Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

2155 berichten • Pagina 64 van 108

Evelieen
Genetisch manipulator Genetisch manipulator

Re: Het Grote MeidenTopic (Verboden voor jongens!!)

Fijne mascara? Die zijn er genoeg vind ik, als je tenminste er een beetje geld voor overhebt. Ik had van Maxfactor een mascara die 'False Lash Effect' heet, die vind ik heel fijn als je die over een andere heen doet. :)
Maybelline heeft ook wel een paar fijne. En ik heb nu van L'Oréal een die 'Lash Architect 4D' heet. Die is ook heel fijn, je krijgt er echt huuuuge wimpers van :laugh maar hij is wel 16 euro :roll
Wow, die mascara's hebben trouwens echt lelijke namen xd
Nona
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager

@Emma & @AnsjJ2 thankyou voor die namen, ik ben gaan googlen. :)
@Hikari-desu, bedankt voor de tip! Toevallig heb ik ergens nog paarse oogschaduw liggen, dus morgen maar met een cutcrease proberen..

Na het advies van Emma en AnsjJ2 was ik dus gaan zoeken naar looks, en heb vandaag nieuwe oogschaduw gekocht. :) Bij Etos was het merk Studio Secrets 50 procent korting, dus heb er meteen 2 gekocht :D
Echt super fijne oogschadus, veel hebben mooie glitters en kleuren. Als je wilt weten welke het zijn, ze zijn vierkant en hebben een doorzichtig rondje op het doosje.

@Leonie, ik gebruik de Liquid Eyeliner Line Definer van Maybelline. Super chill ding, ik heb hem in donkerbruin-zwart kleur omdat ik dat mooi vind passen bij mn ogen. Het is net een stift, echt super handig!
Afbeelding
Afbeelding
DIRECTIONER.
Evelieen
Genetisch manipulator Genetisch manipulator

O haha faal :sweatdrop Goede eyeliner weet ik niet echt, want dat gebruik ik nooit, sorry. (:

_______

En ja, ik ga weer eens mijn nail art posten. Sorry, ik kan het niet laten :roll

Afbeelding

O. Hij hoort gedraaid te zijn. Nou ja boeiend. :)

\/Jaaa, ik wil zien! :laugh

Laatst gewijzigd door Evelieen op vr 10 jun 2011, 17:48, 1 keer totaal gewijzigd.

Hikari-desu
Meesterdief Meesterdief

@ Nona: Hoe duur is-ie? :D Het ziet er ook erg handig uit, makkelijker om vast te houden enzo. :) Heb zelf altijd moeite met eyeliner opdoen, vaak is het omdat er net iets te veel op het kwastje zit of dat het erg bibberig is, omdat ik niet zo veel grip heb op zo'n minidingetje. :)

V senkyuuu :knuffel

Laatst gewijzigd door Hikari-desu op vr 10 jun 2011, 18:55, 1 keer totaal gewijzigd.

Nona
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager

^ ehm... wist het niet echt meer, maar ik ging even googlen en zie dat ie 7,99 is. Wel ietsjes duur, maar ik vind hem echt fijn! Maar bij de Etos of Kruidvat zit ie in zo'n vakje met meerdere van die stiftjes, misschien zijn die iets goedkoper? Anders kijk je even of ze zoiets van Essence hebben?

edit: @AnsjJ2 nog echt super bedankt met die naam! Via haar blog ben ik op een merk makeup gekomen die van goede kwaliteit is en super veel dingen tussen de 1 en 4 euro! E.L.F. heet het! Heb net 48 euro aan makeup gekocht en dan heb ik ook echt veel!
Nagellakjes en kwastjes voor een eurotje en mooie oogschaduw voor 4 euro. Ben blij :D
Afbeelding
DIRECTIONER.
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo

Ziet er mooi uit Evelien ;o

Niet iets dat ik zou dragen maja, boeiend xD

Iemand heeft weer op mijn klas geschreven ><;
I Love You Xxx - en dan de naam waarvan ze zeggen dat ik verliefd ben op diegene -
En mijn kluis valt NET buiten de camera's ><
Heel k*t, maar gelukkig dit keer niet met watervaste stift, iemand uit mijn klas wil het ook weten (wie het zijn)
Die jongen kan het dus nooit zijn, want die kan echt niet zo mooi schrijven, hij zou daar letterlijk de hele nacht overdoen x'D
Maargoed, dat is dus zwaar klote ><
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie