele goede vriend meer niet.

^
Da's best erg ;o

Ik word ong, eind deze week ongesteld ;(
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Emma
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot

Nona schreef:^ ehm... wist het niet echt meer, maar ik ging even googlen en zie dat ie 7,99 is. Wel ietsjes duur, maar ik vind hem echt fijn! Maar bij de Etos of Kruidvat zit ie in zo'n vakje met meerdere van die stiftjes, misschien zijn die iets goedkoper? Anders kijk je even of ze zoiets van Essence hebben?

edit: @AnsjJ2 nog echt super bedankt met die naam! Via haar blog ben ik op een merk makeup gekomen die van goede kwaliteit is en super veel dingen tussen de 1 en 4 euro! E.L.F. heet het! Heb net 48 euro aan makeup gekocht en dan heb ik ook echt veel!
Nagellakjes en kwastjes voor een eurotje en mooie oogschaduw voor 4 euro. Ben blij :D
E.L.F. LIEFDE! sorry ik adore E.L.F. gwn ;3

Volgens mij word iedereen hier ongesteld D: (ik ook)
Afbeelding
eyes as bright as the night sky .
MelissaRoos
Mest analist Mest analist

Ik ben al bijna over 'het-gebeuren' heen haha.

Ik heb morgen een familiereunie met de kant van mijn opa die ik nooit gekend heb haha, alleen ik weet niet wat ik aaaan moet. Als het nou weer was had ik mijn jumpsuit aan kunnen doen maar het gaat dus regenen enzo :sneaky Iemand ideetjessssss?

En ik heb echt nieuwe nagellak nodig :O Weet iemand goede nagellak die ik online kan bestellen en niet zo duur is? Ik weet dat er veel is gepost over nagellak maar ik zie door de bomen het bos niet meer :sweatdrop Dus als iemand nog een goed merk wilt geven dat niet zo duur is, heel graag :wub
Love your life
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo

Ik heb net gehoord van mijn BFF dat een vriend van ij vind dat ik op een gothic lijkt O.o
Omdat ik (volgens hem, niet mijn BFF dus) een keer een zwart shirt & een zwarte spijkerbroek aanhad.
1. Ik heb geen zwarte spijkerbroek
2. Ook geen 'heel' zwart t-shirt. Ik probeer ze juist zo min mogelijk aan te trekken, met oog op mijn dieren enzo.

Naja, ik werd er echt pissig om, en iemand uit mijn klas noemt me de hele tijd dikzak. Dus nu is het echt k*t dat me moeder de hele dag thuis is, ander was ik allang gaan kotsen :s
maar ff serieus daarover, zo denk ik echt ;s
NIet aandacht trekkerig bedoelt ofzo, maar 'k wou het gewoon kwijt ;s
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Evelieen
Genetisch manipulator Genetisch manipulator

^ Mijn leraar Nederlands is ook zo eng :O! Gelukkig ben ik nu van 'm af. (:

Ik krijg nu zo de neiging om te bestellen bij Transdesign! Maar ik mag niet van mezelf, ik heb geld nodig voor als ik volgende week naar Amstardam ga met een vriendin.
Hmm, ik denk dat ik na mijn verjaardag weer ga bestellen, dan heb ik weer verjaardagsgeld enzo. :) Aaaah ik kan niet wachten! :3

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie